Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Giraffe90 schreef:
16-12-2019 04:06
Ik ben er ook weer. Nacht 2 op de bank met onrustige baby in de wagen. Er komt een kies door en hij is snipverkouden. In bed is drama.
En ik ben zo moe! Maar moet nog een week werken voor het vakantie is. Stagiaire is er de hele week dus ziek zijn kan ook niet echt.

Zo einde geklaag. Ik ga nog even proberen te slapen!
Soms is even klagen heel fijn

Ik kan mij voorstellen dat je na 2 nachten op de bank met een onrustige baby even op bent.
Hopelijk knapt de kleine snel op en vinden jullie beide wat meer rust ❤️
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wakker. Nachtmerrie. PMS-week.

Giraffe wissel je af met partner? Zodat je allebei wel wat slaapt?

Voor de rest oook :bye:
Hoop dat jullie inmiddels weer slapen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alweer een uur wakker. 24 weken zwanger en veel rugpijn. Bleh. Deze week nog normaal werken en dan 2 weken wat minder... nog 11 weken tot mijn verlof. Aftellen geblazen..
Alle reacties Link kopieren
Kleinne is nog niet opgeknapt helaas. Opvang belde al of we hem op tijd konden ophalen. Hij had wel goed gegeten maar net tijdens klaar maken voor bed flink gespuugd (ik denk door het aanbrengen van de dentinox wat hij niet wilde. Mond doet natuurlijk pijn. Hij begon toen als te kokhalzen en hoesten.). Dus snelle doucheronde gedaan. Hij slaapt nu wel. Dus als de boodschappen er zijn ga ik naar bed. Vannacht is partners beurt dus ik hoop dat ik dan even nachtje goed kan slapen. Liefst de kleine ook maar ik verwacht het niet.

Weltrusten alvast!!
Gisteren daadwerkelijk goed geslapen. Wel een keer er uit om te plassen naar dat neem ik met 35 weken zwanger voor lief.
Nu ook wakker voor toilet bezoek, maar kan door de lage rugpijn en brandend maagzuur de slaap niet meer vatten
@giraffe90 hopelijk heb je een nachtje kunnen bijslapen en is je kleine een beetje opgeknapt
Alle reacties Link kopieren
Hoi Arcticfox,

hier ook een wakkere, maar dan omdat ik er voor betaald krijg :-).
Hopelijk slaap je snel weer. Zo niet, mag je altijd even komen buurten.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Wakker! Zodra het licht uitgaat, gaat mijn hoofd aan.
Dus maar even het forum checken :-D

Slaap lekker zo
Alle reacties Link kopieren
@articfox, gisteren prima geslapen. Vannacht eigenlijk ook weer. Kleine werd net wakker en ik wacht nu af of hij weer echt verder slaapt. Niet dat ik dan net weer in slaap val en hij weer gaat piepen. Hij is nog steeds flink ziek. Gisteren eerder van de opvang moeten halen met koorts. En hij hoest de hele tijd. Gelukkig slaapt hij wel goed nu.

En dat moeten plassen is herkenbaar. Helaas niet te voorkomen. Of je moet een luier omwillen haha.
Succes nog met de laatste paar weken! Al met verlof of nog laatste week werken?

En daar gaat de kleine weer!
@giraffe90 beterschap nog met de kleine

Ik bwn uiteindelijk toch nog in slaap gevallen
Mijn zwangerschap heeft wat complicaties. Ben sinds eind september al in de ziektewet en sinds eind november al volledig thuis helaas
Al weer een tijdje wakker
Moest naar het toilet 3n kan nu de slaap niet vatten door pijn tussen mijn schouders
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer lang wakker. Had een nachtmerrie en kom niet meer in slaap
Het gatstie duizel
Nachtmerries zijn echt vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben alweer een tijdje wakker. Onrustig hoofd en kramp in mijn benen:s dat laatste met dank aan een trage schildklier.
wat doen jullie snachts, naast forummen, als je de slaap niet kan vatten?
Alle reacties Link kopieren
Wat Ik doe verschilt een beetje. Meestal laat Ik de telefoon uit. Ga een keer naar de wc. Die iets stoms beneden een probeer het dan opnieuw.

Nu wil Ik mezelf afleiden van de nachtmerrie.
duizel wijzigde dit bericht op 21-12-2019 05:28
3.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 vervelend. Komt de pijn door de zwangerschap?
Jewel ik had door de zwangerschap last van been kramp en ben magnesium gaan gebruiken. Heeft mij veel verlichting gebracht

Als ik wakker ben probeer ik meestal weer te slapen. Als dat, zoals nu, niet lukt dan ga ik op het forum kijken en soms ga I'm er even uit om te lezen of te haken

Pijn komt inderdaad door de zwangerschap
Duizel heb jij steeds dezelfde nachtmerrie?
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 6 uur wakker.
Why?
Alle reacties Link kopieren
Vannacht maar weer 4 uurtjes geslapen, ik merk dat ik trilhanden van moeheid heb. Halverwege de nacht word ik steeds wakker en kom niet meer in slaap... brein gaat aan en ik wordt gek van het gesnurk naast me. En als ik dan weg dreig te dommelen gaat mijn wekker, we hebben een pup van 4 maanden en het was mijn beurt om er vroeg uit te gaan.
Ik overweeg om volgende week een nachtje in een hotelletje te gaan slapen, helemaal alleen met mezelf. Ben kapot van de slaap
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
21-12-2019 05:37
Duizel heb jij steeds dezelfde nachtmerrie?
Nee. Heftige dromen gaat samen met mijn menstruatiecyclus helaas. Volstrekt onmogelijke dingen die ik droom maar dat realiseer ik me niet in mijn slaap. Ik word dan met een heel naar gevoel wakker.
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
21-12-2019 08:59
Vannacht maar weer 4 uurtjes geslapen, ik merk dat ik trilhanden van moeheid heb. Halverwege de nacht word ik steeds wakker en kom niet meer in slaap... brein gaat aan en ik wordt gek van het gesnurk naast me. En als ik dan weg dreig te dommelen gaat mijn wekker, we hebben een pup van 4 maanden en het was mijn beurt om er vroeg uit te gaan.
Ik overweeg om volgende week een nachtje in een hotelletje te gaan slapen, helemaal alleen met mezelf. Ben kapot van de slaap
Is wel een goed plan misschien. Maar wat doe je dan als je daar in de nacht helemaal alleen wakker wordt? Of verwacht je daar wel door te slapen?
duizel schreef:
21-12-2019 11:36
Nee. Heftige dromen gaat samen met mijn menstruatiecyclus helaas. Volstrekt onmogelijke dingen die ik droom maar dat realiseer ik me niet in mijn slaap. Ik word dan met een heel naar gevoel wakker.
Dat lijkt mij heel naar en vervelend
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
21-12-2019 05:36
Jewel ik had door de zwangerschap last van been kramp en ben magnesium gaan gebruiken. Heeft mij veel verlichting gebracht

Als ik wakker ben probeer ik meestal weer te slapen. Als dat, zoals nu, niet lukt dan ga ik op het forum kijken en soms ga I'm er even uit om te lezen of te haken

Pijn komt inderdaad door de zwangerschap
Vervelend zoveel pijn door de zwangerschap. Hopelijk is het over na de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
21-12-2019 11:40
Is wel een goed plan misschien. Maar wat doe je dan als je daar in de nacht helemaal alleen wakker wordt? Of verwacht je daar wel door te slapen?
Nee... maar als ik naar beneden ga is de pup in de bench gelijk "aan"
Dus blijf ik maar liggen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven