Wakker
dinsdag 17 november 2015 om 15:02
quote:Zelatrice schreef op 17 november 2015 @ 13:51:
Ok kan mij het schelen, niet geschoten..
Ik vind dit een erg gezellig topic dus vroeg mij af of ik mijzelf euhh.. ter adoptie hier beschikbaar kan euhh... stellen. (Iets in die richting..)
Niet dat ik trouwens een nachtbraker ben...
Heb wel twee, wederom onmogelijke katten, en Penoza-fan.
(Mochten dat de voorwaarden zijn.. )
Fijne middag, weg waai ze.
Ik krijg zo mijn 1e band-plak-les van mijn vader, als hij nog een x aan komt kakken... (lekke band, vrij drama want geen auto)
Ben benieuwd of ik er wat van ga bakken...
He welkom!!!!!!!!!
Tuurlijk mag je meeschrijven, geen enkel punt.
Ik vind dit een erg gezellig topic dus vroeg mij af of ik mijzelf euhh.. ter adoptie hier beschikbaar kan euhh... stellen. (Iets in die richting..)
Ik krijg zo mijn 1e band-plak-les van mijn vader, als hij nog een x aan komt kakken... (lekke band, vrij drama want geen auto)
Ben benieuwd of ik er wat van ga bakken...
He welkom!!!!!!!!!
Tuurlijk mag je meeschrijven, geen enkel punt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 17 november 2015 om 15:12
quote:Zelatrice schreef op 17 november 2015 @ 13:51:
Ben benieuwd of ik er wat van ga bakken...Ben meer benieuwd of je er wat van plakt
En je bent van harte welkom hoor! Ik slaap de laatste tijd ook meer dan ik nachtbraak. Leuk, nieuwe baan, maar waarom is leuk werk vermoeiender?
Ben benieuwd of ik er wat van ga bakken...Ben meer benieuwd of je er wat van plakt
En je bent van harte welkom hoor! Ik slaap de laatste tijd ook meer dan ik nachtbraak. Leuk, nieuwe baan, maar waarom is leuk werk vermoeiender?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
dinsdag 17 november 2015 om 15:40
quote:Kia-Ora schreef op 17 november 2015 @ 15:38:
Zelatrice gezellig .
Myv hoe is het met je? Kun je een beetje wennen?
En hoe ís het met de rest van de dames?Gister en vandaag ziek in bed. Dus heb vandaag niet gewerkt.
Zelatrice gezellig .
Myv hoe is het met je? Kun je een beetje wennen?
En hoe ís het met de rest van de dames?Gister en vandaag ziek in bed. Dus heb vandaag niet gewerkt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 17 november 2015 om 15:43
dinsdag 17 november 2015 om 15:59
quote:AnneRoos74 schreef op 17 november 2015 @ 15:48:
Welkom Zelatrice! Gezellig!
Vervelend Mv Ziek zijn.. Beterschap.
Crasycat Fijn om te lezen dat je nieuwe baan goed bevalt!
Hier gaat het wat wisselend. Maar ook wel goed tegelijk
Sorry duidelijker kan ik het niet maken
Een en een voor jou dan .
Kun je kiezen wat je nodig hebt .
Welkom Zelatrice! Gezellig!
Vervelend Mv Ziek zijn.. Beterschap.
Crasycat Fijn om te lezen dat je nieuwe baan goed bevalt!
Hier gaat het wat wisselend. Maar ook wel goed tegelijk
Sorry duidelijker kan ik het niet maken
Een en een voor jou dan .
Kun je kiezen wat je nodig hebt .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 17 november 2015 om 15:59
dinsdag 17 november 2015 om 16:00
Die knuffel is niet echt nodig Mv. Gaat best goed echt!
Maar soms krijg ik niet meteen de antwoorden die ik wil. Of krijg ik dingen niet meteen voor elkaar.
Geduld is dan wat lastig op te brengen.
Dingen van anderen waar ik zelf niets aan kan veranderen, moet ik bij die ander laten.
tot zover de theorie. Praktijk verschilt ietsje
Maar soms krijg ik niet meteen de antwoorden die ik wil. Of krijg ik dingen niet meteen voor elkaar.
Dingen van anderen waar ik zelf niets aan kan veranderen, moet ik bij die ander laten.
tot zover de theorie. Praktijk verschilt ietsje
dinsdag 17 november 2015 om 16:09
quote:AnneRoos74 schreef op 17 november 2015 @ 16:00:
tot zover de theorie. Praktijk verschilt ietsjeIk heb niet alles meegekregen dus ik weet niet waar het over gaat maar iedereen kan weleens een knuffel gebuiken . In fijne en minder fijne tijden ís dat prettig . Ik hoop dat je snel je draai weet te vinden en de duidelijkheid krijgt die je nodig hebt!
tot zover de theorie. Praktijk verschilt ietsjeIk heb niet alles meegekregen dus ik weet niet waar het over gaat maar iedereen kan weleens een knuffel gebuiken . In fijne en minder fijne tijden ís dat prettig . Ik hoop dat je snel je draai weet te vinden en de duidelijkheid krijgt die je nodig hebt!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 17 november 2015 om 16:13
dinsdag 17 november 2015 om 20:06
quote:Crazycatlady schreef op 17 november 2015 @ 15:12:
[...]
Ben meer benieuwd of je er wat van plakt
hahahaha...
Operatie fietsband is geslaagd, joehoe!!
Wel beetje balen dat ik erachter kwam dat mn achterlicht wel stuk is. Maar goed ik kan weer fietsen, scheelt me 30 min. lopen met fiets.
Zijn jullie trouwens al weggewaaid?
[...]
Ben meer benieuwd of je er wat van plakt
hahahaha...
Operatie fietsband is geslaagd, joehoe!!
Wel beetje balen dat ik erachter kwam dat mn achterlicht wel stuk is. Maar goed ik kan weer fietsen, scheelt me 30 min. lopen met fiets.
Zijn jullie trouwens al weggewaaid?
dinsdag 17 november 2015 om 20:11
quote:Zelatrice schreef op 17 november 2015 @ 20:07:
Weer dubbel voor de triljoenste x... ik ben ook zo'n held met mobiel forummen...
Nee niet weggewaaid, ook niet weggeweest.
Bandenplakken, dat is een tijd geleden dat ik dat gedaan heb. Zou het nu denk niet meer kunnen. In de regen heb je alleen een voordeel dat je emmertje met water snel vol is om het gaatje te vinden
Weer dubbel voor de triljoenste x... ik ben ook zo'n held met mobiel forummen...
Nee niet weggewaaid, ook niet weggeweest.
Bandenplakken, dat is een tijd geleden dat ik dat gedaan heb. Zou het nu denk niet meer kunnen. In de regen heb je alleen een voordeel dat je emmertje met water snel vol is om het gaatje te vinden
dinsdag 17 november 2015 om 20:23
quote:Zelatrice schreef op 17 november 2015 @ 20:07:
Weer dubbel voor de triljoenste x... ik ben ook zo'n held met mobiel forummen...Jouw ava ís een populaire . Kom hem geregeld tegen ik weet er zo al drie die hem ook hebben .
Weer dubbel voor de triljoenste x... ik ben ook zo'n held met mobiel forummen...Jouw ava ís een populaire . Kom hem geregeld tegen ik weet er zo al drie die hem ook hebben .
dinsdag 17 november 2015 om 20:29
dinsdag 17 november 2015 om 20:33
Nee hoor, het dak waait er hier bijna af dus groot gelijk dat je niet gaat sporten.
Volgens mij heb ik nog nooit een band geplakt. Heb ooit wel eens geleerd om een band van een auto te verwisselen maar toen vergat ik de reserveband erna mee te nemen. Daarna nooit meer zelf gedaan. Zou ik nu ook niet meer kunnen hoor.
Volgens mij heb ik nog nooit een band geplakt. Heb ooit wel eens geleerd om een band van een auto te verwisselen maar toen vergat ik de reserveband erna mee te nemen. Daarna nooit meer zelf gedaan. Zou ik nu ook niet meer kunnen hoor.
dinsdag 17 november 2015 om 21:16
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 november 2015 @ 15:30:
Bevalt je nieuwe baan Cat? Ik denk dat het komt omdat je zoveel nieuwe indrukken opdoet en het is ander werk.Het bevalt echt super. Bijna spijt dat ik niet eerder bij mijn vorige werkgever weggegaan ben. Merk idd wel dat het werk leuker is en dat ik het dan ook leuker vind om een stapje harder te werken. Dus daar zal het vast wel iets mee te maken hebben.
Bevalt je nieuwe baan Cat? Ik denk dat het komt omdat je zoveel nieuwe indrukken opdoet en het is ander werk.Het bevalt echt super. Bijna spijt dat ik niet eerder bij mijn vorige werkgever weggegaan ben. Merk idd wel dat het werk leuker is en dat ik het dan ook leuker vind om een stapje harder te werken. Dus daar zal het vast wel iets mee te maken hebben.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!