Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Baby slaapt sinds die verschrikkelijk nacht vorige week zo goed als door. Krijgt pap voor het slapengaan en een dikke slaapzak aan.

Maar nu is peuter al 3 uur lang aan het spoken. Eerst steeds maar brullen om niks (leek het, want als ik kwam was ze stil en kon ze niet zeggen wat er aan de hand was). Op een gegeven moment maar in mijn bed gelegd. En toen kwam ineens alles uit haar maag. Gelukkig niet op mij. Maar ik kon wel het bed verschonen. Daarna weer in eigen bed, met emmer. En sindsdien heeft ze me weer 3x geroepen met 'moet spugen'. Waarvan ze 1x ook daadwerkelijk spuugde.
En nu lig ik wakker. Ben doodmoe maar kan rust niet meer vinden. Denk elke keer dat ik haar weer hoor. En als ik net wegzakte, riep ze me weer. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor je dochter!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!
Lagen net allemaal te slapen maar toen spuugde ze ineens haar bed onder. Dus die verschoond.
Ze vindt het spugen eng. Roept dan ook mama mama kom dichtbij me.
Zo zielig.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Giraffe en beterschap voor je dochter.

Roffatientje bedankt voor uitleg vaccinatie kinkhoest.

Ik heb 5 uurtjes geslapen. Nu wakker.
Buikpijn, overgang.
Volle maan.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 13-09-2019 04:32
96.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Giraffe en beterschap voor je dochter.

Roffatientje bedankt voor uitleg vaccinatie kinkhoest.

Ik heb 5 uurtjes geslapen. Nu wakker.
Buikpijn, overgang.
Volle maan.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Giraffe en beterschap voor je dochter.

Roffatientje bedankt voor uitleg vaccinatie kinkhoest.

Ik heb 5 uurtjes geslapen. Nu wakker.
Buikpijn, overgang.
Volle maan.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Giraffe en beterschap voor je dochter.

Roffatientje bedankt voor uitleg vaccinatie kinkhoest.

Ik heb 5 uurtjes geslapen. Nu wakker.
Buikpijn, overgang.
Volle maan.
miedo schreef:
13-09-2019 04:30
Sterkte Giraffe en beterschap voor je dochter.

Roffatientje bedankt voor uitleg vaccinatie kinkhoest.

Ik heb 5 uurtjes geslapen. Nu wakker.
Buikpijn, overgang.
Volle maan.

Graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Lang en warrig verhaal in het kort. Ik lag wakker door gepieker. Ik weet eigenlijk wel dat ik om hulp moet gaan vragen.
duizel wijzigde dit bericht op 15-09-2019 09:47
91.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je niet quoten. Maar trek alsjeblieft aan de bel. Gun je gezin dat, gun jezelf dat. Niemand heeft iets aan een ‘bikkel’ die danst op het topje van de vulkaan. Echt. Been there, done that got the t-shirt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje duizel, klinkt heel heftig allemaal! Sterkte!

Ik lig ook wakker, gisteren gevallen en m’n middelvinger ging uit de kom. 4 uur op de spoedeisende hulp gezeten, vinger is weer gezet.

Maar Damn wat doet het nog pijn. En het vervelende is dat ik toen zó onder de verdoving zat dat ik nergens naar gevraagd heb. Ik dacht vinger is weer gezet, prima. Ze hebben me een buddystrap gegeven en een verwijsbrief en weg was ik.

Nu heb ik even gegoogled op de diagnose die in de verwijsbrief staat en klinkt het ineens een stuk ernstiger (weet het dat moet je niet doen). Er schijnt ook bot gescheurd te zijn. En ik moet 5 keer op controle de komende 3 maanden. Dat had ik allemaal niet begrepen toen ik het ziekenhuis uitliep.

Dus nu een dikke vinger en pijn waar ik me geen raad mee weet. Heb wel diclofenac maar die pilletjes doen helaas niks voor me.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Beterschap Bladora!

En Duizel, doe echt wat Lemoos zegt! Het is belangrijk! En je hoeft je bevallingservaring niet weg te relativeren. Het is jouw ervaring en het zit jou dwars. Dat er ergere bevallingen zijn geweest is totaal niet relevant als jij er nog last van hebt.

Ik ben ook net bevallen, gelukkig wel goed gegaan. Nu ook een nachtvoeding aan het geven, manlief en de oudste slapen. In huis is het stil. Baby is ook rustig nu, die had eerder heftige krampjes ivm het op gang komen van de darmen. Gelukkig gaat het nu weer
Kan ook niet slapen nu want ik ben verkouden. Dat ben ik al de hele week een beetje maar nu is het erger met loopneus.

Fijn, ik wil slapen :( :sheep:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de kleine Roffatientje!

En wat de anderen al zeggen Duizel, trek aan de bel! Al zijn het alleen de hormonen die met de tijd weer wegzakken, je hebt er nú last van!
Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Roffatienntje! Wat fijn dat alles goed gegaan is. Zielig hè, die krampjes!

Voor de rest, bedankt voor de adviezen. Ik weet eigenlijk wel wat ik moet doen maar de drempel is toch wel weer hoog merk ik. Morgen schop onder mijn kont en huisarts bellen.
Kom op Duizel! Je kunt het, ik weet wel hoe het is hoor, die drempel. Lastig hè? Maar wel doen hoor! Beloof je het ons?

Dank voor al jullie felicitaties allemaal! We zijn heel blij met ons kersverse kleine aapje :flirting:
Gefeliciteerd met je mini!!

Hier ook wakker door mijn kinderen. Nu lig ik met 2 dreumesen in bed, als ik ze terug naar bed wil tillen gaan ze huilen en maken ze makkelijk hun broer wakker. Dus ik lig vast, weet even niet wat de handigste oplossing is....

En ik heb bereikbaarheidsdienst, dus extra waakzaam op mijn telefoon. Man ligt dan apart, dus die wakker maken om te helpen doe ik liever ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Pfff sinds ik een nieuwe baan heb lig ik ineens vaak wakker.
Ik heb er zo'n stress van. Voel me een beetje ellendig. Want ik voel me er totaal niet happy. En als ik weer 'moet' ervaar ik zo'n stress. Slaap veel te weinig... Waardoor ik me nog rotter voel.
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag Duizel!

Wat naar Binkie! Ik heb ook een periode gehad dat ik met een zware steen in mijn maag naar mijn werk ging. Ik werk nog steeds op dezelfde plek, maar door wat veranderingen (extra dag werken, eigen klas weer terug) ga ik er bijna dansend naartoe.
Hopelijk kun jij dat gevoel ook weer krijgen. Druk aan het zoeken naar iets anders?
Sterkte vandaag :hug:
Ik ben wakker na de nachtvoeding..

Nu maar gauw weer gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Kom jij makkelijk weer in slaap roffa?

Wat rot dat je je zo voelt duizel!

Ik moest plassen. Ga weer proberen te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 3 uur wakker. Kan maar niet in slaap komen. En om half 8 gaat de wekker. Dochter gaat op kamp en ik zou haar gaan uitzwaaien. Kan vanmiddag helaas ook niet terug mn bed in, want dan moet ik naar het ziekenhuis voor controle
Alle reacties Link kopieren
Vervelend ginny dat wakker liggen.
Succes vandaag met dochter uitzwaaien en in het ziekenhuis. Hopelijk rustig met de baby.

Ik ben alweer stukken rustiger. Menstruatie is doorgekomen dus is ook ons geweest. Bezoek aan huisarts maar weet uitgesteld. Zit nu met een drukke baby op schoot die net haar ochtendfles heeft gehad en erg beweeglijk is.
Poke-girl schreef:
18-09-2019 05:36
Kom jij makkelijk weer in slaap roffa?

Wat rot dat je je zo voelt duizel!

Ik moest plassen. Ga weer proberen te slapen.

Bij de oudste ging dit op een gegeven moment wel goed, maar nu is het allemaal nog wennen. We moeten de temperatuur meten, luier verschonen en dingen noteren voor de kraamzorg. Dus nu is het vooral vermoeiend. @(

En dan proberen weer snel in slaap te komen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven