Wakker
zondag 29 november 2015 om 09:49
zondag 29 november 2015 om 09:59
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 november 2015 @ 09:49:
Klote, boven buren zijn aan het boren. En mijn tv doet het niet meer, alleen nog geluid. Vandaag maar even op MP kijken voor een andere, zal je net zien als je het geld er niet voor hebt.
Pfff boren op zondag...en zo vroeg...
Lullig van je tv joh.
Klote, boven buren zijn aan het boren. En mijn tv doet het niet meer, alleen nog geluid. Vandaag maar even op MP kijken voor een andere, zal je net zien als je het geld er niet voor hebt.
Pfff boren op zondag...en zo vroeg...
Lullig van je tv joh.
zondag 29 november 2015 om 12:04
Mijn moeder belde net, we gaan zo even naar de Mediamarkt, ik mag van haar een nieuwe tv uitzoeken. Spannend. Zag op de site dat ze een aktie hebben Zwarte vrijdag, geen idee wat het is maar hoop dat je daardoor een goedkopere tv kan kopen. Voel me wel schuldig, ik mag wel een miljoen in de loterij winnen om alles te betalen wat ik gekregen heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 29 november 2015 om 12:26
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 november 2015 @ 12:04:
Mijn moeder belde net, we gaan zo even naar de Mediamarkt, ik mag van haar een nieuwe tv uitzoeken. Spannend. Zag op de site dat ze een aktie hebben Zwarte vrijdag, geen idee wat het is maar hoop dat je daardoor een goedkopere tv kan kopen. Voel me wel schuldig, ik mag wel een miljoen in de loterij winnen om alles te betalen wat ik gekregen heb.
Wat een lieve moeder! Zo is de mijne ook
Veel plezier!
Wat een lieve moeder! Zo is de mijne ook
Veel plezier!
zondag 29 november 2015 om 12:32
Vet vaag, ik ging slapen rond 6 uur in alleen een t-shirt, en ik word wakker en heb een jeans aan... ik kan me wel vaag herinneren dat ik een broek aan moest trekken want er zou wat gebeuren maar ik dacht dat ik dat droomde haha! Dus... ik twijfel of ik nog even naar mijn ouders zal gaan, zie ik die ook nog een keertje.
zondag 29 november 2015 om 12:35
quote:Aemateur schreef op 29 november 2015 @ 12:32:
Vet vaag, ik ging slapen rond 6 uur in alleen een t-shirt, en ik word wakker en heb een jeans aan... ik kan me wel vaag herinneren dat ik een broek aan moest trekken want er zou wat gebeuren maar ik dacht dat ik dat droomde haha! Dus... ik twijfel of ik nog even naar mijn ouders zal gaan, zie ik die ook nog een keertje.
Je bent in ieder geval aangekleed
Als moeder zeg ik; ga naar je ouders!!
Je bent in ieder geval aangekleed
Als moeder zeg ik; ga naar je ouders!!
zondag 29 november 2015 om 13:07
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 november 2015 @ 09:47:
[...]
He Puss, oh ja dan weet ik wie je bent
Wat geweldig 2 andere katten. Arme Dimitris, dat is altijd echt klote als je ze verliest
Hoe is het verder met je?
Ja veel te jong. Stom verkeer.
Verder gaat het goed hoor, druk op werk en gelukkig in de liefde.
Lief van je moeder van de tv!
[...]
He Puss, oh ja dan weet ik wie je bent
Wat geweldig 2 andere katten. Arme Dimitris, dat is altijd echt klote als je ze verliest
Hoe is het verder met je?
zondag 29 november 2015 om 13:23
zondag 29 november 2015 om 13:32
quote:Aemateur schreef op 29 november 2015 @ 13:23:
Haha belde net mijn ouders, kwam erop neer dat ze eigenlijk niet op me zaten te wachten. Want ze hadden een luie dag, lekker met z'n tweeën. Ok...
Dus nu moet ik even bedenken wat ik wel wil doen, heb geen zin om de hele tijd thuis te blijven zitten, eigenlijk.Kom je hier gezellig F1 kijken met mij en mijn zoon. Ana is ook onderweg
Haha belde net mijn ouders, kwam erop neer dat ze eigenlijk niet op me zaten te wachten. Want ze hadden een luie dag, lekker met z'n tweeën. Ok...
Dus nu moet ik even bedenken wat ik wel wil doen, heb geen zin om de hele tijd thuis te blijven zitten, eigenlijk.Kom je hier gezellig F1 kijken met mij en mijn zoon. Ana is ook onderweg
zondag 29 november 2015 om 13:50
Oh ik ben zo blij. Was om 1 uur bij de mediamarkt maar mijn moeder was er denk al eerder want ze had alle info al en een hele mooie tv uitgezocht. Ik kon met mijn huidige tv niet zo goed de ondertiteling lezen, helemaal niet. En tv kan ook niet dichterbij. Voorheen had ik 87 cm en de nieuwe flatscreen is 101 cm. Super he!!!! Ben zo ziels blij ermee, dat wil je niet weten. Over 2 jaar ga ik over naar een andere provider en dan kan ik nog meer dingen ermee doen, dat kan nu niet omdat ik een digitennekastje heb.
Vind hem zo mooi; http://www.mediamarkt.nl/ ... g-ue40h6240a-1352772.html
(gelukkig krijgt mijn moeder ivm Black Friday nog 100 euro terug)
Vind hem zo mooi; http://www.mediamarkt.nl/ ... g-ue40h6240a-1352772.html
(gelukkig krijgt mijn moeder ivm Black Friday nog 100 euro terug)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 29 november 2015 om 13:53
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 november 2015 @ 13:07:
[...]
Oh wat verdrietig zeg. Laat je nu je katten binnen?
Gelukkig in de liefde is wel heel leuk!!!
[...]
Oh wat verdrietig zeg. Laat je nu je katten binnen?
Gelukkig in de liefde is wel heel leuk!!!
zondag 29 november 2015 om 14:34
Prachtige tv MV! Wat een supercadeau.
Poesjes binnen weet ik niet of dat lukt. Ik hoop dat ze het achter het huis leuk genoeg vinden en niet verder willen. Maar oorspronkelijk zwerfpoekels..weet niet in hoeverre dat doorwerkt qua drang om naar buiten te gaan.
Zwart monster moest gewoon naar buiten, die liep tegen de muren op als dat niet kon.
Voor nu liggen ze heerlijk te knorren op de lilleke krabpaal die ik voor ze gekocht heb en blijven ze mooi binnen
Poesjes binnen weet ik niet of dat lukt. Ik hoop dat ze het achter het huis leuk genoeg vinden en niet verder willen. Maar oorspronkelijk zwerfpoekels..weet niet in hoeverre dat doorwerkt qua drang om naar buiten te gaan.
Zwart monster moest gewoon naar buiten, die liep tegen de muren op als dat niet kon.
Voor nu liggen ze heerlijk te knorren op de lilleke krabpaal die ik voor ze gekocht heb en blijven ze mooi binnen
zondag 29 november 2015 om 15:00
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 november 2015 @ 12:04:
Jouw mama ís een ongelooflijke lieverd . Mooie televisie hoor!
Black Friday is een Amerikaans gebruik na thanksgiving. De eerste vrijdag na thanksgiving gaat alles in de uitverkoop waardoor je voor 100 dollar een tv kunt scoren die normaal 1000 dollar kost. Amerikanen staan te dringen voor de deuren en liggen soms al dagen voor de winkel deur om de eerste te zijn zodat zij de beste deal hebben. Volgens mij vallen er ook ieder jaar doden...
Jouw mama ís een ongelooflijke lieverd . Mooie televisie hoor!
Black Friday is een Amerikaans gebruik na thanksgiving. De eerste vrijdag na thanksgiving gaat alles in de uitverkoop waardoor je voor 100 dollar een tv kunt scoren die normaal 1000 dollar kost. Amerikanen staan te dringen voor de deuren en liggen soms al dagen voor de winkel deur om de eerste te zijn zodat zij de beste deal hebben. Volgens mij vallen er ook ieder jaar doden...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow