Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
29-05-2019 04:56
Ik ben er ook weer. Hij nog plannen vandaag?
Ff een bakkie doen bij n vriendin. Kunnen de kids met elkaar spelen en wij bijkletsen. Verder starten met koffers pakken. Wij gaan vrijdag een paar dagen op vakantie.
Jij? Is woensdag een werkdag voor je of ben je vrij?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrij. Ga vanochtend wat poetsen. Vanmiddag weet ik nog niet. Ligt er ook aan of dochter afspreekt vandaag.
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
29-05-2019 05:07
Ik heb vrij. Ga vanochtend wat poetsen. Vanmiddag weet ik nog niet. Ligt er ook aan of dochter afspreekt vandaag.
Succes met poetsen in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
:couple:
🌜🌃
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Alle reacties Link kopieren
HIer ook weer een hobbelige nacht. Ben wakker, veel pijn en dochter ziek.

Hebben jullie dat ook dat als je niet kan slapen dat je dan bijna niet kan wachten tot het ochtend is?
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Hi Giraffe, wat houdt jou wakker vannacht?
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Eerst peuter aan het huilen. Die moest weer even ingestopt worden. Meteen daarna wilde baby drinken.
Nu net weer in mijn eigen bed. Hopelijk kan ik nu weer slapen...

Ik ken je gevoel van niet kunnen wachten tot het ochtend is! Al komt die soms dan ineens weer veel te vroeg. Dan ben ik net weer in slaap en gaat de wekker.
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
30-05-2019 02:24

Hebben jullie dat ook dat als je niet kan slapen dat je dan bijna niet kan wachten tot het ochtend is?
Ja. In bed ligt het toch niet lekker en iers anders doen zit er ook niet in. Ik heb al gelezen en nu maar even forum lezen. Eigenlijk ben ik te moe, maar wat liggen werkt op mijn zenuwen.
Alle reacties Link kopieren
Giraffe: ja, dat gevoel ken ik ook in de ochtend. Vooral als je dan wel net even lekker ligt te slapen

Paredeu: herkenbaar, ik word dan ook ‘dol’ van het in bed liggen. Man slaapt sinds een paar dagen apart om mij zoveel mogelijk rust te gunnen (hij snurkt soms, draait veel daar word ik dan steeds wakker van) Nu kan ik in bed forummen, lezen of onrustig zijn zonder dat ik iemand stoor.
Ben jij opgestaan?

Heb net wat gegeten en nog weer een pijnstiller genomen. Hoop dat ik zo weer in slaap kan vallen
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
:hello: hier komt de ochtend juist te snel na een moeilijke nacht. Ik slaap vaak nog wel in en hoor dan te vlug: 'goedemorgen mama, het is licht buiten'.
Het is dan meestal tussen 7 uur en half 8 dus niet heel vroeg gelukkig maar wel vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weer mijn wakkere uurtje. Eergisteren lukte het me om een hele nacht te slapen zonder wakker te worden, zo fijn! Terwijl dat eerst altijd normaal voor me was.
Vandaag hoef ik gelukkig niet vroeg op, dus ik hoop dat het me lukt om straks nog verder te slapen tot een uur of half 8. Dat zou al heel wat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet opgestaan, ik wilde proberen of blijven liggen beter is. Dus niet. Nog een paar uurtjes.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt het soms wel om ergens anders te gaan liggen. Op de bank bijvoorbeeld. Ik weet niet waarom het werkt maar ach, als ik dan nog een paar uurtjes slaap...
Alle reacties Link kopieren
Momenteel lig ik in een hotelkamer, de mogelijkheden zijn erg beperkt. Ik heb bijna nooit heimwee, maar nu zou ik toch veel liever thuis zijn.
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
30-05-2019 03:58
Momenteel lig ik in een hotelkamer, de mogelijkheden zijn erg beperkt. Ik heb bijna nooit heimwee, maar nu zou ik toch veel liever thuis zijn.
Oh dat snap ik wel. Dan kun je zo weinig. Ben je alleen?
Hier ook klaarwakker
Sinds ik Zwanger ben heb ik regelmatig dat ik na een paar uur slapen echt wakker ben en niet meer in slaap kom.
Duurt dan een flinke tijd voor ik weer in slaap val. En de volgende dag mega brak
Alle reacties Link kopieren
Nog een zwangere. Hoeveel weken ben je?
Slaap je overdag als je dan zo moe bent?
Ik ben pas zes weken, dit vroege wakker worden heb ik al vanaf een aantal dagen voor ik überhaupt wist dat ik zwanger was.
Ik zit momenteel tussen twee banen in, dus genoeg rust overdag gelukkig.
Dat gaat nog wat worden als ik binnenkort weer ga werken
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
30-05-2019 04:15
Ik ben pas zes weken, dit vroege wakker worden heb ik al vanaf een aantal dagen voor ik überhaupt wist dat ik zwanger was.
Ik zit momenteel tussen twee banen in, dus genoeg rust overdag gelukkig.
Dat gaat nog wat worden als ik binnenkort weer ga werken
Oei. Dan word je misschien wel weer zo moe dat je na een paar dagen een nacht doorslaapt.

Ik lig naast mijn snurkende man.
Alle reacties Link kopieren
Die eerste vermoeidheid wordt vaak minder hoor. Al vind ik de eerste weken een nieuwe baan ook vermoeiend.

Ik ben 34 weken. Ik word vaak wakker om naar de wc te gaan en slaap dan maar moeilijk in. Zo weer eens proberen :zzz:
parbleumondieu schreef:
30-05-2019 04:21
Oei. Dan word je misschien wel weer zo moe dat je na een paar dagen een nacht doorslaapt.

Ik lig naast mijn snurkende man.
Ik lig ook naast een slapende man. Gelukkig snurkt hij niet haha

Begrijp ik dar jij ook zwanger bent?
Alle reacties Link kopieren
Mijn slapeloosheid dank ik aan de overgang (en omdat ik vaak pijn heb van arthrose). Ongesteldheid en vermogen om te slapen verdwenen samen.
duizel schreef:
30-05-2019 04:23
Die eerste vermoeidheid wordt vaak minder hoor. Al vind ik de eerste weken een nieuwe baan ook vermoeiend.

Ik ben 34 weken. Ik word vaak wakker om naar de wc te gaan en slaap dan maar moeilijk in. Zo weer eens proberen :zzz:
Ik ben heel benieuwd wat mij nog te wachten staat

Nieuwe baan zal de eerste tijd ook wat extra energie gaan kosten vermoed ik.
Hopelijk ben ik dan zo mie dat ik goed door kan slapen.
Hoewel ik vandaag ook een lange dag had en ik ben nu toch echt heel erg wakker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven