Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag net je berichtje in het kaarsjestopic. voor jou

En ja, tegen de wind in lopen kost wel even kracht.
Dank je Thee,

Mooie herinneringen heb ik!

Ben rijk dat ik dat onze kinderen kan vertellen.

X
En ben vooral ook rijk, dat ik daardoor nieuwe herinneringen kan maken met ons gezin.

2e Kerstdag liepen we samen hetzelfde rondje met minder wind en met de wind mee.

Eerst hadden kinderen er geen zin in, maar opeens stonden die pubers van ons stil, maakten zij foto's en mompelden zij iets van WOWW.. ( of zoiets.. 😀)

Wezen zij mij op een vogel, die ene hoge golf en stopten zij stiekem schelpen en mooie stenen in hun zakken hahaha

Zoon sloeg slungelig een arm om mij heen... Kreeg een kus op mijn neus.

Dochter was druk met foto's maken... 's avonds moest ik die zien.

Ja, schatten.. Mooi he!
Heerlijk passie en fijne jaarwisseling voor jou en je gezin!
Goedemorgen!

@Passie; klinkt als mooie kerstdagen, zo met je gezin aan zee.

@Marjo; hoe is het met je puist? Heeft het de tandpasta overleefd?

@Mv; kleintje slaap over het algemeen goed, mogen niet klagen. Straks eens op het consultatiebureau checken of ze goed gegroeid is. Heb een kolfapparaat gekocht en ben van plan daar morgen eens langzaamaan mee te beginnen, ben benieuwd....

Wij gaan (met kleintje) naar vrienden oudjaarsavond. Hopelijk slaap ze een beetje anders ben ik zo weer thuis denk ik. Lijkt me niets, met een wakker, overprikkelend kind in een volle huiskamer te zitten. Maar goed. Zei gister nog tegen vriendlief dat het ongekend is wat die zogenaamde 'moedergevoelens' met je doen, de godganse tijd ben je met het welzijn van je kind bezig. Prachtig natuurlijk, maar tis wel even wennen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Moge allemaal,

Ingelke, hoop dat je kleine morgen het goed doet en niet bang is. Alvast een heel mooi uiteinde.

Heeft iemand al de film `mannenharten` gezien in de bios? Niets verklappen hoor. Met kerst hebben we allemaal een bioscoopkaartje gekregen en we willen zondag naar die film gaan. Hoop dat die leuk is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gloeiende, waarom kunnen bedrijven je niet normaal vertellen wat ze nu weer bedacht hebben wat voor 31 december geregeld moet worden. Krijg gewoon verschillende mensen aan de lijn en ze zeggen allemaal wat anders.

Nou in het ergste geval moet ik het morgenmiddag op het werk regelen.

Ik heb zo nog een paar uur tz maar daarna snel nog een appelflap halen voor morgenavond, heb er nog geen eentje gegeten dit jaar, afgezien morgen werken, zijn alle appelflappen natuurlijk op als ik klaar ben met werken. Mijn frituurpan is kapot dus kan ze ook niet meer zelf maken en geld voor een frituurpannetje is er even niet.

En ik zou ook nog morgen na het werk even naar mijn moeder gaan. Anne, ik geef dan dat ene kadootje waar we over gesproken hebben, zal morgenavond wel even een foto hier posten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor iedereen die wil
Goede voornemens doe ik niet aan. Wel plaatjesplakrecht aangevraagd. Misschien open ik dan wel het volgende topic of het topic daarna...
Wekker ging om kwart over vier. Oef. Ik moet om zes uur beginnen en gok dat het druk zal zijn dus ik wilde niet met nog slaperig hoofd de deur uit lopen. Morgen ook relatief vroeg maar ondat we later open gaan valt het mee. Morgen moet ik negen uur beginnendus ik ga lekker door het vuurwerk heen slapen! Iedereen veel plezier vanavond! En tot volgend jaar! X
Moge allemaal.
Morgen! Fijne jaarwisseling allemaal!

Al bollen of flappen op? Ik eentje..
Allemaal een fijne jaarwisseling!

Nee heb geen bol of flap gehad. En die krijg ik ook niet. Word liever misselijk van andere hapjes
Jullie allemaal een mooi oud en nieuw gewenst.

En veel geluk, liefde en vooral heel veel gezondheid in 2016!

Wij hadden oliebollen en appelflappen op het werk. Heb ermee ontbeten en geluncht en nog 2 mee naar huis hahahaha.

maar ik ben vanavond hier gewoon hoor. Even zo naar mijn moeder toe en dan heerlijk met katjes tv kijken. Dekbedje erbij en appelflappen.

Ben benieuwd wat je moeder van het cadeau vindt MV.
quote:gardalimone schreef op 31 december 2015 @ 15:46:

Ben benieuwd wat je moeder van het cadeau vindt MV.

Anders ik wel. Ik heb het zelf nog niet gezien want het was zo mooi ingepakt met mooi papier dat ik hem niet geopend heb. Wel een beetje nerveus of ze het wel leuk vindt.

Ik blijf niet zo lang bij mijn moeder denk ik dus als ik terug ben dan post ik hier wel een foto.

Heb je geen oliebollen/appelflappen voor jullie gehaald?
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 december 2015 @ 15:58:

[...]

Anders ik wel. Ik heb het zelf nog niet gezien want het was zo mooi ingepakt met mooi papier dat ik hem niet geopend heb. Wel een beetje nerveus of ze het wel leuk vindt.

Ik blijf niet zo lang bij mijn moeder denk ik dus als ik terug ben dan post ik hier wel een foto.

Heb je geen oliebollen/appelflappen voor jullie gehaald?

Nee ik lust ze niet, en vriend heeft vanmorgen zelf 2 gehaald. Vanavond zijn we bij vrienden, daar krijgt hij nog wel een paar

Je moeder vindt het vast prachtig. Niet nerveus zijn hoor, is nergens voor nodig.
Alvast dan een mooi uiteinde.

Ik ga even naar mijn moeder maar ben heel erg moe dus maak het niet laat.

Tot strakjes

Fijne avond allemaal! Voorzichtig met vuurwerk!

En hoop dat 2016 een mooi jaar mag worden!!
he allemaal, ben ik weer.

Gelukkig vond mijn moeder het cadeautje heel erg leuk en mooi. Was een glazen muziekdoosje met een kristallen roos erop, om haar te bedanken voor alles wat zij hebben gedaan.

En het was dat Decovista het met de kerst in haar achterhoofd toestemming gaf om het in delen te betalen en ik mag zelf weten hoeveel en wanneer. Dus morgen ga ik alvast een tientje overmaken want heb nu nog niets kunnen betalen en wil haar vertrouwen niet beschamen, was zo blij verrast dat ze dat deed bij iemand die ze helemaal niet kent.

Ja denk niet dat jullie het mooi vinden maar mijn moeder houdt wel van muziekdoosjes dus denk dat ze het oprecht mooi vond.

Dit is hem;

Zelf was ik ook nog verrast met mooie kadootjes. Een hele mooie portomonee met een slangelook. Een goede mooie koekenpan van BK. 2 kadobonnen, theedoeken, lekkere voetencreme. Allemaal leuke en handige kadootjes .
Leuk zeg, kado'tjes krijgen en geven op oudjaarsavond! Fijn dat je moeder het kado leuk vond MV.

Hier voor de deur is de jeugd aardig aan het knallen. Op zich niet erg, maar moet er straks nog langs met een wandelwagen. Als het hetzelfde groepje is als vorig jaar hoeft dat geen probleem te zijn. Die stopte heel netjes even met knallen toen ik langs kwam fietsen. Maar goed, we zullen zien.

Iedereen een hele fijne avond gewenst, of je het nu uitgebreid viert of niet!

Enne oliebollen/appelflappen; love it! Maar koop ze nooit moet ik eerlijk zeggen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Lieve wakkeren een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven