Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelatrice schreef op 20 november 2015 @ 23:27:

'Ik liiiig op mn kussen stil te droooohooomeeeeen...., weet je niet dat ik nog van je houououou....'

(word beetje simpel van dat storingsgezeik... en van mezelf)Slaap lekker Hepie.
hallooooo!

Nog meer mensen wakker?
Moge allemaal,

Hoe kan het toch dat ik doordeweeks niet wakker kan worden en nu helemaal verheugd dat ik kon uitslapen en dan ben ik al om half 8 wakker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2015 @ 08:08:

Moge allemaal,

Hoe kan het toch dat ik doordeweeks niet wakker kan worden en nu helemaal verheugd dat ik kon uitslapen en dan ben ik al om half 8 wakker.

Is niet handig, ik heb dat vrijwel altijd want ochtendmens. Nou ja het heeft ook voordelen he.

Joehoe mn tv doet het weer, hollee. Niet dat ik het een drama vond want zoveel leuks is er niet op vrijdag.

Ik heb me in ieder geval wel vermaakt..

Voor de chageriinen onder ons gaan we nog een keer:

IK LIIIIG OP MN KUSSEN STIL TE DROOOOHOOOMEEEEEN...
quote:AnneRoos74 schreef op 20 november 2015 @ 23:19:

Maar dat was al af toen ik de kabel gevonden had..Hoe doe je dat dan? Een vriendin van mij heeft nog geen tv van KPN/Telfort. Heb jij voor mij de tip hoe ze dat moet doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen!
Je hebt mail Mv.

Fijne dag Allemaal!
quote:AnneRoos74 schreef op 21 november 2015 @ 12:23:

Je hebt mail Mv.

Fijne dag Allemaal! Thanks !!!
Ben weer terug uit het dorp. Mijn 70+ ouders kunnen best een feestje geven. Lag pas om 4.30 uur in bed
quote:AnneRoos74 schreef op 20 november 2015 @ 23:10:

Ik had nog een oude kabel liggen bedacht ik mij! Dus ik heb wel wat tv kunnen kijken.

Niet dat er nu echt iets leuks op was.Ik dacht dat dat gratis kijken heel erg 2002 was ofzo.... ??
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2015 @ 08:08:

Moge allemaal,

Hoe kan het toch dat ik doordeweeks niet wakker kan worden en nu helemaal verheugd dat ik kon uitslapen en dan ben ik al om half 8 wakker.Ik om 6u en om 7u en toen ineens - gelukkig - een heel stukkie later.. Ik weigerde licht aan te doen en heb een uit/aan tijd op mijn foon ingesteld dat scheelt..
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 13:47:

Ben weer terug uit het dorp. Mijn 70+ ouders kunnen best een feestje geven. Lag pas om 4.30 uur in bed en wij moesten ons gedragen...
quote:Zelatrice schreef op 21 november 2015 @ 14:18:

[...]

en wij moesten ons gedragen...
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 13:47:

Ben weer terug uit het dorp. Mijn 70+ ouders kunnen best een feestje geven. Lag pas om 4.30 uur in bed Je dacht dat je ook weer 25 jaar was
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2015 @ 14:48:

[...]

Je dacht dat je ook weer 25 jaar was

Dat ben ik toch ook

Maar vandaag voel ik me 26 jaar. En heb een ontzettende behoefte aan vet eten
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 15:06:

[...]

Dat ben ik toch ook

Maar vandaag voel ik me 26 jaar. En heb een ontzettende behoefte aan vet eten

Maar weet je dat het echt helpt! Vet eten en het drankje waar je de avond ervoor mee gestopt bent. Vroeger toen ik met vriendinnen 2x per week uitging, gingen we altijd rond 12 uur wat halen bij de snackbar, en dan konden we er weer tegenaan.

Ik heb lekkere trek, patat, kroket, hamburger, bitterballen, bapao. Alleen geen zin om naar de supermarkt te gaan. Alleen op die momenten denk je, had ik maar een partner om op weg te sturen

Moet zo even kijken of ik nog heen moet, volgens mij niet genoeg kattengrit maar als het kan dan verschuif ik het naar morgen.

Wilde heel veel koken vandaag maar het gaat hem niet worden, morgen maar. Vandaag alleen een pasta maken.

Wat gaan jullie eten?
Dat zijn goede berichten. Dan ga ik straks hamburgers maken. Drankje weet ik nog niet hoor.

Bapao brrrr. Rare kleffe broodjes, die krijg ik niet weg
Ik zondig ook, er staat bij mij op zaterdag een viskraam met de lekkerste inktvisringen van de hele wereld, daar had ik de hele dag al trek in..
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 15:21:

Dat zijn goede berichten. Dan ga ik straks hamburgers maken. Drankje weet ik nog niet hoor.

Bapao brrrr. Rare kleffe broodjes, die krijg ik niet weg

Bapao lust ik ook alleen met rode saus hoor, idd anders plakt het aan je gehemelte. Maar in de supermarkt zijn ze wel lekker goedkoop met 30 cent in 4 smaken. En de zoete chilisaus die ik thuis hebt smaakt er lekker bij.

Maar ik ben nog steeds niet van plan om weg te gaan om iets te halen dus maar eens zo bedenken wat ik ga maken. Ik weet het nog niet.
Hoe is het met de dames?

Ik moet nog "even" teruglezen . Fijne avond allemaal.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 21 november 2015 @ 17:28:

Hoe is het met de dames?

Ik moet nog "even" teruglezen . Fijne avond allemaal.

Hier gaat alles goed. Ben helemaal blij. En hoe gaat het met jou?

En jij natuurlijk ook een fijne avond.
He Kai, hoe is het met je?

Oja jij en de rest ook een goed weekend he!

Hier een rustige dag gehad. Verplichtingen netjes naar morgen geschoven .
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 17:37:

[...]

Hier gaat alles goed. Ben helemaal blij. En hoe gaat het met jou?

En jij natuurlijk ook een fijne avond.

Waardoor ben je zo blij?

Met mij gaat het weer de goede kant op .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 21 november 2015 @ 17:40:

[...]

Waardoor ben je zo blij?

Met mij gaat het weer de goede kant op .

Mijn ouders komen hier kerst vieren. En eind 2013 dacht ik dat we dat door ziekte nooit meer samen zouden kunnen vieren. Gelukkig zijn ze dit jaar zo opgeknapt dat ze het hier komen vieren.

Dat is fijn Kia. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 17:47:

[...]

Mijn ouders komen hier kerst vieren. En eind 2013 dacht ik dat we dat door ziekte nooit meer samen zouden kunnen vieren. Gelukkig zijn ze dit jaar zo opgeknapt dat ze het hier komen vieren.

Dat is fijn Kia. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan Ohhh Lime, een mooier kerstkado kan je je niet wensen!! Wat een geweldig nieuws zeg. Komen ze alleen eten of blijven ze ook overnachten? Klinkt dat je ouders niet in de buurt wonen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven