Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Zowaar geslapen vannacht. Inhaalslag want ik lag er om 2100 al in
Klinkt heftig al die koorts Hertje hopelijk ergste achter de rug nu
Ik lees Cromapatienten.

Tijd om te gaan slapen :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Ook weer wakker helaas. Veel nachtmerries (pms). Werd wakker doordat ik hard op mijn tong beet. Proefde ook bloed dus even gespoeld. Nu wil ik weer slapen. Zonder nachtmerrie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wakker. Ik maak me zorgen om mijn vrouw. Ze heeft longproblemen vanwege haar ziekte (sclerodermie), dus een besmetting kan haar fataal worden.
Ik heb naar gedroomd dat de kat verdronk en de tanden van m’n dochter eruit vielen. Hoop dat ik zo weer kan slapen..
Alle reacties Link kopieren
F1823 schreef:
05-04-2020 04:16
Ik ben ook wakker. Ik maak me zorgen om mijn vrouw. Ze heeft longproblemen vanwege haar ziekte (sclerodermie), dus een besmetting kan haar fataal worden.
Wat naar, kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. Hoop dat je nu lekker ligt te slapen.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wakker maar heb gewoon geen zin om te slapen. Soms vind ik het zo fijn om lekker in de stille nacht wat te internetten, een boek te lezen of wat te rommelen. Overdag voortdurend mensen om me heen en nu lekker in mijn uppie. Mijn gedachten voor mezelf en niemand die me stoort, heerlijk!
Vind wel dat ik zo moet gaan slapen anders ben ik morgen hartstikke brak...
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wakker ivm voeding van baby.
Alle reacties Link kopieren
Wakker omdat ik niet echt comfortabel meer lig.. 40+2 zwanger. En heb continue hele intense nachtmerries.. bah
Alle reacties Link kopieren
Goh het is volle maan en pms tijd.
kerst schreef:
09-04-2020 04:33
Goh het is volle maan en pms tijd.
Ik lees dit in Haribo kindermix stem


AWOOOOHHHH
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer eens wakker van de pijn.
Baal ik van. Het ging de laatste tijd juist iets beter masr dit is weer een rotnacht.
Meestal slaap ik nog wel iets maar deze nacht is hopeloos.
Ik heb chronische pijn als gevolg van een herseninfarct op jonge leeftijd.
Meestal kan ik het met pijnstillers redelijk leefbaar houden maar soms is het echt niet te doen. Zoals nu. (6)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
NAAR DE HEL MET ALLE MUGGEN!!! met name die in mijn slaapkamer . Echt steek me dan. Zuip 10 liter bloed en tyfstraal vervolgens op maar hou op met rondvliegen en zoemennnn!!!
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je aan, ga slapen.
En nou is het afgelopen!
Eggo schreef:
09-10-2020 03:06
NAAR DE HEL MET ALLE MUGGEN!!! met name die in mijn slaapkamer . Echt steek me dan. Zuip 10 liter bloed en tyfstraal vervolgens op maar hou op met rondvliegen en zoemennnn!!!

:lol:
nbk schreef:
09-10-2020 03:10
Je stelt je aan, ga slapen.
Nou en wakker is wakker. De reden maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin om te gillen slaan en meppen Ben boos op de hele wereld en over vermoeid doordat ik niet kan slapen.
En als ik slaap nachtmerries heb. :cry: :cry:
Wil je mij uitschelden? Bij mij is het vroeg op de avond, ik kan wel als boksbal fungeren voor slapeloos Nederland
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
17-10-2020 03:45
Wil je mij uitschelden? Bij mij is het vroeg op de avond, ik kan wel als boksbal fungeren voor slapeloos Nederland
Jij verdiend het niet jij hoeft geen slachtoffer te worden van mijn onmacht.

Een bezoeker op de afdeling die met verkoudheid klachten toch op bezoek kwam want corona bestaat niet heeft nu de cliënt waar die op bezoek kwam besmet.
Ik mag daar door mijn moeder niet zien die al ruim 2 weken op de IC ligt na een operatie om de kanker te verwijderen.
Ze snappen nog steeds waarom ze niet goed wakker word en als ze wakkerder word schreewt ze hele boel bij elkaar. Ze zijn nu bang voor iets in de hersens.

Ik wil slaan meppen en gillen :cry: :mad:
Jij hebt een fantastische reden om te slaan en gillen :hug: :hug: :hug: :redrose: Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, behalve lezen als je van je af wil schrijven
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon slapen en weer redelijk worden :cry:
Lijkt mijn heerlijk om nu met borden smijten tot ik dood vermoeid in elkaar klap en bij iemand kan weg kruipen die mij zegt dat het goed komt.
Maar nu single dus dat fysieke zit er niet in.
Daar zou ik ook slecht van slapen rooiekater. Wat een idioot! Zou daar denk ik heel erg van uit mijn dak gaan, wat een hufter! Heb waarschijnlijk ook een sterke aandrang om iemand die dat flikt echt te slaan. Heel veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
We mijn collega's zijn ook woest en die bezoeker is de komende weken niet welkom die heeft een bezoek verbod gehad.
Maar wij kunnen nu de zooi opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker liggen en ogen dicht ....
Bimzarellio...what else

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven