Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 15 november 2015 @ 00:57:

[...]

Morgen laatste aflevering Penoza toch?

Ha maisjes, kom nog ff afzakken hier.

Oh hemeltje, is het alweer zover dat morgen de laatste aflevering is?

(ik ben melig, dus vooraf al excuus)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lekker toch als je melig bent. Geen excuses hoor.

Maak mij ook maar even melig dan.

Valt er misschien toch nog wat te lachen.
Ja eigenlijk is er niets te lachen met die ellende in Parijs. De hele dag heb ik het gevolgd, echt elk programma en info.

Maar ja, nu even niet. Even ontspannen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb hem nog niet helemaal afgekeken maar het begin was erg leuk;

https://www.youtube.com/watch?v=0GN0rNzojTY
Bij minuut 6 is het zo schattig. Ik zet hem even uit nu.
*ga op mijn handen zitten maar het lijkt mij enig om op een posting te reageren "kan je rekenen? Reken er dan niet op" , in die flauwe modus zit ik nu hahahaha*
Katten blijven altijd leuk om naar te kijken

Er ligt er nu eentje op mijn schoot dus ik kan me amper verroeren.
quote:Jonari schreef op 15 november 2015 @ 01:24:

Katten blijven altijd leuk om naar te kijken

Er ligt er nu eentje op mijn schoot dus ik kan me amper verroeren.Oh wat lief. Mogen ze nu bij jou wel weer naar buiten of is het nog te gevaarlijk?
Eind december zijn ze klaar met het werk aan het station en de weg hier.

En dan mogen ze volgend voorjaar naar buiten. Vind het nu al eng haha.
Oh kan mij zo voorstellen. Ik weet niet of ik het zou durven in jouw geval. Aan de andere kant zijn ze natuurlijk gewoon gewend om binnen te zijn.

Moeilijk.
Maar ik vind het ook zo zielig als ze samen voor het raam zitten en ik zit buiten met de kat van de buurman op schoot.
Ja dat weet ik. Maar het idee dat er eentje overreden zou kunnen worden? Denk je niet dat ze zo gewend zijn binnen dat ze buiten alleen maar eng vinden?
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2015 @ 02:08:

Ja dat weet ik. Maar het idee dat er eentje overreden zou kunnen worden? Denk je niet dat ze zo gewend zijn binnen dat ze buiten alleen maar eng vinden?Ik hoop het
quote:Jonari schreef op 15 november 2015 @ 02:10:

[...]

Ik hoop het Ben plaatsvervangend zenuwachtig ervoor
Mijn kat kwam net zeikkknat binnen...Hij is wel zo slim om buiten voor de deur te gaan zitten gillen..(ja, gillen..) en tegen het raam te "kloppen"
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2015 @ 02:43:

[...]

Ben plaatsvervangend zenuwachtig ervoor

Lief van je

Noodweer hier.
quote:Jonari schreef op 15 november 2015 @ 02:45:

[...]

Lief van je

Noodweer hier.Hier ook. Wel gezellig.
quote:ana_isabel schreef op 15 november 2015 @ 02:44:

Mijn kat kwam net zeikkknat binnen...Hij is wel zo slim om buiten voor de deur te gaan zitten gillen..(ja, gillen..) en tegen het raam te "kloppen"

Dus het giet bij jou ook.

Slimme poes!
quote:Jonari schreef op 15 november 2015 @ 02:46:

[...]

Dus het giet bij jou ook.

Slimme poes!

Ja, echt vreselijk weer!

Kat is superslim inderdaad. Ik word alleen gek van de vieze pootafdrukken op mijn raam..
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2015 @ 01:16:

Ik heb hem nog niet helemaal afgekeken maar het begin was erg leuk;

https://www.youtube.com/watch?v=0GN0rNzojTYZo leuk..!
quote:ana_isabel schreef op 15 november 2015 @ 02:48:

[...]

Ja, echt vreselijk weer!

Kat is superslim inderdaad. Ik word alleen gek van de vieze pootafdrukken op mijn raam..

Maak je niet druk.

Regent er vanzelf wel weer af.

[...]

Ja, echt vreselijk weer!

Oh wat lief.

Gister was ik bij mijn moeder even thee aan het drinken en toen ik uit de auto stapte was een kat heel hard aan het gillen dat hij naar binnen wilde, hij zat nog wel redelijk droog. Maar zag dat er niemand thuis was, anders had ik aangebeld. Zo zielig voor die kat, neem dan een kattenluikje
quote:Jonari schreef op 15 november 2015 @ 02:51:

[...]

Maak je niet druk.

Regent er vanzelf wel weer af.Tja, met deze regen lijkt het alsof er een hoge druk spuit op mijn raam staat, dus je zult best gelijk hebben.

[...]

Ja, echt vreselijk weer!

Kat is superslim inderdaad. Ik word alleen gek van de vieze pootafdrukken op mijn raam.. Ach, hoef je je morgen niet te vervelen, moet je maar denken. Of gordijnen dicht helpt ook wel eens.
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2015 @ 02:52:

[...]

Oh wat lief.

Gister was ik bij mijn moeder even thee aan het drinken en toen ik uit de auto stapte was een kat heel hard aan het gillen dat hij naar binnen wilde, hij zat nog wel redelijk droog. Maar zag dat er niemand thuis was, anders had ik aangebeld. Zo zielig voor die kat, neem dan een kattenluikjeJa..dat is zielig. Ik heb ook geen kattenluik, maar mijn kat gaat lekker in de schuur zitten als wij er even niet zijn. Maar zolang hij weet of ziet dat wij er zijn blijft hij " gillen" en kloppen. En moet je hem horen als hij eiiindelijk binnen wordt gelaten...nog ff doorgillen zo van :" hallo!! Kon je niet opschieten!" Wel met de nodige kopjes erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven