Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Ik was weer in slaap gevallen. Vannacht heeft ze één nachtvoeding gehad. Met een beetje beter timen had ze de nacht wel door kunnen slapen dus dat gaan we komende nacht proberen (zul je zien dat ze dan 2 keer komt). Wij voeden op vraag maar nu heeft ze geen late fles gehad rond 11 uur maar in één keer van half 7 tot half 3 geslapen. Gaan nu kijken hoe het gaat als we haar rond 11 toch een keer wakker maken voor een fles (gisteren sliepen we zelf al rond die tijd). Nacht ervoor heeft ze ook al een keer 7 uur tussen twee voedingen gelaten.
We gaan dinsdag wel even bij de kinderarts navragen of ze al zo lang zonder voeding mag met 1,5 maand maar ik geloof eigenlijk dat ze wel komt als ze iets te kort komt. Hebben dan toch een afspraak dus even navragen is een kleine moeite.
lientje69 schreef:
16-08-2019 05:17
Met dochter gaat het gelukkig weer goed.
Nog steeds een opgezet gezicht, maar vandaag begint ze aan haar we dagdienst ( hele dag)
Ik ga haar zo wakker maken. Ben er om half vijf uit voor mijn man, en dochter moet er om half zes uit, dus het is niet de moeite weer in bed te kruipen. Ik breng dochter naar haar werk( bussen rijden niet hier en anders moet ze om kwart voor zes drie kwartier fietsen door een donkere polder) en daarna moet ik zelf ook werken.
Ze is nog wel erg snel moe maar heeft weinig pijn meer gelukkig.
Eten is nog steeds lastig, in de nacht moeten haar kaken nog vast op elkaar, overdag niet maar alles is stijf dus kauwen is moeilijk. Harde dingen mag ze ook nog niet. Alles fijn gesneden of zacht.

Klinkt nog al een behoorlijk pittig herstel!! Maar knap dat het al zo goed met haar gaat en dat ze zelfs alweer aan het werk is! Dat had ik niet verwacht
Poke-girl, gewoon meeschrijven als het niet gaat! Dan zijn wij er om je te steunen!!

Duizel, nu al zoveel uur achtereen! Dat is lang, mijn oudste is tot ie twee was elke nacht minstens een keer wakker geworden. Op een gegeven moment werden we er wel gek van, maar gelukkig is het nu niet meer zo dramatisch. Hij slaapt over het algemeen heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
19-08-2019 03:48
Ben ik weer
Niet gelukt de lange slaap anders te timen?
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
18-08-2019 23:35
Poke-girl, gewoon meeschrijven als het niet gaat! Dan zijn wij er om je te steunen!!
Wat lief! Dank je wel!

Weer klaarwakker :(
Alle reacties Link kopieren
Poke-girl schreef:
19-08-2019 03:56
Niet gelukt de lange slaap anders te timen?
Ze werd wakker keer wakker gemaakt. Weet niet hoe het anders gegaan was. Kan natuurlijk ook toeval geweest zijn dat ze twee keer zo lang geslapen heeft maar dat ze er nog niet echt aan toe is. We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Poke-girl schreef:
19-08-2019 03:58
Wat lief! Dank je wel!

Weer klaarwakker :(
Waardoor wordt je wakker dan?
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste praat in haar slaap. Nu gelukkig weer stil.

Slaapt jouw kleintje snel na een nachtvoeding?
Alle reacties Link kopieren
Ja slaapt alweer.

Praat je oudste zo hard dan? Of slaap je heel licht.? Vervelend dat jhr er zoveel last van hebt.

Ik ga weer proberen te slapen..
Alle reacties Link kopieren
Beide denk ik. Lig er toch een soort van op te wachten denk ik?

Hopelijk slaap je zelf ook weer!
Alle reacties Link kopieren
Helaas is baby onrustig en ligt inmiddels op mijn buik dus ik slaap nu niet.
Het is maar goed dat een baby met een enorme partij liefde komt. Ik kan me niet bedenken wie me anders zo uit mijn slaap zou mogen houden...
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat ze onrustig was. Hebben jullie nog wat kunnen slapen?

Ik heb van 03.30 tot 05.30 wakker gelegen. Toen geslapen tot 08.15.
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden alweer dat ik me heb gemeld...

Peuter werd gillend wakker. De kat qas op haar kamer... en door haar gegil werd baby wakker. En die wil niet verder slapen. Dus ik zit nu naast zijn bed. Zodra ik opsta is het weer brullen.

Duizel, toen mijn zoon zo klein was en alleen bij me wilde slapen, sliep ik met een rugsteun in bed! Dan lag ik qat rechterop, hij op mijn borst, voedingskussen eromheen. Dan viel ik vaak ook nog in slaap. Niet ideaal, maar elk beetje slaap is heilig!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu in Duitsland in een hotel. Goed bed, fijne kamer en toch al weer vanaf 03.45 wakker. Om 06.30 ontbijt en daarna werken dus slapen wordt niks meer vannacht.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wakker. Aan het piekeren :-(
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
20-08-2019 04:28
Hier ook wakker. Aan het piekeren :-(
Wat vervelend! Wil je er iets over opschrijven? Dan is t miss uit je hoofd?

Hier ook wakker. Pijn in mijn heup. Net wat pcm genomen en hoop dat ik zo weer in slaap val. Herstel gaat goed maar naar mijn idee wel tergend langzaam🤐
Fysio is super tevreden. Nu 1/3 vd revalidatie erop zitten. Nog 8 wkn te gaan. Duuurt laaaang :P
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
F1823 schreef:
20-08-2019 04:24
Ik ben nu in Duitsland in een hotel. Goed bed, fijne kamer en toch al weer vanaf 03.45 wakker. Om 06.30 ontbijt en daarna werken dus slapen wordt niks meer vannacht.
Is altijd frustrerend! Sterkte vandaag
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Giraffe90 schreef:
20-08-2019 02:44
Lang geleden alweer dat ik me heb gemeld...

Peuter werd gillend wakker. De kat qas op haar kamer... en door haar gegil werd baby wakker. En die wil niet verder slapen. Dus ik zit nu naast zijn bed.
Altijd pittig! Hoop voor je dat ie zo weer in slaap valt.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Present! Moest naar het toilet toe en nadat ik dat had gedaan bedacht ik me ineens dat mijn vriendinnetje hier op de bank ligt te slapen... oeps, wellicht wakker gemaakt met het doorspoel geluid. Ze is vannacht deze kant opgekomen (woont 1 straat verder) want in haar huis werd ze helemaal lek geprikt door muggen en ze kon het echt niet meer aan. Hoop dat ze zo ook wel weer slaapt en ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Valt me wel op dat veel posters hier wakker zijn door hun kleine kinderen
Heb ik geen last van.
Werd wakker door volle blaas .
En jeuk door seborrhoisch exceem
Alle reacties Link kopieren
Wat rot om wakker te worden van de jeuk miedo!

Gaat het duizel? Heb je nog kunnen slapen?
Alle reacties Link kopieren
Hele dag vechten tegen de slaap
Dan vanaf 23 uur wakker liggen 😠
miedo schreef:
20-08-2019 05:55
Valt me wel op dat veel posters hier wakker zijn door hun kleine kinderen
Heb ik geen last van.
Werd wakker door volle blaas .
En jeuk door seborrhoisch exceem
Arelaxed! Ik word ook vooral wakker door mijn volle blaas op dit moment.

Is er iets wat je aan dat seborroisch eczeem kunt doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier! Slaapt iedereen goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven