Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wakker. Mag van mijzelf uitslapen en ga daarna leuke dingen doen met een vriendin.
Waar ik enorm veel zin in heb.
En nu dus klaar wakker.

Hoe ist met jouw? En waarom wakker
derooiekater schreef:
08-05-2021 02:37
Gewoon wakker. Mag van mijzelf uitslapen en ga daarna leuke dingen doen met een vriendin.
Waar ik enorm veel zin in heb.
En nu dus klaar wakker.

Hoe ist met jouw? En waarom wakker


Gelukkig geen nare reden om wakker te zijn. Met mij is het goed, ik zit nog in mijn werkritme. Ik begin om 3 uur normaal en vaak ook op zaterdag. Was alleen gisteren op na een week werken, dat heb ik normaal niet. Ben dus wel vrij, maar wakker. Wat voor leuke dingen ga je doen met je vriendin?
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
08-05-2021 03:09
Gelukkig geen nare reden om wakker te zijn. Met mij is het goed, ik zit nog in mijn werkritme. Ik begin om 3 uur normaal en vaak ook op zaterdag. Was alleen gisteren op na een week werken, dat heb ik normaal niet. Ben dus wel vrij, maar wakker. Wat voor leuke dingen ga je doen met je vriendin?
Dat is ook irritant als je nog in dat ritme zit.

We gaan eerst uitwaaien op het strand en vooral bij kletsen omdat ze haar kids een dagje bij haar man achter laat.
En samen lunchen en shoppen.....

Ik ga nog effe mijn slaapmasker opdoen en een poging wagen.
Hoop dat jij ook nog wat slaap krijgt.
derooiekater schreef:
08-05-2021 03:14
Dat is ook irritant als je nog in dat ritme zit.

We gaan eerst uitwaaien op het strand en vooral bij kletsen omdat ze haar kids een dagje bij haar man achter laat.
En samen lunchen en shoppen.....

Ik ga nog effe mijn slaapmasker opdoen en een poging wagen.
Hoop dat jij ook nog wat slaap krijgt.


Klinkt leuk, zeker als je veel te kletsen hebt en strand is leuk. Veel plezier, als ik je niet meer hoor weet ik dat je slaapt, welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wakker. Mijn kind wordt ''s nachts vaak wel een keer wakker. Ze slaapt altijd weer veel sneller in dan ik (of is het als ik? Ik vind als en dan moeilijk)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje om 3 uur beginnen. Lijkt me lastig als je vrije tijd ritme zo veel verschilt met je werkritme.

En rooikater klinkt als een fijne dag. Heerlijk uitwaaien aan het strand! Hopelijk slaap je nog even.
duizel schreef:
08-05-2021 03:22
Hier ook wakker. Mijn kind wordt ''s nachts vaak wel een keer wakker. Ze slaapt altijd weer veel sneller in dan ik (of is het als ik? Ik vind als en dan moeilijk)


Dan is goed. Als je dingen met elkaar vergelijkt altijd, beter dan of mooier dan. Als je de zin verlengt hoor je het ook. In jouw voorbeeld: Ze slaapt altijd weer veel sneller in als ik inslaap. Als jij inslaapt gaat zij niet sneller slapen. Hoop dat ik het goed uitleg. Vraag me ook af of iemand die d's en t's vaak fout doet hier de juiste persoon voor is. Niet dat ik het niet weet, het gaat vaak fout door slordigheid.
duizel schreef:
08-05-2021 03:26
Jeetje om 3 uur beginnen. Lijkt me lastig als je vrije tijd ritme zo veel verschilt met je werkritme.

En rooikater klinkt als een fijne dag. Heerlijk uitwaaien aan het strand! Hopelijk slaap je nog even.


Ik ben er juist heel blij mee, als ik om 6 of 7 uur moet beginnen ben ik al uren wakker. Ik word meestal vroeg wakker, mijn werkritme verschilt niet veel van mijn gewone ritme. Ik kan ook redelijk op tijd weer stoppen, meestal kijk ik hoe druk het is. Vroeger ook veel overuren gemaakt, als je om 2 uur stopt heb je nog genoeg tijd over voor jezelf. Ik heb niet heel veel slaap nodig meestal. Ik heb corona gehad en toen was ik kennelijk wel moe daarna want toen was ik doorlopend toe aan mijn bed en heb ik ook veel geslapen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat ga je dan slapen als je om 3 uur weer moet beginnen. Ik heb mijn slaap juist hard nodig. Dit soort nachten slopen me ook
Ik sta om 2 uur op en ik wil rond 9 gaan liggen omdat ik dan ook echt wel moe ben. Soms lukt dat niet en dan krijg ik er wel last van, zoals deze week. 's middags slapen doe ik af en toe kort en met de wekker omdat het 's avonds anders niet lukt. Ik moet dingen soms gewoon beter plannen ook.
Alle reacties Link kopieren
Hier nachtdienst :@@:
Nog 2 uurtjes en dan lekker naar huis. Ik hoor de vogeltjes al fluiten. Dat is wel grappig :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Geslapen van 23u tot 01.30, vervolgens een zeer irritante kat, snapte het later wel want manlief had de deur dicht gedaa zodat ze niet buiten kon. Daarna niet meerkunnen slapen, geplast, maagzuur door het wijntje van de avond, om 3.30 een pup die zomaar wakker was en nu nog wakker omdst mijn man om 5.30 naar zijn klus moet.
Hopelijk gaat de pup wel weer slapen als mijn man weg gaat anders moet ik er zo ook uit... hopelijk kan ik nog even slapen tot 8.30...
MienMandolien schreef:
08-05-2021 04:56
Hier nachtdienst :@@:
Nog 2 uurtjes en dan lekker naar huis. Ik hoor de vogeltjes al fluiten. Dat is wel grappig :biggrin:

Ik heb ook vaak nachtdiensten gelopen, maar dat vind ik vreselijk omdat dat zo tegen mijn ritme ingaat. Wel prettig als je het licht ziet worden en de vogels hoort, die hebben het altijd maar druk nu. Thuiskomen is dan wel lekker, met een beetje mazzel kun je al buiten zitten. Vind alleen slapen moeilijk. Word ik na 2 uurtjes wakker, denk ik dat ik eindelijk lekker geslapen heb en als ik dan op de klok kijk denk ik " nee toch? ". Vooral als je dan niet meer kan slapen en weer een nachtdienst hebt slopend. Nu sta ik eigenlijk alleen eerder op dan ik normaal zou doen, denk 2 tot 3 uur.

Jij welterusten voor straks! Goede dienst gehad?
mariska1974 schreef:
08-05-2021 05:19
Geslapen van 23u tot 01.30, vervolgens een zeer irritante kat, snapte het later wel want manlief had de deur dicht gedaa zodat ze niet buiten kon. Daarna niet meerkunnen slapen, geplast, maagzuur door het wijntje van de avond, om 3.30 een pup die zomaar wakker was en nu nog wakker omdst mijn man om 5.30 naar zijn klus moet.
Hopelijk gaat de pup wel weer slapen als mijn man weg gaat anders moet ik er zo ook uit... hopelijk kan ik nog even slapen tot 8.30...


Dat klinkt als een beroerd nachtje met een brakke dag in het vooruitschiet. Sterkte!
MienMandolien schreef:
08-05-2021 04:56
Hier nachtdienst :@@:
Nog 2 uurtjes en dan lekker naar huis. Ik hoor de vogeltjes al fluiten. Dat is wel grappig :biggrin:
Ik heb ook nachtdienst. Welgeteld 1 maar doordat er zieke collega was. Had anders nu onderweg geweest voor een vroege dienst.

Nog 3 kwartier voor aflossing
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
08-05-2021 03:22
Klinkt leuk, zeker als je veel te kletsen hebt en strand is leuk. Veel plezier, als ik je niet meer hoor weet ik dat je slaapt, welterusten!
Ik heb nog even lekker geslapen. Nu rustig wakker worden met thee en de katten.


Bedankt! Gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Wakker :hyper: beetje drukke dag gehad was vroeg in slaap gevallen en nu dus wakker.
Alle reacties Link kopieren
Wakker regen hier en een lat die zich niet lekker voelt en tegen mij aan hangt.
Hopelijk zo nog wat slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven