Wakker
zondag 29 november 2015 om 01:57
Truste!
Ik heb nu een enkele nacht, dan woensdag weer werken, en het weekend van 12 en 13 heb ik twee nachten. Volgens mij daartussen redelijk overdag, wel de avondrush, dus meestal werk ik 11-19 of 12-20. Heb gelukkig wel standaard maandag en dinsdag vrij, anders zou ik echt niet bij kunnen tanken.
Ik heb nu een enkele nacht, dan woensdag weer werken, en het weekend van 12 en 13 heb ik twee nachten. Volgens mij daartussen redelijk overdag, wel de avondrush, dus meestal werk ik 11-19 of 12-20. Heb gelukkig wel standaard maandag en dinsdag vrij, anders zou ik echt niet bij kunnen tanken.
zondag 29 november 2015 om 05:43
Zo, ik ben thuis. Was een pittige nacht zeg, pfoe. Wel overleefd, maar ternauwernood. Moos ik werk bij de McDo, in de weekenden hebben we voornamelijk het uitgaanspubliek, dat maakt het soms zwaar. Al die dronken mensen die vinden dat ze in hun recht staan om zich asociaal te gedragen. We begonnen de nacht met 17 man personeel, en toen het restaurant eenmaal dicht was hadden we er nog 8 ofzo. Is te doen, maar als je een of twee zwakke schakels hebt valt de hele boel uit elkaar. En zo'n avond was het, complete drive vol, foutieve orders, en ik was degene die het allemaal op moest lossen. Leuk joh
Spreek jullie morgen, uh, vandaag...straks...
Spreek jullie morgen, uh, vandaag...straks...
zondag 29 november 2015 om 08:44
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 07:39:
Lol. Lekker.. Zo bij elke hap de saus langs je mond lopend terwijl je nog in je badjas zit, te kijken naar nederland in beweging
Zoals jij het nu omschrijft, klinkt het ineens stukken minder smakelijk...toch maar een bruine boterham met kaas deze keer
Lol. Lekker.. Zo bij elke hap de saus langs je mond lopend terwijl je nog in je badjas zit, te kijken naar nederland in beweging
Zoals jij het nu omschrijft, klinkt het ineens stukken minder smakelijk...toch maar een bruine boterham met kaas deze keer
zondag 29 november 2015 om 09:11
Het is al een jarenlang mysterie, wat maar niet opgelost kan worden. Voor de toeschouwer LIJKT het alsof ik netjes eet, maar na afloop van het consumme zit er of iets op mijn bovenlip, wang of haar...niet perse in die volgorde.
Op zijn Spaans:
" me gusta coma la salsa se cai de tu barbilla,como si no te interesa" en lalala lalalala...
Op zijn Spaans:
" me gusta coma la salsa se cai de tu barbilla,como si no te interesa" en lalala lalalala...
zondag 29 november 2015 om 09:13
Motorcross op het strand http://www.google.nl/url? ... AQnPiS5qImv2gvRQVmBcc14Dw
zondag 29 november 2015 om 09:29
quote:bankje schreef op 29 november 2015 @ 09:13:
Motorcross op het strand http://www.google.nl/url? ... AQnPiS5qImv2gvRQVmBcc14DwDankjewel voor de link .
Motorcross op het strand http://www.google.nl/url? ... AQnPiS5qImv2gvRQVmBcc14DwDankjewel voor de link .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 29 november 2015 om 09:47
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 november 2015 @ 01:49:
Hey MV. Ik kon niet slapen en las over de Spaanse poes.
Wat een mooierd! En wat fijn voor hem dat hij een fijn huis in NL krijgt.
Ik heb sinds 3 weken een Griekse broer en zus geadopteerd na het overlijden van mijn grote Griekse liefde Dimitris. Weet je dan wie ik ben?
He Puss, oh ja dan weet ik wie je bent
Wat geweldig 2 andere katten. Arme Dimitris, dat is altijd echt klote als je ze verliest
Hoe is het verder met je?
Hey MV. Ik kon niet slapen en las over de Spaanse poes.
Wat een mooierd! En wat fijn voor hem dat hij een fijn huis in NL krijgt.
Ik heb sinds 3 weken een Griekse broer en zus geadopteerd na het overlijden van mijn grote Griekse liefde Dimitris. Weet je dan wie ik ben?
He Puss, oh ja dan weet ik wie je bent
Wat geweldig 2 andere katten. Arme Dimitris, dat is altijd echt klote als je ze verliest
Hoe is het verder met je?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven