Wakker
maandag 2 november 2015 om 22:55
maandag 2 november 2015 om 23:02
maandag 2 november 2015 om 23:03
maandag 2 november 2015 om 23:05
maandag 2 november 2015 om 23:30
quote:rosanna08 schreef op 02 november 2015 @ 23:15:
[...]
ja jij wel, maar Mleen niet Klopt, daar heb je gelijk in! Ik dacht even dat je het tegen mij had. Maar die arme Mylene heeft ook hoofdpijn en niet van die fijne pijnstillers als ik .
[...]
ja jij wel, maar Mleen niet Klopt, daar heb je gelijk in! Ik dacht even dat je het tegen mij had. Maar die arme Mylene heeft ook hoofdpijn en niet van die fijne pijnstillers als ik .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 3 november 2015 om 01:44
Wow....
Ik dacht ik vlieg eens een keer binnen bij de nachtvlindertjes.
Altijd gezellig, maar nee
Ik ken dit topic al jaren als het ruzieloze topic ( of ben ik in denial ) daar gaat mijn beeld.
Anyway,hooi.
Ik ga zo wel slapen, echt superwakker ben ik niet meer.
Maar ik doe de laatste tijd weer extreem aan bedvermijding.
Ik ken dit topic al jaren als het ruzieloze topic ( of ben ik in denial ) daar gaat mijn beeld.
Anyway,hooi.
dinsdag 3 november 2015 om 05:26
quote:consuelabananahammok schreef op 03 november 2015 @ 01:44:
Wow....
Anyway,hooi.
Je hebt geen oogkleppen meis! Normaal ís het hier rustig qua ruzie/woorden.
Waarom heb je last van bedverrmijding? Klinkt niet fijn .
Wow....
Anyway,hooi.
Je hebt geen oogkleppen meis! Normaal ís het hier rustig qua ruzie/woorden.
Waarom heb je last van bedverrmijding? Klinkt niet fijn .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 3 november 2015 om 05:39
quote:Corona67 schreef op 03 november 2015 @ 05:36:
[...]
Mij lukt dat nooit. Of een collega komt wat vragen, of de telefoon gaat weer. Maar slapen is mij niet gegund overdag
Tja, dan had je mijn beroep moeten kiezen . Overal bedjes om in te ploffen .
[...]
Mij lukt dat nooit. Of een collega komt wat vragen, of de telefoon gaat weer. Maar slapen is mij niet gegund overdag
Tja, dan had je mijn beroep moeten kiezen . Overal bedjes om in te ploffen .
dinsdag 3 november 2015 om 08:52
quote:consuelabananahammok schreef op 03 november 2015 @ 01:44:
Wow....
Anyway,hooi.
He Con, jammer dat ik je gemist heb. Het klopt wat je zegt hoor, in al die jaren dat dit topic bestaat is er nog nooit iets vervelends voorgevallen. Is ook heel jammer dat het nu zo loopt. C'est la vie (wow, schrijf je dat eigenlijk zo?).
Hoe is het met jou Con?
Wow....
Anyway,hooi.
He Con, jammer dat ik je gemist heb. Het klopt wat je zegt hoor, in al die jaren dat dit topic bestaat is er nog nooit iets vervelends voorgevallen. Is ook heel jammer dat het nu zo loopt. C'est la vie (wow, schrijf je dat eigenlijk zo?).
Hoe is het met jou Con?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 3 november 2015 om 08:55
quote:Marjo41 schreef op 03 november 2015 @ 00:06:
Ik hoop dat Bo zijn bui over is en dat je inmiddels lekker ligt te slapen Mylene.
Pff hoor wie het zegt, ik had er ook allang in moeten liggen Oh Mar, hij is de hele nacht doorgegaan en meneer is nu bekaf en ligt te slapen . Ik weet niet wat het is maar vervelend is het wel. Zo`n bui heeft hij een paar jaar geleden ook gehad, duurde zoveel dagen dat ik Bach druppels heb gegeven. Weet niet meer waar ik dat flesje heb gelaten maar vanavond anders maar even opzoeken.
Ik hoop dat Bo zijn bui over is en dat je inmiddels lekker ligt te slapen Mylene.
Pff hoor wie het zegt, ik had er ook allang in moeten liggen Oh Mar, hij is de hele nacht doorgegaan en meneer is nu bekaf en ligt te slapen . Ik weet niet wat het is maar vervelend is het wel. Zo`n bui heeft hij een paar jaar geleden ook gehad, duurde zoveel dagen dat ik Bach druppels heb gegeven. Weet niet meer waar ik dat flesje heb gelaten maar vanavond anders maar even opzoeken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 3 november 2015 om 13:32
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 november 2015 @ 08:46:
Moge allemaal.
Geen zin om te werken eigenlijk. Maar heb een korte dag, moet vanmiddag de griepprik halen.Niet leuk! Balen dat Bo zo doorgaat. Is hij ergens van geschrokken ofzo?
Moge allemaal.
Geen zin om te werken eigenlijk. Maar heb een korte dag, moet vanmiddag de griepprik halen.Niet leuk! Balen dat Bo zo doorgaat. Is hij ergens van geschrokken ofzo?