Wakker
woensdag 9 december 2015 om 19:33
quote:gardalimone schreef op 09 december 2015 @ 19:06:
En hoe voel jij je vandaag MV? Iets beter?
Ja voel mij zeker iets beter, met de dokter vanmiddag besloten om wat medicijnen om te gooien, dus vandaag al met die ene skippen waar ik denk mede zieker van ben geworden en vrijdag nieuwe medicijnen.
(morgen heb ik een kerstdiner van het werk dus niet handig om vandaag te beginnen met iets nieuws)
Dus zo even zoeken wat ik aan moet doen (moet ervoor nog een hele dag werken dus alles moet wel klaar liggen, schoon end.
Zo direct een groentesoep maken, had liever kippensoep gehad maar ik heb geen soepkip in huis.
En hoe voel jij je vandaag MV? Iets beter?
Ja voel mij zeker iets beter, met de dokter vanmiddag besloten om wat medicijnen om te gooien, dus vandaag al met die ene skippen waar ik denk mede zieker van ben geworden en vrijdag nieuwe medicijnen.
(morgen heb ik een kerstdiner van het werk dus niet handig om vandaag te beginnen met iets nieuws)
Dus zo even zoeken wat ik aan moet doen (moet ervoor nog een hele dag werken dus alles moet wel klaar liggen, schoon end.
Zo direct een groentesoep maken, had liever kippensoep gehad maar ik heb geen soepkip in huis.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 9 december 2015 om 19:40
woensdag 9 december 2015 om 19:45
quote:gardalimone schreef op 09 december 2015 @ 19:40:
Zela ik zal je niet quoten (misschien wil je het nog weghalen).
Klinkt een beetje als aan- en afstoten. Kan het natuurlijk mis hebben.
Maar balen dat je stapelverliefd bent, en hij ook en dat het dan toch zo moeizaam gaat. Om welke reden dan ook. Dus die pizza is welverdiend
Ja dat klopt, het is een beetje ingewikkeld uit te leggen, wordt een erg lang verhaal, maar het heeft
vooral bij hem met heel veel onzekerheid te maken.
Pushen heeft helemaal geen zin en ik moet bovendien aan mezelf denken aangezien ik
zijn problemen niet op kan lossen.
Maar om eerlijk te zijn.... ik emigreer liever morgen naar Grand Ganaria...
Ja dat vond ik ook, hij was erg lekker!
Zela ik zal je niet quoten (misschien wil je het nog weghalen).
Klinkt een beetje als aan- en afstoten. Kan het natuurlijk mis hebben.
Maar balen dat je stapelverliefd bent, en hij ook en dat het dan toch zo moeizaam gaat. Om welke reden dan ook. Dus die pizza is welverdiend
Ja dat klopt, het is een beetje ingewikkeld uit te leggen, wordt een erg lang verhaal, maar het heeft
vooral bij hem met heel veel onzekerheid te maken.
Pushen heeft helemaal geen zin en ik moet bovendien aan mezelf denken aangezien ik
zijn problemen niet op kan lossen.
Maar om eerlijk te zijn.... ik emigreer liever morgen naar Grand Ganaria...
Ja dat vond ik ook, hij was erg lekker!
woensdag 9 december 2015 om 19:50
Wel lollig trouwens dat er sinds kort een andere collega een beetje met
me aan het flirten is.... Bood me vandaag een hap van zn boterham
met chocopasta aan... hihi
(oww wat ben ik toch een kleuter soms he.... wel ff lekker trouwens
om je af en toe ff over te geven aan een ***bui...)
Straks maar ff een schuimbad maken en vroeg mn mand in...
woensdag 9 december 2015 om 19:59
quote:Zelatrice schreef op 09 december 2015 @ 19:50:
Straks maar ff een schuimbad maken en vroeg mn mand in...Nou dat moet wel echte liefde zijn. Je boterham met pasta delen
Straks maar ff een schuimbad maken en vroeg mn mand in...Nou dat moet wel echte liefde zijn. Je boterham met pasta delen
woensdag 9 december 2015 om 20:22
quote:Zelatrice schreef op 09 december 2015 @ 20:08:
(ik heb echt even de slappe lach...) dat d8 ik! Zal hem morgen
ten huwelijk vragen...
Ik vroeg hem wat ie op zn bammetje had...
(bleeeggg pasta, ik eet dat nooit, ik houd van boterhammen met kaas...)
Wel schattig eigenlijk, van die onmogelijke liefde..
Best wel schattig eigenlijk...
Ooit was ik de onmogelijke liefde, en al weer jaren gelukkig niet getrouwd
En dat zonder bammetje met pasta!
(ik heb echt even de slappe lach...) dat d8 ik! Zal hem morgen
ten huwelijk vragen...
Ik vroeg hem wat ie op zn bammetje had...
(bleeeggg pasta, ik eet dat nooit, ik houd van boterhammen met kaas...)
Wel schattig eigenlijk, van die onmogelijke liefde..
Best wel schattig eigenlijk...
woensdag 9 december 2015 om 20:37
quote:Zelatrice schreef op 09 december 2015 @ 19:50:
ieuwwwww
Een man.collega had vorige week een experiment, een half broodje met pindakaas en brie en een halve met brie en chocoladehagelslag, geen haar op mijn hoofd om dat te gaan proeven ahahahah.
ieuwwwww
Een man.collega had vorige week een experiment, een half broodje met pindakaas en brie en een halve met brie en chocoladehagelslag, geen haar op mijn hoofd om dat te gaan proeven ahahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 9 december 2015 om 20:39
woensdag 9 december 2015 om 20:55
woensdag 9 december 2015 om 21:13
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 december 2015 @ 20:37:
[...]
ieuwwwww
Noem mij een hele gekke meid maar ik zou dus wel proeven...gewoon alleen al voor de lol.
Oww k*t... dat vinden mijn prikkelbare darmpjes (die flink aan de loop zijn sinds gister... erg vervelend...)
vast niet zo heel erg leuk.
Heb mezelf een schop gegeven en mezelf verboden om te janken om een vent/ nog langer een kleuter uit te hangen.
De wereld vergaat niet hoor..
Bovendien heeft hij me nog niet eens chocola of hapje boterham met chocoladepasta (chocola is chocola) aangeboden...
Tsssssss....
Ik blijf geloof ik ook maar lekker vrijgezel, geen zin meer in gezeik met die stomme kerels. Ik trouw wel met Judeska... .
(serieus, was ik maar lesbisch...)
Highfive Gurdahuppeldepup!
[...]
ieuwwwww
Noem mij een hele gekke meid maar ik zou dus wel proeven...gewoon alleen al voor de lol.
Oww k*t... dat vinden mijn prikkelbare darmpjes (die flink aan de loop zijn sinds gister... erg vervelend...)
Heb mezelf een schop gegeven en mezelf verboden om te janken om een vent/ nog langer een kleuter uit te hangen.
Bovendien heeft hij me nog niet eens chocola of hapje boterham met chocoladepasta (chocola is chocola) aangeboden...
Tsssssss....
Ik blijf geloof ik ook maar lekker vrijgezel, geen zin meer in gezeik met die stomme kerels. Ik trouw wel met Judeska... .
anoniem_258363 wijzigde dit bericht op 09-12-2015 21:16
Reden: wegens zeer boeiend maar spijtig vergeten tekst...
Reden: wegens zeer boeiend maar spijtig vergeten tekst...
% gewijzigd
woensdag 9 december 2015 om 21:14
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 december 2015 @ 20:55:
[...]
Nee voor geen geld zou ik dat broodje geproefd hebben, weet zo al vele betere en lekkerdere combinaties met broodbeleg
Weet je wat serieus lekker is, geen grap: broodje met dun laagje pindakaas, schijfjes komkommer en een beetje sambal.
(een beetje, niet de halve pot...)
[...]
Nee voor geen geld zou ik dat broodje geproefd hebben, weet zo al vele betere en lekkerdere combinaties met broodbeleg
Weet je wat serieus lekker is, geen grap: broodje met dun laagje pindakaas, schijfjes komkommer en een beetje sambal.
(een beetje, niet de halve pot...)
woensdag 9 december 2015 om 21:30
quote:Zelatrice schreef op 09 december 2015 @ 21:13:
[...]
Tsssssss....
Nee het is een getrouwde man en niet mijn type dus totaal niet van die orde en broodjes delen doe ik ook niet aan. Gelukkig hou ik niet van pindakaas, plakt zo aan je gehemelte.
Zijn vast wel datingsites voor lesbische vrouwen te vinden.
[...]
Tsssssss....
Nee het is een getrouwde man en niet mijn type dus totaal niet van die orde en broodjes delen doe ik ook niet aan. Gelukkig hou ik niet van pindakaas, plakt zo aan je gehemelte.
Zijn vast wel datingsites voor lesbische vrouwen te vinden.
woensdag 9 december 2015 om 21:41
quote:gardalimone schreef op 09 december 2015 @ 20:22:
[...]
Zonder enige vorm van chocolade, dat kan gewoon geen ware liefde zijn.
(geen idee waar dat op slaat maar vind um zelf wel leuk... )
Mv: dat zal idd vast, probleem alleen is dat je niet lesbisch wordt...
(ik ben onbewust en ongewild hetero.. heb ik weer... )
[...]
woensdag 9 december 2015 om 21:45
quote:Zelatrice schreef op 09 december 2015 @ 21:41:
[...]
(ik ben onbewust en ongewild hetero.. heb ik weer... )Owhhh dan heb ik een probleem, houd niet van chocolade
[...]
(ik ben onbewust en ongewild hetero.. heb ik weer... )Owhhh dan heb ik een probleem, houd niet van chocolade
woensdag 9 december 2015 om 21:58
quote:Zelatrice schreef op 09 december 2015 @ 21:41:
[...]
Meis, net als je avatar, je zit nog in een ontkenningsfase, geeft niets hoor, gewoon pas als je eraan toe bent uit de kast komen.
Van de week zo gelachen op tv. Bij Ik vertrek was er een stel die naar Frankrijk ging en vanaf minuut 1 wist je, die is van de andere kant. Maar goed, waar ook op internet, overal las je het. Maar zij ontkennen. Toen bij zoveel weken later of was het bij 10 jaar later ...... nou ja maakt niet uit maar hij was uit de kast gekomen (ja duh je kan bij 1 vrouw zand in de ogen strooien maar niet bij alle vrouwen in NL). Zij wilde niet meer mee doen met de afloop van het programma want het was zo oneerlijk dat iedereen had geschreven dat je het al bij seconde 1 zag dat hij homoseksueel was/is. Ze deed ook niet mee met die aflevering en hij maar klagen over de reacties hahahahah.
Zondag stond de tv op de achtergrond, iets wat ik nooit zie maar hoor opeens een stem die ik herken, was hij het van Ik vertrek, nee verzin het niet, ze hadden het er uitgebreid over. Hij had nu een winkel in huisraad en over het gedoe van het meedoen bij Ik vertrek. Zal straks even kijken of het al bij het topic staat. Was erg grappig.
[...]
Meis, net als je avatar, je zit nog in een ontkenningsfase, geeft niets hoor, gewoon pas als je eraan toe bent uit de kast komen.
Van de week zo gelachen op tv. Bij Ik vertrek was er een stel die naar Frankrijk ging en vanaf minuut 1 wist je, die is van de andere kant. Maar goed, waar ook op internet, overal las je het. Maar zij ontkennen. Toen bij zoveel weken later of was het bij 10 jaar later ...... nou ja maakt niet uit maar hij was uit de kast gekomen (ja duh je kan bij 1 vrouw zand in de ogen strooien maar niet bij alle vrouwen in NL). Zij wilde niet meer mee doen met de afloop van het programma want het was zo oneerlijk dat iedereen had geschreven dat je het al bij seconde 1 zag dat hij homoseksueel was/is. Ze deed ook niet mee met die aflevering en hij maar klagen over de reacties hahahahah.
Zondag stond de tv op de achtergrond, iets wat ik nooit zie maar hoor opeens een stem die ik herken, was hij het van Ik vertrek, nee verzin het niet, ze hadden het er uitgebreid over. Hij had nu een winkel in huisraad en over het gedoe van het meedoen bij Ik vertrek. Zal straks even kijken of het al bij het topic staat. Was erg grappig.
donderdag 10 december 2015 om 19:25
Veel plezier MV! (neem aan dat je nu niet nog zit te wachten...)
Leeft de rest nog? Ikke wel!
Heb (wat betreft dat verliefd gezeik) vanmiddag ineens een mega-inzicht gehad waar
ik jullie niet mee ga vervelen, maar wat voor mezelf nogal een opluchting is.
He ik ben helemaal opgelucht!
Zo, ik ga de kat van de bank meppen en lang uit met de beentjes.
Fijne avond allen!
Leeft de rest nog? Ikke wel!
Heb (wat betreft dat verliefd gezeik) vanmiddag ineens een mega-inzicht gehad waar
ik jullie niet mee ga vervelen, maar wat voor mezelf nogal een opluchting is.
He ik ben helemaal opgelucht!
Zo, ik ga de kat van de bank meppen en lang uit met de beentjes.
Fijne avond allen!
donderdag 10 december 2015 om 20:34
Zo ben weer thuis van het kerstdiner. Was even anders dan het jaar ervoor. Toen had ik de uitnodigingskaarten gemaakt en waren er wel iets van 80 ? vrijwilligers. Nu nog minder dan de helft dus wel jammer. En toen hadden we een kamer van 8 bij 4 meter en aan alle muren tafels met die grote cateringbakken, in het midden nog tafels met eten. Je kon onbeperkt opscheppen en het was gewoon moeilijk te kiezen. Nu hadden we 1 bak met spaghetti zonder vlees of wat dan ook, denk een beetje tomatensaus. 1 bak met groente, 1 bak met witte rijst en een heel klein stukje kippenpootje maar er zat bijna geen vlees aan.
Maar goed, het was wel heel gezellig ondanks dat de ruimte maar half vol was. Om half 8 of kwart voor 8 ging iedereen weg dus wij ook maar.
Maar goed, het was wel heel gezellig ondanks dat de ruimte maar half vol was. Om half 8 of kwart voor 8 ging iedereen weg dus wij ook maar.