Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelatrice schreef op 03 december 2015 @ 19:06:

[...]

Ok het is vandaag nationale geen-zin-om-te-koken-dag begrijp ik?Hier wel iig
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
anoniem_258363 wijzigde dit bericht op 03-12-2015 19:53
Reden: op onverklaarbare wijze mezelf gequote/ het spookt op het forum
% gewijzigd
quote:Zelatrice schreef op 03 december 2015 @ 19:51:

Hier ook, had nog rendang over maar daar had ik geen trek in dus dat doe ik morgen.

(Zou dat lekker zijn met patat ?)
Ohh Ingel, wat een geweldig nieuws!! Is alles goed gegaan? Heel veel geluk met jullie meisje

quote:Zelatrice schreef op 03 december 2015 @ 19:51:

[...]

Ik zou er bami, nasi of mihoen bij doen ipv patat en lekker wat kroepoek.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ingelke_kepringelke schreef op 03 december 2015 @ 18:53:

Update voor jullie meelevende forumsters:

Vanmiddag bevallen van een gezonde dochter!

Gefeliciteerd!!

quote:Mylene_Valerie schreef op 03 december 2015 @ 20:29:

[...]

Oh of ben je vegetariër?

Gefeliciteerd Inge, heel veel geluk met jullie dochter!
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 december 2015 @ 20:29:

[...]

D8 ik eerst ook aan maar bed8 me later dat ik morgen vast trek heb in patat

Nee zeker geen vega, al eet ik niet iedere dag vlees.

Ik krijg wel trek van jouw foto's..
quote:ingelke_kepringelke schreef op 03 december 2015 @ 18:53:

Update voor jullie meelevende forumsters:

Vanmiddag bevallen van een gezonde dochter! Gefeliciteerd!!

Van harte gefeliciteerd Ingelke! Heel veel geluk met en voor haar.
quote:Zelatrice schreef op 03 december 2015 @ 23:05:

[...]

D8 ik eerst ook aan maar bed8 me later dat ik morgen vast trek heb in patat

Nee zeker geen vega, al eet ik niet iedere dag vlees.

Ik krijg wel trek van jouw foto's..

Ja ik wist het niet van jou.

Ik had vandaag mezelf een patatje beloofd na de cursus, we zaten in een pand tegenover een snackbar. VERGEET IK GEWOON PATATJE OORLOG TE HALEN NADAT WE KLAAR WAREN. Dus op de fiets naar huis en toen ik lekker iets makkelijks had aangetrokken en hier las dacht ik, oeps vergeten patat te halen. Geen haar op mijn hoofd dat ik er nog uit ga. Nu maar even een avondje niets gegeten. Morgen bij mensen lunchen dus komt dan wel goed.

Ze hadden bij de cursus mandarijntjes om te pakken. Ik neem er eentje en heerlijk was die. Later dacht ik, ik lust er nog wel eentje, had geen brood wat nog goed was en ze vonden het niet erg. Heb ik er eentje waar in elk partje meer dan 3 pitten in zaten, nog nooit zo`n vies mandarijntje gegeten.

Weet niet wat ik heb maar kan al een paar dagen eten niet goed verdragen. (ja weet dat alleen 2 mandarijntjes op een dag niet goed is hoor, dus geen zorgen, zal morgen wel weer goed zijn)
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 december 2015 @ 17:33:

[...]

Was een training van Stichting MEE; Niet zichtbare beperkingen.

Hoe (h)erken je mensen met bijv.;

- (licht) verstandelijke beperkingen; LVB

- niet aangeboren hersenletsel; NAH

- vorm van autisme (Autisme Spectrum Stoornis, klassiek autisme, Asperger en PDD-Nos)

Ik vond het heel leerzaam en denk dat ik er wel wat aan kan hebben . Veel info en tips gehad die van pas kunnen komen.

kan je oefenen.

Wat heb je gisteren voor lekkers gegeten?

Ik ben morgen vrij Dus kan ik jullie tot heel laat vervelen (als ik zin heb ....).
quote:MocyMoos schreef op 03 december 2015 @ 23:21:

[...]

kan je oefenen.

Wat heb je gisteren voor lekkers gegeten?

Ik ben morgen vrij Dus kan ik jullie tot heel laat vervelen (als ik zin heb ....).

Oh gezellig.

Het is een wereldkeuken dus eten uit de hele wereld, eerste bordje heb ik diverse sushi daar gegeten, zoooooo lekker daar. Heb daar al eerder een etentje gehad met mijn moeder en vriend. 2e gang heb ik ook nog een ministukje pizza genomen en nog meer sushi en andere kleine hapjes. En nagerecht allerlei kleine toetjes en aardbeien.

Ps, mijn wekker staat ook pas om 9 uur morgen. Heerlijk relaxed.
quote:MocyMoos schreef op 03 december 2015 @ 23:21:

[...]

kan je oefenen.

Ja voldoende oefenmateriaal hier op het forum (heb je nog suggesties? hahahahahahha )
Voordat iedereen mij gaat staffen, vergeet niet de knipoog he!!!

quote:Mylene_Valerie schreef op 03 december 2015 @ 23:31:

[...]

Ja voldoende oefenmateriaal hier op het forum (heb je nog suggesties? hahahahahahha )

Die cursus kan erg nuttig zijn hier

Hoi meisjes

Mylene, je moet wel wat eten hoor.
quote:Marjo41 schreef op 03 december 2015 @ 23:34:

[...]

Die cursus kan erg nuttig zijn hier

Je wilt niet weten hoeveel lol ik al de hele avond heb met Me, Myself and I hahahahahah.
Oja, wat niets te maken heeft met de cursus maar wel op psyche staat, een zwangerschap faken. En dan denken dat niemand door heeft dat het via een sneaky trucje over Sabia gaat, waar geen topic meer over geopend mag worden. En dat het toevallig ook de forummers aantrekt die in het eerdere topic al negatief opvielen. Zal mij benieuwen morgen.

Soms jammer dat het beter is om niet alles hier te zeggen hahahahah.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 december 2015 @ 23:31:

[...]

Ja voldoende oefenmateriaal hier op het forum (heb je nog suggesties? hahahahahahha )Ik bedoelde me, myself and I.
Zonder jouw reactie gelezen te hebben van ''me, myself and I''.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 01 december 2015 @ 09:47:

Indd erg knap, de antenne precies op je hoofd laten vallen....

Ik stem, net als CC, voor een cariereswitch

Nou ik heb vandaag gehoord dat ik actrice moet worden want zelfs de cursusleidster vroeg na het rollenspel of ik de dingen bewust had bedacht en zo speelde want het was zo realistisch zei ze. Ze wist niet of het echt was of acteren.

Geen idee of het eigenlijk een compliment is, ze klapten wel allemaal,

Nou carrieres te over opeens (vind 1 acteur in mijn gezin wel genoeg eigenlijk, of het moet samen met hem zijn, dat lijkt mij wel leuk)
quote:MocyMoos schreef op 03 december 2015 @ 23:51:

[...]

Ik bedoelde me, myself and I.
Je moet alles proberen waar je denkt of waar anderen denken dat je goed in bent en je het leuk vindt!
quote:MocyMoos schreef op 04 december 2015 @ 00:07:

Je moet alles proberen waar je denkt of waar anderen denken dat je goed in bent en je het leuk vindt!Ja ik moet meer energie stoppen in het omscholingsproces! Maar het heeft veel concessies waarvan ik niet weet of ik het kan waarmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven