Wakker
zaterdag 21 november 2015 om 17:55
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 17:47:
[...]
Mijn ouders komen hier kerst vieren. En eind 2013 dacht ik dat we dat door ziekte nooit meer samen zouden kunnen vieren. Gelukkig zijn ze dit jaar zo opgeknapt dat ze het hier komen vieren.
Dat is fijn Kia. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan Wat ontzettend fijn dat je het samen kunt vieren ik ben heel blij voor jullie!!!
[...]
Mijn ouders komen hier kerst vieren. En eind 2013 dacht ik dat we dat door ziekte nooit meer samen zouden kunnen vieren. Gelukkig zijn ze dit jaar zo opgeknapt dat ze het hier komen vieren.
Dat is fijn Kia. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan Wat ontzettend fijn dat je het samen kunt vieren ik ben heel blij voor jullie!!!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 21 november 2015 om 18:06
Dank dames, ik ben er ook heel blij mee. In 2013 hebben we het alleen met mijn zwager gevierd. Dat was een hele confronterende kerst want in 2010 zaten we nog met zijn zessen aan tafel. En nu met zijn drieën. 2014 wel bij mijn ouders gegeten, maar niet heel uitbundig. Maar dit jaar ga ik ze in de watten leggen
Ouders blijven niet slapen hoor MV. Ze wonen 30 kilometer verderop.
Ouders blijven niet slapen hoor MV. Ze wonen 30 kilometer verderop.
zaterdag 21 november 2015 om 18:32
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 18:28:
Denk het ook MV. Wel jammer dat ik met kerst moet werken. Maar dat mag de pret niet drukken Kan je niet een collega lief aankijken en uitleggen dat het veel voor je zou betekenen om vrij te zijn?
Denk het ook MV. Wel jammer dat ik met kerst moet werken. Maar dat mag de pret niet drukken Kan je niet een collega lief aankijken en uitleggen dat het veel voor je zou betekenen om vrij te zijn?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 21 november 2015 om 18:40
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2015 @ 18:32:
[...]
Kan je niet een collega lief aankijken en uitleggen dat het veel voor je zou betekenen om vrij te zijn?Ik heb hele prettige werktijden hoor. Van 09.00 uur tot 14.30 uur. Dus dat hoeft niet. En de dag voor kerst hoef ik maar een halve dag, kan ik dan van alles voorbereiden.
[...]
Kan je niet een collega lief aankijken en uitleggen dat het veel voor je zou betekenen om vrij te zijn?Ik heb hele prettige werktijden hoor. Van 09.00 uur tot 14.30 uur. Dus dat hoeft niet. En de dag voor kerst hoef ik maar een halve dag, kan ik dan van alles voorbereiden.
zaterdag 21 november 2015 om 18:53
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 18:40:
[...]
Ik heb hele prettige werktijden hoor. Van 09.00 uur tot 14.30 uur. Dus dat hoeft niet. En de dag voor kerst hoef ik maar een halve dag, kan ik dan van alles voorbereiden.Heb je hulp bij het maken van het eten of doe je iets makkelijks?
[...]
Ik heb hele prettige werktijden hoor. Van 09.00 uur tot 14.30 uur. Dus dat hoeft niet. En de dag voor kerst hoef ik maar een halve dag, kan ik dan van alles voorbereiden.Heb je hulp bij het maken van het eten of doe je iets makkelijks?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 21 november 2015 om 19:00
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2015 @ 18:53:
[...]
Heb je hulp bij het maken van het eten of doe je iets makkelijks?
Op verzoek van mijn vader gaan we gourmetten , Maak er zelf een huzarensalade bij. En na is er ook op verzoek van vader Irish Coffee. Moeilijk is het dus niet.
En vriend haalt alle boodschappen
[...]
Heb je hulp bij het maken van het eten of doe je iets makkelijks?
Op verzoek van mijn vader gaan we gourmetten , Maak er zelf een huzarensalade bij. En na is er ook op verzoek van vader Irish Coffee. Moeilijk is het dus niet.
En vriend haalt alle boodschappen
zaterdag 21 november 2015 om 19:05
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 19:00:
[...]
En vriend haalt alle boodschappen Ik hou wel van gourmetten. Ik hoorde van de week dat een van mijn favo chefkoks een nieuw kookboek heeft uitgebracht, Rudolph van Veen met kerstgerechten en hij vertelde dat een groot deel ging over gourmetten, dat was weer helemaal hip ofzo en met allerlei verrukkelijke ideeen en recepten.
[...]
En vriend haalt alle boodschappen Ik hou wel van gourmetten. Ik hoorde van de week dat een van mijn favo chefkoks een nieuw kookboek heeft uitgebracht, Rudolph van Veen met kerstgerechten en hij vertelde dat een groot deel ging over gourmetten, dat was weer helemaal hip ofzo en met allerlei verrukkelijke ideeen en recepten.
zaterdag 21 november 2015 om 19:45
zaterdag 21 november 2015 om 19:57
zaterdag 21 november 2015 om 20:01
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 19:30:
Vind gourmetten ook leuk hoor.
Net een hamburger gegeten. Nu ook maar een drankje, want ben idd van de vette hap opgeknapt Ja na drank moet je een `vette bek` halen en dan voel je je een stuk beter
Vind gourmetten ook leuk hoor.
Net een hamburger gegeten. Nu ook maar een drankje, want ben idd van de vette hap opgeknapt Ja na drank moet je een `vette bek` halen en dan voel je je een stuk beter
zaterdag 21 november 2015 om 20:01
quote:Marjo41 schreef op 21 november 2015 @ 19:57:
Een mooie schaal met bloemen is altijd goed.
Ik was deze zomer ook hele goede vrienden met Hugo
De leukste jassen zijn inmiddels wel weg.
Wat er nog hangt is wel met 30% korting.
Ik heb zelf ook te lang gewacht en doe het wel met wat ik nog heb.
Hugo en ik zijn pas sinds gisteren vrienden. Waarom kende ik hem niet Wil je me daar in de toekomst eerder op attent maken?
Ik heb een donkerblauwe jas, en ik wil een zwarte. Ja luxe probleem. Nou dan speur ik het internet wel weer af. Doe tegenwoordig weer goede zaken met Bol en Zalando
Een mooie schaal met bloemen is altijd goed.
Ik was deze zomer ook hele goede vrienden met Hugo
De leukste jassen zijn inmiddels wel weg.
Wat er nog hangt is wel met 30% korting.
Ik heb zelf ook te lang gewacht en doe het wel met wat ik nog heb.
Hugo en ik zijn pas sinds gisteren vrienden. Waarom kende ik hem niet Wil je me daar in de toekomst eerder op attent maken?
Ik heb een donkerblauwe jas, en ik wil een zwarte. Ja luxe probleem. Nou dan speur ik het internet wel weer af. Doe tegenwoordig weer goede zaken met Bol en Zalando
zaterdag 21 november 2015 om 20:02
quote:vivalimegroen schreef op 21 november 2015 @ 19:53:
Een mooie schaal met een bloemstuk. En een fles Hugo. Maar die heb ik zelf opgedronken
Ik wil ook nog een winterjas. Heb je nog 1 in de aanbieding?
Ah leuk!
Mar, lekker morgen een rustig dagje hoop ik?
Een mooie schaal met een bloemstuk. En een fles Hugo. Maar die heb ik zelf opgedronken
Ik wil ook nog een winterjas. Heb je nog 1 in de aanbieding?
Ah leuk!
Mar, lekker morgen een rustig dagje hoop ik?
zaterdag 21 november 2015 om 20:04
zaterdag 21 november 2015 om 20:13
Heerlijk zo'n vette bek, doet wonderen tegen een kater.
Net als eieren met spek als ontbijt na het stappen.
Geen idee dat je Hugo niet kende
Ga lekker een keer shoppen ipv dat internet gedoe.
Ga fijn naar een kleine ondernemer voor een goed advies en bijbehorende service.
Daarna gezellig een drankje in een leuk cafeetje en iedereen is blij.
Ga fijn naar een kleine ondernemer voor een goed advies en bijbehorende service.
Daarna gezellig een drankje in een leuk cafeetje en iedereen is blij.
zaterdag 21 november 2015 om 20:14
zaterdag 21 november 2015 om 20:15
quote:Marjo41 schreef op 21 november 2015 @ 20:13:
Daarna gezellig een drankje in een leuk cafeetje en iedereen is blij.Goed plan, kom ik bij jou shoppen, doen we daarna dat drankje in een leuk cafeetje
Daarna gezellig een drankje in een leuk cafeetje en iedereen is blij.Goed plan, kom ik bij jou shoppen, doen we daarna dat drankje in een leuk cafeetje