Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de achtergrond het programma over de Schilderswijk, wat een soap.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Kia-Ora schreef op 04 november 2015 @ 22:21:

[...]

Ligt aan het park en hoe hard je kunt fietsen . Hoe laat moet je erdoorheen?

En goed voor jezelf zorgen hoor! Shit ik wilde het hier net schrijven wat er is met het park maar denk dat het geen goed idee is. Ik stuur wel een PB.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 22:27:

[...]

Shit ik wilde het hier net schrijven wat er is met het park maar denk dat het geen goed idee is. Ik stuur wel een PB.Geen naam van het park waar je doorheen moet hier noemen he!! Lijkt me niet handig
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 22:27:

[...]

Shit ik wilde het hier net schrijven wat er is met het park maar denk dat het geen goed idee is. Ik stuur wel een PB.Lijkt me wijsheid!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ja idd, heb maar een pb gestuurd.
quote:Corona67 schreef op 04 november 2015 @ 22:30:

[...]

Geen naam van het park waar je doorheen moet hier noemen he!! Lijkt me niet handigNee heb je gelijk in.
En ligt eraan hoe donker stil en afgelegen de route door het park is. Anders fietste ik om als ik jou was
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 22:39:

Ja idd, heb maar een pb gestuurd.Gekregen, gelezen en beantwoord.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Corona67 schreef op 04 november 2015 @ 22:48:

En ligt eraan hoe donker stil en afgelegen de route door het park is. Anders fietste ik om als ik jou wasJe bent een wijs man.
Oh Mylene, wat een pech met je vinger.

Hopelijk valt het mee met de pijn.

De enige echte vlaaienbakker ken ik dan weer niet

James was weer lekkâh!
quote:Marjo41 schreef op 04 november 2015 @ 23:16:

James was weer lekkâh!Een nieuwe geliefde?
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 23:32:

[...]

Een nieuwe geliefde? Nee James Bond
MV, is het nog gelukt met je kerststukje en het eten voor je moeder?
quote:Marjo41 schreef op 04 november 2015 @ 23:33:

[...]

Nee James BondOh potver, dat is ook zo! Was het leuk?
quote:prada schreef op 04 november 2015 @ 23:42:

MV, is het nog gelukt met je kerststukje en het eten voor je moeder?Nee beide niet. Ik was zo verschrikkelijk moe en veel pijn. Vandaag had ik weer een check bij de dokter over de medicijnen, we gaan nu weer een andere mix proberen. Zenuwpijn is zo verschrikkelijk.
Ja zenuwpijn is vreselijk, heb er gelukkig geen ervaring mee. Ik heb vandaag de medicatie gehaald om te stoppen met roken. Maandag beginnen en dan zou ik over drie weken moeten zeggen dat een sigaret roken zo smerig is. Ben benieuwd.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 november 2015 @ 23:51:

Nee beide niet. Ik was zo verschrikkelijk moe en veel pijn. Vandaag had ik weer een check bij de dokter over de medicijnen, we gaan nu weer een andere mix proberen. Zenuwpijn is zo verschrikkelijk. Arme jij! Zenuwpijn ís zo naar, hoop dat jullie de juiste mix weten te vinden!
quote:Kia-Ora schreef op 05 november 2015 @ 00:15:

[...]

Arme jij! Zenuwpijn ís zo naar, hoop dat jullie de juiste mix weten te vinden!

Ja over zal het nooit gaan. Ik heb nu een tens die ik 3 x 45 minuten moet gebruiken. Nou ja, het schijnt dat ik de zenuwpijn mijn hele leven zal houden maar als het zo min mogelijk is, dan heel graag.

Bo is eindelijk weer stil, heb een andere bak met grit erbij gezet in de badkamer en ik kon nog maar net het grit erin krijgen. Hij had vandaag weer voor de ingang van de bak gepoept. Hij vind die kap erop dus niet fijn. Nou daar ga ik niet in mee, dat gaan we van het weekend even terug draaien.

Vandaag gehoord dat ze moeten uitzoeken of wij de reclame al mogen zien van Bo voor de ING, ze willen hem 5 jaar lang gebruiken dus de kans dat we het vooraf mogen zien is niet heel groot.
5 jaar wow dat ís echt lang en heel cool! Jammer dat je hem dan niet vooruit mag zien maar hij gaat vaak genoeg op tv komen .

Wat een draakje ís het ook! Bij mij zijn ze in periodes ook erg ondeugend , meestal zonder duidelijke aanleiding.

Knuffel voor die gemene zenuwpijn. Misschien geen optie gezien de locatie maar is een pijnblokkade niet iets om uit te zoeken? Hoop dat de tens en medicatie al genoeg gaan doen!
quote:Kia-Ora schreef op 05 november 2015 @ 00:53:

5 jaar wow dat ís echt lang en heel cool! Jammer dat je hem dan niet vooruit mag zien maar hij gaat vaak genoeg op tv komen .

Wat een draakje ís het ook! Bij mij zijn ze in periodes ook erg ondeugend , meestal zonder duidelijke aanleiding.

Knuffel voor die gemene zenuwpijn. Misschien geen optie gezien de locatie maar is een pijnblokkade niet iets om uit te zoeken? Hoop dat de tens en medicatie al genoeg gaan doen!

Ik loop sinds kort bij de pijnpoli en heb via hun de tens. Het schijnt dat een interne tens (neem aan dat je dat bedoelt met een pijnblokkade) voor mij niet mogelijk is, iig was ik 3 jaar geleden zo ziek dat de chirurg het nu niet aangaat. Dus moet het gewoon doen met medicijnen en externe tens.

Heb je ook nog een pb gestuurd
Heb je een foto van je katten Kai?
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 november 2015 @ 00:59:

Heb je een foto van je katten Kai?Op fb .
Oh deze week weer teveel geld uit gegeven. Eerst fluffy lang lichtgrijs vest, daarna nog een voor schoondochter en een skyleren broek voor haar. Vandaag een legergroene satijnen broek met een donker legergroene grove trui. En het gekke is, ik trek toch iets uit mijn heeeeeelleee grote kasten om aan te trekken. Een paar weken geleden een grijze stola gekocht met een soor indianenriem, hangt nog ongedragen in de kast. Dom mens ben ik.
quote:Kia-Ora schreef op 05 november 2015 @ 01:07:

[...]

Op fb .Ja, ik heb ook FB, laatste maanden alleen niets mee gedaan.
quote:prada schreef op 05 november 2015 @ 02:30:

Oh deze week weer teveel geld uit gegeven. Eerst fluffy lang lichtgrijs vest, daarna nog een voor schoondochter en een skyleren broek voor haar. Vandaag een legergroene satijnen broek met een donker legergroene grove trui. En het gekke is, ik trek toch iets uit mijn heeeeeelleee grote kasten om aan te trekken. Een paar weken geleden een grijze stola gekocht met een soor indianenriem, hangt nog ongedragen in de kast. Dom mens ben ik.Zonde van je geld zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven