Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt kapot, ik ga mijn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Kia trustuh.

Aemateur, nee dat kan ik me voorstellen, wel niet, dat doet je ritme teniet. Hoeveel nachten moet je nu en krijg je daarna wel een dag vrij om weer over te schakelen?
Truste!

Ik heb nu een enkele nacht, dan woensdag weer werken, en het weekend van 12 en 13 heb ik twee nachten. Volgens mij daartussen redelijk overdag, wel de avondrush, dus meestal werk ik 11-19 of 12-20. Heb gelukkig wel standaard maandag en dinsdag vrij, anders zou ik echt niet bij kunnen tanken.
Werk je alleen of met meer en wat voor werk (nieuwsgierigheid, begrijpelijk als je het niet wilt vertellen hoor)?
Zo, ik ben thuis. Was een pittige nacht zeg, pfoe. Wel overleefd, maar ternauwernood. Moos ik werk bij de McDo, in de weekenden hebben we voornamelijk het uitgaanspubliek, dat maakt het soms zwaar. Al die dronken mensen die vinden dat ze in hun recht staan om zich asociaal te gedragen. We begonnen de nacht met 17 man personeel, en toen het restaurant eenmaal dicht was hadden we er nog 8 ofzo. Is te doen, maar als je een of twee zwakke schakels hebt valt de hele boel uit elkaar. En zo'n avond was het, complete drive vol, foutieve orders, en ik was degene die het allemaal op moest lossen. Leuk joh

Spreek jullie morgen, uh, vandaag...straks... ;)
Oeh..ik lust nu wel een quarter pounder..
Nu al???? Als McBreakfast?
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 07:34:

Nu al???? Als McBreakfast?Die ga ik onthouden! En ja.
Lol. Lekker.. Zo bij elke hap de saus langs je mond lopend terwijl je nog in je badjas zit, te kijken naar nederland in beweging
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 07:39:

Lol. Lekker.. Zo bij elke hap de saus langs je mond lopend terwijl je nog in je badjas zit, te kijken naar nederland in beweging

Zoals jij het nu omschrijft, klinkt het ineens stukken minder smakelijk...toch maar een bruine boterham met kaas deze keer
Tssss jij bent ook snel om...

Niks aantrekken van de omgeving.

Zoals Trijntje ooit zong.

"I like the way you're dancing like you just don't care"..

Yoghurt met cruesli hier. Ff geen zin nog in een bammetje
I like the way the sauce is dripping past your chin, like you just don't care...zoiets?

Kan al snel bij mij trouwens.
Ja. Zoiets..

Geen idee of dat lekker bekt in een liedje. Ms in het spaans ?

En hoezo snel bij jou? Na het eten ligt bij jou de helft op je kleren? Of bammetje kan snel bij jou?
Ik ben benieuwd of de strandrace in Scheveningen vanmiddag doorgaat.
Welke omroep organiseerde dat vroeger altijd?
Het is al een jarenlang mysterie, wat maar niet opgelost kan worden. Voor de toeschouwer LIJKT het alsof ik netjes eet, maar na afloop van het consumme zit er of iets op mijn bovenlip, wang of haar...niet perse in die volgorde.

Op zijn Spaans:

" me gusta coma la salsa se cai de tu barbilla,como si no te interesa" en lalala lalalala...
Wat voor race is dat bankje?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Motorcross op het strand http://www.google.nl/url? ... AQnPiS5qImv2gvRQVmBcc14Dw
Ana.... en

Voor beide uitleggen
quote:bankje schreef op 29 november 2015 @ 09:13:

Motorcross op het strand http://www.google.nl/url? ... AQnPiS5qImv2gvRQVmBcc14DwDankjewel voor de link .
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 09:23:

Ana.... en

Voor beide uitleggen graag gedaan.
Zit hier tijdens "murder she wrote" hardop in mezelf te lachen... Klaar voor een peut?
quote:Corona67 schreef op 29 november 2015 @ 09:36:

Zit hier tijdens "murder she wrote" hardop in mezelf te lachen... Klaar voor een peut?

Angela lansbury is dan ook wel heel komisch!

Dan heb je wel een peutje nodig jah...
Vroeger was bij ons thuis de veelgemaakte grap dat Angela ook een stand in had als ze van de ene kant van de kamer naar de andere moest lopen...

Ik weet het..je had erbij moeten zijn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 november 2015 @ 01:49:

Hey MV. Ik kon niet slapen en las over de Spaanse poes.

Wat een mooierd! En wat fijn voor hem dat hij een fijn huis in NL krijgt.

Ik heb sinds 3 weken een Griekse broer en zus geadopteerd na het overlijden van mijn grote Griekse liefde Dimitris. Weet je dan wie ik ben?

He Puss, oh ja dan weet ik wie je bent

Wat geweldig 2 andere katten. Arme Dimitris, dat is altijd echt klote als je ze verliest

Hoe is het verder met je?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven