Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel leuk dat je langstrolt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Eigenlijk vind ik dat ik wel een eigen jubileumtopic verdien..

De langstzittende trol van het vivaforum..

Dat is wel een borrel en een hapje waard eigenlijk..
quote:rosemetijs schreef op 02 november 2015 @ 11:59:

Eigenlijk vind ik dat ik wel een eigen jubileumtopic verdien..

De langstzittende trol van het vivaforum..

Dat is wel een borrel en een hapje waard eigenlijk.. Hoe lang zit je hier al?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 12:10:

[...]

Hoe lang zit je hier al?Een jaar of 11-12 ongeveer..
Heb ik toch nog knap gedaan vanochtend, ik was op de minuut af om 11 uur aanwezig. En ervoor nog naar een bloemenzaak geweest om een plant te kopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 12:55:

Heb ik toch nog knap gedaan vanochtend, ik was op de minuut af om 11 uur aanwezig. En ervoor nog naar een bloemenzaak geweest om een plant te kopen.Kijk... Ruim op tijd dus !
quote:Corona67 schreef op 02 november 2015 @ 13:26:

[...]

Kijk... Ruim op tijd dus !Precies!!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@ Prada en Rosé! Ik wil dat jullie mij met rust laten! Hou op met deze stemmimgmakerij en laster anders schakel ik de Mods in.

Ik ben niet GrumpyCat2, Tadarsauce of Audrey Parker! Ik lijk daar niet eens op. En als je erover twijfelt dan mail je de Mods en laat je een ip check doen!

Grump en ik schrijven totaal anders... en Audrey Parker ken ik niet. Ik snap niet waarom jullie denken dat ik deze personen zou zijn.

Nu moet het klaar zijn!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 20:32:

@ Prada en Rosé! Ik wil dat jullie mij met rust laten! Hou op met deze stemmimgmakerij en laster anders schakel ik de Mods in.

Ik ben niet GrumpyCat2, Tadarsauce of Audrey Parker! Ik lijk daar niet eens op. En als je erover twijfelt dan mail je de Mods en laat je een ip check doen!

Grump en ik schrijven totaal anders... en Audrey Parker ken ik niet. Ik snap niet waarom jullie denken dat ik deze personen zou zijn.

Nu moet het klaar zijn! ik hou me verder buiten dit gedoe, maar ik kan bevestigen dat Kia, Grumpycat en Dot drie verschillende mensen zijn! Heb namelijk met alledrie buiten het forum contact, op momenten zelfs gelijktijdig! Dus geen idee wie er loopt te klieren, maar Prada en Rose laat je niet zo opstoken en meeslepen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En ik voeg eraan toe dat ik geen berichten meer doorstuur op verzoek. Ik twijfel zelf ook namelijk niet aan Kia!!!!!!!!!!!!!
Thanks lieverds!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Zijn de kruitdampen nog niet opgetrokken?

Jeetje Kia, schakel de Mods in.

Wat een gedoe zeg!
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 20:44:

Thanks lieverds! Het klinkt erg makkelijk maar probeer het je niet aan te trekken, geloof ons dat er geen twijfel is wie je bent.
quote:Corona67 schreef op 02 november 2015 @ 08:56:

[...]

Gewoon net doen alsof het zondag is.. kan jou het schelen

Morgen nog een zondag
quote:Watervrouw2 schreef op 02 november 2015 @ 20:57:

[...]

Morgen nog een zondag Ohhhh lekker...
En Kia.. Zeg gewoon dat alle beschuldigingen, nu en ook in de toekomst allemaal waar zijn. Jij bent gewoon iedereen.

Ja klopt.. Ben ik. En ja.. Die ook..

Dan is de lol er zo af.
quote:Corona67 schreef op 02 november 2015 @ 21:00:

En Kia.. Zeg gewoon dat alle beschuldigingen, nu en ook in de toekomst allemaal waar zijn. Jij bent gewoon iedereen.

Ja klopt.. Ben ik. En ja.. Die ook..

Dan is de lol er zo af.

Weet je, dat werkt alleen als je de aantijging zelf niet aantrekt. Doe je dat wel dan voel je je er rot onder, ook al weet je dat het niet waar is.

En er komt geen volgende keer, dan klop ik zelf wel aan bij de Mods. Het heeft nu al te lang geduurd.

Over naar de orde van de dag.

Ik heb een kat die honger heeft dus even wat eten geven.
Die arme poes . Vijf minuten later kan echt niet hoor Mylene . Hup hup naar de keuken!
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 21:30:

Die arme poes . Vijf minuten later kan echt niet hoor Mylene . Hup hup naar de keuken!

Kia, ken je dat nummer van Brigitte Kaandorp van `ik heb een heel zwaar leven`? Dat nummer past erg bij mijn schreeuwlelijkerd.

En weet je wat hij altijd in de ochtend doet, op het kleine stukje na met de honkbalknuppel (die heb ik gauw in de kliko gemikt);

https://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 21:42:

[...]

Kia, ken je dat nummer van Brigitte Kaandorp van `ik heb een heel zwaar leven`? Dat nummer past erg bij mijn schreeuwlelijkerd.

En weet je wat hij altijd in de ochtend doet, op het kleine stukje na met de honkbalknuppel (die heb ik gauw in de kliko gemikt);

https://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00QIk Simon's cat! Nu weet ik ook waar die hoofdpijn vandaan komt .
Leuk filmpje Mv!

Blij dat ik geen katten heb.
Hhahahaha, nou ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik vanavond een rot avond heb. Bo is letterlijk al uren aan het schreeuwen en weet niet waarom. Eten, water, schone bak, aandacht, alles is er maar krijsen dat hij doet. Hij is voor volgende week weer gevraagd voor een filmsessie. Moet hij wel even normaal gaan doen. Moet morgen werken en heb een mega hoofdpijn van zijn gezeik.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 november 2015 @ 22:43:

Hhahahaha, nou ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik vanavond een rot avond heb. Bo is letterlijk al uren aan het schreeuwen en weet niet waarom. Eten, water, schone bak, aandacht, alles is er maar krijsen dat hij doet. Hij is voor volgende week weer gevraagd voor een filmsessie. Moet hij wel even normaal gaan doen. Moet morgen werken en heb een mega hoofdpijn van zijn gezeik.

Oh, dat ís niet lief van Bo! Bo gedraag je jongeman!!! Doe eens lief tegen je vrouwtje, kijk zo .

En een dikke knuffel voor je lieve en opbeurende woorden .
ik denk dat jouw hoofdpijn vooral door slaapgebrek is jongedame
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 22:49:

[...]

Oh, dat ís niet lief van Bo! Bo gedraag je jongeman!!! Doe eens lief tegen je vrouwtje, kijk zo .

En een dikke knuffel voor je lieve en opbeurende woorden .Hahahahha, ja precies. Wees lief voor `vrouwtje` die veel moeite doet om je elke dag een lekkere maaltijd voor te schotelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven