Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Wakker! Vanaf een uur of 5 en niet meer kunnen slapen daarna....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde Juf1234.
Dat is frustrerend he! Zal wel door de warmte komen.
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag weer wakker. Deze keer eerst door dochter. Net voeding gehad. Nou nog door onweer en harde regen geluiden. Heerlijk. Het koelt zo lekker af.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer wakker, klaarwakker!
Poke-girl schreef:
28-08-2019 05:37
Wat is het rustig hier! Slaapt iedereen goed?
Ik slaap de laatste tijd best goed, alleen gisternacht niet, maar ik had mijn telefoon niet bij de hand toen.
Juf1234 schreef:
28-08-2019 06:48
Dat is frustrerend he! Zal wel door de warmte komen.
De warmte de afgelopen dagen is gelukkig weer voorbij!
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich.
Blijkbaar de enige hier vannacht.
Huis nog niet afgekoeld.
Ontrekkingsbloeding komt er aan
Buikpijn.
Wat mij betreft mag die baarmoer der eruit.
Ben bang om kinkhoest te krijgen,, over een paar uur maar bellen met huisarts over vaccinatie of niet.
miedo schreef:
30-08-2019 06:04
Meldt zich.
Blijkbaar de enige hier vannacht.
Huis nog niet afgekoeld.
Ontrekkingsbloeding komt er aan
Buikpijn.
Wat mij betreft mag die baarmoer der eruit.
Ben bang om kinkhoest te krijgen,, over een paar uur maar bellen met huisarts over vaccinatie of niet.
Miedo, waarom ben je bang om kinkhoest te krijgen? Kom je veel in aanraking met risicogroepen?

En ik zou even contact opnemen met je zorgverzekeraar of je polis erop naslaan. Bij een aanvullende verzekering krijg je vaak een vergoeding ervoor als je naar de juiste zorgverlener gaat. Ik kreeg m niet vergoed via de huisarts/apotheek, maar wel via thuisvaccinatie of de GGD.
Iemand wakker?

Ik ben geveld door griep en zojuist wakker geworden door een vlaag van misselijkheid gevolgd door een overgeven. Voel me echt lamlendig nu :cry:
Ah nah, zo naar misselijk zijn s nachts. Ik hoop dat het weer wat beter gaat.

Hier wakker door de kinderen, tweeling van anderhalf. Met eentje zit ik al anderhalf uur op. Ik wil borstvoeding afbouwen, maar heb hem maar weer aangelegd omdat ik wil slapen.... mijn man ligt bij zijn broer, die maakte er ook een feest van.
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje, ik heb gebeld met dokters ass.
Ze zegt dat de jeugdvaccinatie nog steeds beschermd. ( Ben 48 jaar)
Dat lijkt me niet correct.
Maar in de dokterspraktijk zijn geen gevallen bekend van kinkhoest.
Dus ik ben gerust gesteld.
Nu wel weer wakker.
Alweer hormonale hoofdpijn.
miedo schreef:
03-09-2019 05:29
Roffatientje, ik heb gebeld met dokters ass.
Ze zegt dat de jeugdvaccinatie nog steeds beschermd. ( Ben 48 jaar)
Dat lijkt me niet correct.
Maar in de dokterspraktijk zijn geen gevallen bekend van kinkhoest.
Dus ik ben gerust gesteld.
Nu wel weer wakker.
Alweer hormonale hoofdpijn.
De jeugdvaccinatie beschermt écht niet meer! Ik heb tien jaar terug nog een nieuwe DKTP gekregen, omdat we naar Azië reisden. Die werkte nu dus niet meer. De GGD afdeling infectieziekten heeft me alles erover uitgelegd.
Tegen Difterie werkt je jeugdvaccin wél nog, maar Kinkhoest is helaas zwakker.

Mocht je meer willen weten dan zou ik eerder contact opnemen met de GGD, die weten er echt meer van af dan je doktersassistente.
In ieder geval fijn dat er geen gevallen bekend zijn!

Zie ook bijv deze link: https://www.umcutrecht.nl/nl/Over-Ons/N ... nd-gewenst

“Vaccinatie tegen kinkhoest wordt sinds 1957 in Nederland aangeboden via het Rijksvaccinatieprogramma. Echter, kinkhoest komt de laatste jaren steeds vaker voor doordat de bacterie zich heeft aangepast én omdat het huidige vaccin geen levenslange bescherming biedt.“


En hier info van het RIVM: https://www.rivm.nl/kinkhoest

Ook daar wordt benadrukt dat het vaccin geen levenslange bescherming biedt.
PhiIae schreef:
31-08-2019 01:57
Iemand wakker?

Ik ben geveld door griep en zojuist wakker geworden door een vlaag van misselijkheid gevolgd door een overgeven. Voel me echt lamlendig nu :cry:

Oh wat ellendig! Beterschap!!!
Sensitivenoodle schreef:
31-08-2019 03:16
Ah nah, zo naar misselijk zijn s nachts. Ik hoop dat het weer wat beter gaat.

Hier wakker door de kinderen, tweeling van anderhalf. Met eentje zit ik al anderhalf uur op. Ik wil borstvoeding afbouwen, maar heb hem maar weer aangelegd omdat ik wil slapen.... mijn man ligt bij zijn broer, die maakte er ook een feest van.
Oef! En afbouwen is lastig hè? I know :facepalm:
Ik kijk er nu al naar uit 😬
Ik ben vannacht een paar keer wakker geweest, maar niet extreem. Onze oudste was wel weer aan het spoken en wil dan perse bij ons komen liggen terwijl ik ook al met mijn dikke buik worstel en dan komt ie helemaal tegen me aan liggen. Heel irritant! Ik vind m normaal een heerlijke knuffel, maar hoogzwanger trek ik het slecht.
Eerder hebben zowel manlief als ik geprobeerd m in zijn eigen bed te houden door daar met m te kroelen. Zeker een half uur bij m geweest vannacht en mijn man ook iets dergelijks, maar het mocht niet baten. Om half vijf stond ie alsnog aan ons bed...
Alle reacties Link kopieren
Rottafientje je baby zal nu wel bijna komen toch? Herkenbaar die oudste die je zo opzoekt 's nachts. Hier hetzelfde op het moment. Dat de baby dan nog om nachtvoeding komt maakt dat oudste nu dus ook te weinig heeft geslapen. Wordt een moeilijke dag morgen voor haar denk ik.
We houden haar eigenlijk in haar eigen bed maar ze is er vannacht bij gekropen zonder dat ik iets gemerkt heb (ook erg moe). Baby dacht na de voeding dat het dag was en ging lief liggen lachen en babygeluidjes maken. Heel schattig maar toch echt liever overdag.
Inmiddels 2 uur later slapen ze allebei maar nu ik nog...

Het wordt voor mij ook een zware dag
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me weer eens..

Eerst peuter krijsend wakker. Na een uurtje met paracetamol en veel knuffels weer in slaap. Wordt baby wakker en die gaat steeds weer huilen.
Ik ben zo moe!!! Wil gewoon weer eens een paar nachten slapen!!!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend giraffe. Hier ligt baby nog even rechtop tegen me aan na de fles. Hopelijk kan ik zo weer slapen.

Giraffe doet je man ook wat 's nachts. Anders komend weekend misschien eens afspreken dat jullie allebei 1 nacht mogen slapen. Dus jij morgen en dat man alles regelt in de nacht en man zaterdag slapen en dat jij alles regelt.

Al is alles alleen doen heftig als ze allebei komen. Ik weet ook niet hoe je zit met fles of borstvoeding.

Wij hebben het wel eens zo gedaan. Voordeel vond ik dat er 's ochtends een van ons fit was zodat degene met 'nachtdienst' in de ochtend nog even kon gaan slapen om wat in te halen.

Oudste heeft hier af en toe een tijdje dat ze 's nachts steeds wakker wordt. Opa en oma hebben ook wel eens de oudste uitgenodigd om te logeren als ze zagen dat wij moe waren. Voor hun is het dan 1 nachtje misschien een keer wakker worden. Dat kunnen ze wel aan. Voor ons een nacht bijtanken en dat doet goed. Al sliep ze daar dan vaak weer beter door en daarna thuis ook weer. Net of er dan een resetknop ingedrukt werd...

Nou ja sterkte in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte allemaal! Hier ook wakker, maar het is 9:16 uur hier. :P
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
06-09-2019 03:16
Sterkte allemaal! Hier ook wakker, maar het is 9:16 uur hier. :P
Goedemorgen
Alle reacties Link kopieren
Duizel, we doen de nachten sinds vakantie voorbij is om en om. Maar ik word alsnog wakker al mijn vriend eruit moet voor de kinderen.
Sinds 2 weken helemaal geen borst meer. Dus hij zou uit logeren kunnen. Maar daar ben ik nog niet klaar voor. Ik werk nu 4 dagen dus dan zie ik hem al 'weinig'.
En nu in principe 's nachts niet de fles. Na een fles slaapt hij namelijk ook niet verder.
Het lijkt elke keer weer iets anders te zijn. Kon hij maar praten (behalve mama mama roepen).

Oudste slaapt trouwens meestal goed hoor. Was alleen vannacht een nare droom denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat ook alleen de oudste nog maar logeren hoor. En dan ook maar af en toe. Snap dat wel dat je de kinderen thuis wil houden.
Lastig dat je alsnog wakker wordt. Je hebt vast geen geluidsdichte logeerkamer waar je kunt gaan liggen ;-)) beneden op de bank nog een optie? Al slaapt dat vaak ook wat minder.

Hoe oud is de jongste? Komt de jongste nog elke nacht? Dat is wel afzien hoor. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oudste (3jr) logeert ook wel eens hoor. Maar die is niet het probleem haha.

Jongste is 9 maanden. Hij wordt vrijwel elke nacht nog wakker ja. Maar het is geen honger. Want dan zou hij na fles wel verder slapen. Denk dat het combinatie is van dingen. Kou (is hij erg gevoelig voor dus met een extra dikke slaapzak gehaald), eczeem, tanden, verkouden. Elke keer wat anders lijkt het. Want wat de ene nacht werkt, heeft de volgende dag geen effect.

Nou is baby vandaag sowieso erg huilerig. Dus ik denk dat het toch verkoudheid is. Erg rochelend en snotterig.
Alle reacties Link kopieren
Giraffe90 schreef:
06-09-2019 11:11
Oudste (3jr) logeert ook wel eens hoor. Maar die is niet het probleem haha.

Jongste is 9 maanden. Hij wordt vrijwel elke nacht nog wakker ja. Maar het is geen honger. Want dan zou hij na fles wel verder slapen. Denk dat het combinatie is van dingen. Kou (is hij erg gevoelig voor dus met een extra dikke slaapzak gehaald), eczeem, tanden, verkouden. Elke keer wat anders lijkt het. Want wat de ene nacht werkt, heeft de volgende dag geen effect.

Nou is baby vandaag sowieso erg huilerig. Dus ik denk dat het toch verkoudheid is. Erg rochelend en snotterig.
Hier hetzelfde vandaag bij baby van 2 maanden. Kan haar niet wegleggen of het is huilen. Snap ik als haar neus dicht zit maar wel lastig met nog een ouder kindje die ook aandacht wil (En verdient). Ben blij als man thuis is maar het is pas half 12...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven