Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 04 november 2015 @ 09:09:

[...]

https://www.google.nl/url ... SCHYeG5ISs58swd_NkBGWIWaA

Kan het ondertiteld worden?

(ik lust geen zacht ei maar met een hard gekookt ei lijkt het mij wel lekker. Wat was dat groene spul? Ik verstond hem niet)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo ben klaar met schoonmaken, alleen de kattenbak nog. Zo geen zin om te koken maar ik moet helaas.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 17:45:

Zo ben klaar met schoonmaken, alleen de kattenbak nog. Zo geen zin om te koken maar ik moet helaas.Die kattenbak zou ik doen, anders heb je weer een boze Bo. En koken tja, eitje bakken dan maar? Succes met je taken .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Wat gaan jullie eten?

Pff ik zit de klok naar 6 uur te kijken zodat ik kan afsluiten en naar huis kan.

Vanavond naar de bioscoop. James Bond kijken. Zin in!
quote:Marjo41 schreef op 04 november 2015 @ 17:55:

Wat gaan jullie eten?

Pff ik zit de klok naar 6 uur te kijken zodat ik kan afsluiten en naar huis kan.

Vanavond naar de bioscoop. James Bond kijken. Zin in!Zuurkoolschotel

Wat gaan jullie eten?

Vanavond naar de bioscoop. James Bond kijken. Zin in!Veel plezier vanavond Marjo .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Corona67 schreef op 04 november 2015 @ 18:05:

[...]

ZuurkoolschotelKom ik niet bij jou eten want dat lust ik niet
quote:Marjo41 schreef op 04 november 2015 @ 18:11:

[...]

Kom ik niet bij jou eten want dat lust ik niet Met een bossche bol erop ook niet?
quote:Kia-Ora schreef op 04 november 2015 @ 18:07:

[...]

Veel plezier vanavond Marjo .Thnx Kia
quote:Corona67 schreef op 04 november 2015 @ 18:14:

[...]

Met een bossche bol erop ook niet?Ik woon in de Bossche bollenstreek dus natuurlijk lust ik die!

Wat gaan jullie eten?

Vanavond naar de bioscoop. James Bond kijken. Zin in!

Wraps.

Veel plezier vanavond.
quote:Marjo41 schreef op 04 november 2015 @ 18:15:

[...]

Ik woon in de Bossche bollenstreek dus natuurlijk lust ik die!Van de Groot dan he!
Veel plezier Mar bij de Bondfilm.
quote:Kia-Ora schreef op 04 november 2015 @ 17:48:

[...]

Die kattenbak zou ik doen, anders heb je weer een boze Bo. En koken tja, eitje bakken dan maar? Succes met je taken .Ja die bak moet ik doen hahahahah. Misschien een goed idee om wat simpels te maken want moet ook nog een herfststukje maken en ik zou eigenlijk eten maken voor mijn moeder dus het zou alle 2 moeten. Nou ik denk even tot half acht wat ik ga doen (dan is MC afgelopen).
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 18:55:

[...]

Ja die bak moet ik doen hahahahah. Misschien een goed idee om wat simpels te maken want moet ook nog een herfststukje maken en ik zou eigenlijk eten maken voor mijn moeder dus het zou alle 2 moeten. Nou ik denk even tot half acht wat ik ga doen (dan is MC afgelopen).Pff jij hebt het weer druk, waar haal je de tijd toch vandaan zeg...
quote:Corona67 schreef op 04 november 2015 @ 18:22:

[...]

Van de Groot dan he!

Uiteraard, dat zijn de enige echte

Ik heb mijn frituurpan aangeslingerd voor frietjes en een biefstukje erbij.

Thnx allemaal, jullie ook een hele fijne avond!
Jo, ik had door mijn moeder en een kennis en van jou genoeg zegeltjes om bij de Dekamarkt een mes uit te zoeken. Wil ik vandaag het plakdingetje wat je zak met brood dicht houdt een klein sneetje geven zodat die zak open gaat. Ja rare zin maar zit ook MC te kijken. Deed het heel voorzichtig maar het mes was zo scherp dat ik bijna een topje/kootje van mijn vinger afsneed. Bloeden als een rund wel een half uur. Maar ik heb een fijn scherp mes hahahahah. Twijfel nog steeds of het niet gehecht had moeten worden. Paar jaar geleden ook zoiets gehad en toen moest het gehecht worden. Nou ik kijk het vanavond nog wel even aan. Voelt niet goed aan maar het bloed niet meer dus neem aan dat het gewoon wel goed komt?
Zo ooit in mijn duim gehakt met het kaas snijden. Ik zag het aankomen en voorkwam het niet....... Is goed gekomen..

Tv kijken doe ik thuis nooit meer, elders makkelijk verslavend zo'n ding.. Boeken lezen doe ik wel (e-books tot nu toe niet zo mijn ding). Lees nooit titels op het moment dat ze ín zijn, paar jaar na de hype kan altijd nog .

Heb nu één of andere detective (vertaling) dat ik echt even moest kijken hoe oud ie is. Geen moderne media in het verhaal... wel dove personages, dus wees maar blij dat/als je én niet doof bent én tegenwoordig dingen hebt als e-mail/skype/beeld-telefoon...

Er ligt hier ook nog een hele stapel Karin Slaughter op me te wachten, een keer via forum gekocht.
Dat zal wel zeer gedaan hebben MV. Hechten doen ze niet als het langer dan 06.00 uur geleden is ivm infectiegevaar.
quote:Watervrouw2 schreef op 04 november 2015 @ 20:14:

Zo ooit in mijn duim gehakt met het kaas snijden. Ik zag het aankomen en voorkwam het niet....... Is goed gekomen..

Tv kijken doe ik thuis nooit meer, elders makkelijk verslavend zo'n ding.. Boeken lezen doe ik wel (e-books tot nu toe niet zo mijn ding). Lees nooit titels op het moment dat ze ín zijn, paar jaar na de hype kan altijd nog .

Heb nu één of andere detective (vertaling) dat ik echt even moest kijken hoe oud ie is. Geen moderne media in het verhaal... wel dove personages, dus wees maar blij dat/als je én niet doof bent én tegenwoordig dingen hebt als e-mail/skype/beeld-telefoon...

Er ligt hier ook nog een hele stapel Karin Slaughter op me te wachten, een keer via forum gekocht.

Ik ken niemand die boeken leest, ik heb nieuwe boeken in folie en raak ze gewoon niet kwijt bij MP. Zal wel komen door die e-readers denk. Of slechte boeken hahahahah.

Ga toch maar even niets doen vanavond, ben best wel moe en heb nog niet gegeten dus schuif de dingen door naar morgenavond en dan ben ik moe dus vrijdagochtend. Ik kan echt niet meer zo moe als ik ben.

Mijn vinger is gestopt met bloeden dus niets meer aan de hand, doet alleen nog wel pijn maar dat gaat wel over.

Nou even nog genieten vanavond en morgen weer vroeg op.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 21:43:

[...]

Ik ken niemand die boeken leest, ik heb nieuwe boeken in folie en raak ze gewoon niet kwijt bij MP. Zal wel komen door die e-readers denk. Of slechte boeken hahahahah.

Ga toch maar even niets doen vanavond, ben best wel moe en heb nog niet gegeten dus schuif de dingen door naar morgenavond en dan ben ik moe dus vrijdagochtend. Ik kan echt niet meer zo moe als ik ben.

Mijn vinger is gestopt met bloeden dus niets meer aan de hand, doet alleen nog wel pijn maar dat gaat wel over.

Nou even nog genieten vanavond en morgen weer vroeg op.

Ik hou van lezen, boekenkasten vol boeken .

Vingertje goed verbinden en hooghouden, evt pcm (weet even niet meer of je dat mag hebben). Als het meer zeer gaat doen of heel erg gaat kloppen, bloeden weer start, je koorts krijgt, misselijk wordt of anderzijds je beroerd gaat voelen beloof je me dan dat je toch de hap gaat bellen?

Veel plezier met leuke dingen doen .
quote:Marjo41 schreef op 04 november 2015 @ 19:01:

[...]

Uiteraard, dat zijn de enige echte

Ik heb mijn frituurpan aangeslingerd voor frietjes en een biefstukje erbij.

Thnx allemaal, jullie ook een hele fijne avond!Je ziet dat ik ook bekend ben met DE bossche bollen bakker. Net zoals DE limburgse vlaai uit Weert komt
He Kia,

Ja ga ik doen. Moet zeggen dat ik zo moe ben dat ik gewoon met laptop en tv op de achtergrond nog een uurtje ga niksen want de wekker staat morgen al om 7 uur.

Ik hou mijn vinger wel in de gaten; lees ik laat er morgen even een collega naar kijken want het ziet er zo eng uit dat ik het gewoon helemaal dicht geplakt heb met pleisters. Ik kan er niet naar kijken. Ach zal vast goed komen hoor.

Lekker dat ik nu besloten heb even niets te doen, zat zo in de stress omdat ik het niet zou redden en nu verplaats ik het maar scheelt een hoop stress.

Het is zo lekker weer, ik denk dat ik morgen met de fiets naar het werk ga.

Zouden jullie in het donker door een park fietsen?
Oja Kia, ja doe ik als ik daar last van krijg!
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 22:17:

He Kia,

Ja ga ik doen. Moet zeggen dat ik zo moe ben dat ik gewoon met laptop en tv op de achtergrond nog een uurtje ga niksen want de wekker staat morgen al om 7 uur.

Ik hou mijn vinger wel in de gaten; lees ik laat er morgen even een collega naar kijken want het ziet er zo eng uit dat ik het gewoon helemaal dicht geplakt heb met pleisters. Ik kan er niet naar kijken. Ach zal vast goed komen hoor.

Lekker dat ik nu besloten heb even niets te doen, zat zo in de stress omdat ik het niet zou redden en nu verplaats ik het maar scheelt een hoop stress.

Het is zo lekker weer, ik denk dat ik morgen met de fiets naar het werk ga.

Zouden jullie in het donker door een park fietsen?

Ligt aan het park en hoe hard je kunt fietsen . Hoe laat moet je erdoorheen?

En goed voor jezelf zorgen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven