Wakker
woensdag 2 december 2015 om 15:21
Cc: ik moet bij jouw stroopwafelverhaal heel erg aan mijn oma (leeft al jaren niet meer).
Die was berucht om het jarenlang bewaren van paaseitjes die ze doodleuk toch meegaf terwijl ze zwaar wit aangeslagen waren en er nog net geen pootjes aan zaten..
Moest meteen daar aan denken toen ik dat las haha...
Die was berucht om het jarenlang bewaren van paaseitjes die ze doodleuk toch meegaf terwijl ze zwaar wit aangeslagen waren en er nog net geen pootjes aan zaten..
Moest meteen daar aan denken toen ik dat las haha...
woensdag 2 december 2015 om 15:45
Nou sommige mensen maakt het gewoon niet uit. ik heb op het ene salontafeltje een bakje met chocolaatjes met een leuke verpakking liggen en elke week eet ze wat op, wat ik al niet erg leuk vind want het is voor decoratie, maar het is ook al 11 jaar oud dus zit altijd met verbazing te kijken hoe ze dat weg krijgt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 2 december 2015 om 19:49
quote:Crazycatlady schreef op 02 december 2015 @ 10:34:
[...]
Okee, ik kom even met een cliché over de balk.
Vriend en ik bewaren inmiddels al 6,5 jaar een pakje stroopwafels in de kast die nog over waren van onze allereerste avond samen. Ze zijn vast niet meer eetbaar, maar zien er nog hetzelfde uit! En ja, we hebben ze al 2x meeverhuisd en willen ze niet weggooien Lijstje of vitrine eromheen...
[...]
Okee, ik kom even met een cliché over de balk.
Vriend en ik bewaren inmiddels al 6,5 jaar een pakje stroopwafels in de kast die nog over waren van onze allereerste avond samen. Ze zijn vast niet meer eetbaar, maar zien er nog hetzelfde uit! En ja, we hebben ze al 2x meeverhuisd en willen ze niet weggooien Lijstje of vitrine eromheen...
donderdag 3 december 2015 om 11:57
Moge allemaal,
Gisteravond heerlijk uiteten geweest, was zo lekker, zit nog vol.
Zo direct heb ik een cursus hoe om te gaan met mensen die een onzichtbare beperking hebben. Zijn vast wel forummers hier op het forum waar ik het geleerde op kan toepassen
Gisteravond heerlijk uiteten geweest, was zo lekker, zit nog vol.
Zo direct heb ik een cursus hoe om te gaan met mensen die een onzichtbare beperking hebben. Zijn vast wel forummers hier op het forum waar ik het geleerde op kan toepassen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 3 december 2015 om 16:47
Wohoo bijna klaar metwerken! Vanavond zelf pizza maken met een vriendin en Ben & Jerry komen het toetje verzorgen
Nu alleen nog even verzinnen hoe ik mijn gekregen chocolade sinterklaas in één stuk mee naar huis ga krijgen op de scooter. Ik heb geen extra helm voor hem hahaah.
Nu alleen nog even verzinnen hoe ik mijn gekregen chocolade sinterklaas in één stuk mee naar huis ga krijgen op de scooter. Ik heb geen extra helm voor hem hahaah.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
donderdag 3 december 2015 om 17:33
quote:Kia-Ora schreef op 03 december 2015 @ 14:55:
Myv veel plezier! Ben benieuwd wat je nu precies moest doen .
Was een training van Stichting MEE; Niet zichtbare beperkingen.
Hoe (h)erken je mensen met bijv.;
- (licht) verstandelijke beperkingen; LVB
- niet aangeboren hersenletsel; NAH
- vorm van autisme (Autisme Spectrum Stoornis, klassiek autisme, Asperger en PDD-Nos)
Ik vond het heel leerzaam en denk dat ik er wel wat aan kan hebben . Veel info en tips gehad die van pas kunnen komen.
Myv veel plezier! Ben benieuwd wat je nu precies moest doen .
Was een training van Stichting MEE; Niet zichtbare beperkingen.
Hoe (h)erken je mensen met bijv.;
- (licht) verstandelijke beperkingen; LVB
- niet aangeboren hersenletsel; NAH
- vorm van autisme (Autisme Spectrum Stoornis, klassiek autisme, Asperger en PDD-Nos)
Ik vond het heel leerzaam en denk dat ik er wel wat aan kan hebben . Veel info en tips gehad die van pas kunnen komen.
donderdag 3 december 2015 om 17:37
quote:Crazycatlady schreef op 03 december 2015 @ 16:47:
Wohoo bijna klaar metwerken! Vanavond zelf pizza maken met een vriendin en Ben & Jerry komen het toetje verzorgen
Is die heel overgekomen?
Lekker pizza, welke smaak gaan jullie maken?
Is die heel overgekomen?
Lekker pizza, welke smaak gaan jullie maken?
donderdag 3 december 2015 om 18:15
quote:AnneRoos74 schreef op 03 december 2015 @ 17:54:
Klint als een nuttige en interessante training Mv.
Crasycat lekker pizza!! Fijne avond!
Ja was echt interessant!
Wat ga je maken Anne? Ik heb geen zin om te koken en geen geld om wat te halen of te laten bezorgen .
Zel, heb je geen Chinees die bezorgt?
Klint als een nuttige en interessante training Mv.
Crasycat lekker pizza!! Fijne avond!
Ja was echt interessant!
Wat ga je maken Anne? Ik heb geen zin om te koken en geen geld om wat te halen of te laten bezorgen .
donderdag 3 december 2015 om 19:03
donderdag 3 december 2015 om 19:06
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 december 2015 @ 18:15:
[...]
Ja was echt interessant!
Ja maar ook een piepklein maagje die waarschijnlijk na een halve loempia al het gevoel heeft een olifant op te hebben. (En dan vind ik het toch een te duur grapje)
Heb dus maar ff snel vegetarische wraps in elkaar geflansd.
Ok het is vandaag nationale geen-zin-om-te-koken-dag begrijp ik?
[...]
Ja was echt interessant!
Ja maar ook een piepklein maagje die waarschijnlijk na een halve loempia al het gevoel heeft een olifant op te hebben. (En dan vind ik het toch een te duur grapje)
Heb dus maar ff snel vegetarische wraps in elkaar geflansd.
Ok het is vandaag nationale geen-zin-om-te-koken-dag begrijp ik?