Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Voorhoofd schreef:
03-03-2020 03:06
Ik lig lekker wakker en moet af en toe m'n bed uit omdat de kleine niet wilt slapen # slaaptraining 8-)
Hoe oud is jou kleintje?
Wat doe jij qua slaaptraining?
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
04-03-2020 10:43
Hoe oud is jou kleintje?
Wat doe jij qua slaaptraining?
De kleine is al bijna anderhalf, met slaaptraining doe ik met om de 5/10 min kijken wanneer die begint te huilen gelukkig duurt het meestal maar een half uurtje totdat ie echt lekker slaap. Gaat de goeie kant op gelukkig met het slapen nu hiero heeft alleen wat tijd en energie gekost maat het beloond 😎
Alle reacties Link kopieren
Pffff. Net ruim een uur lang drama met oudste kind. Ze was uit bed gevallen dus ik kwam bij haar. Maar ipv verdrietig was ze boos en kreeg een enorme woede aanval. Van alles door haar kamer gegooid, schoppen tegen alles, mij schoppen en heel bewust gaan slaan. Poeh dan moet ik mezelf erg beheersen om dit niet terug te doen. Ben heel kalm gebleven hoor. Ze zit nu rustig te spelen na alles weer te hebben opgeruimd en uitgesproken te hebben.
En nu begint de jongste te huilen. Hopelijk slaapt hij na een speen weer verder en slapen ze morgenochtend beide uit...

Slaap lekker (hoop ik!)
Alle reacties Link kopieren
Ooohhh wat een ellende... ik heb zulke koude koortsrillingen, ik word er steeds wakker van.

Wie is er ook wakker?
Alle reacties Link kopieren
Ik lig ook wakker. Ook koorts en hoestbuien :-(
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Alle reacties Link kopieren
De rest van het forum leeft aardig gezien de tijd inmiddels. Wat een 'verward persoon' :bonk:
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Ik vanwege uitstralende pijn in bil en bovenbeen. Binnenkott mri en ik hoop geen hernia maar ja wat heb ik dan... loop al sinds een aantal maanden met deze shit. Gister voor het eerst sinds tijden een goeie dag en nu dus klaarwakker van de pijn. Heb er maar weer een tramadol in geflikkerd en hoop als die inkickt dat ik nog kan slapen want ik moet morgen gewoon werken. Weliswaar vanuit de ziektewet aangepast werk maar ik vind het fijn werk om te doen en om er even uit te zijn en steeds eerder weg moeten of helemaal niet komen omdat ik pijn heb voelt als falen en frustreert me tot en met.
Hier ook al even wakker, helaas vd stress
Oh wakkerliggdn van stress is echt super klote
Alle reacties Link kopieren
Och eggo. Dat is naar.

Ik ga het ook maar weer eens proberen :zzz:
Dochter heeft ook koorts, dus daar moet ik morgen weer voor op mijn pootjes staan.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Alle reacties Link kopieren
Beterschap alle drie. Hier wakker door dochter die even moest huilen. Gelukkig slaapt ze weer maar ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Iknoig ook wakker. De angst is immens. Ik probeer Doornroosje te verjagen en onze wereld te redden. Het lukt niet! Help.😢
Rozentuin234 schreef:
10-03-2020 03:06
Iknoig ook wakker. De angst is immens. Ik probeer Doornroosje te verjagen en onze wereld te redden. Het lukt niet! Help.😢

Maak je man wakker of bel de huisartsenpost.
Succes kleinezon Ik duim dat het lukt

Ik probeer het ook maar weer even. Helaas gaat de wekker van mijn vriend over een uur en daarna rond een uur of 6 is mijn peuter wakker dus ik vrees dat ik straks al skippy ballend op mijn wallen naar het werk kan.
Alle reacties Link kopieren
Oh Eggo, dat klinkt heel naar en frustrerend! Hopelijk levert de mri een diagnose waar je wat mee kunt.

Kleine zon: koorts check! Hoestbuien: alweer over. Eerst paar dagen gehoest en sinds twee dagen koorts.
Alle reacties Link kopieren
En aangezien ik niet zo veel gegeten heb gisteren, heb ik nu honger. Denk dat ik zo toch naar de keuken sluip. Anders slaap ik helemaal niet meer
Alle reacties Link kopieren
Rozentuin, als je zoveel angst heb, bel dan met Sensoor, de hap of iets anders. Die helpen je er wel doorheen.
Rozentuin234 schreef:
10-03-2020 03:06
Iknoig ook wakker. De angst is immens. Ik probeer Doornroosje te verjagen en onze wereld te redden. Het lukt niet! Help.😢
Jij ook nog wakker omdat de mods slapen. Waarschijnlijk is iedereen klaar met je op je eigen debiele topic en kom je nu hier zieken.

Maar je hebt gelijk het is allemaal 1 groot aluhoedjes verhaal. Als eenmaal uitlekt hoe zelfs alle huismussen doodflikkeren van de corona dan breekt er anarchie en plunderingen uit. Nee kalm moeten we blijven en geen handen schudden. Aldus die malle Rutte die meteen...een hand schudde hihi haha hi ha.

Maar ja wat doe je er aan. Ik ga het allemaal wel zien en vergaat de mensheid dan hebben we het er behoorlijk zelf naar gemaakt is het niet? Kut voor ons maar een zegen voor de planeet.
Hertjehertje schreef:
10-03-2020 03:09
En aangezien ik niet zo veel gegeten heb gisteren, heb ik nu honger. Denk dat ik zo toch naar de keuken sluip. Anders slaap ik helemaal niet meer
Net naast tramadol ook al aan de chocola gezeten moehaha betrapt
Alle reacties Link kopieren
Beterschap allemaal!
Wat vervelend de onduidelijkheid eggo, is de mri al snel?
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen bijwerkingen van de tramadol? Heb het ooit gehad na een auto-ongeluk toen mijn ribben waren gekneusd. Weet nog dat ik misselijk ervan was en verward praatte.
Zara811 schreef:
10-03-2020 03:15
Beterschap allemaal!
Wat vervelend de onduidelijkheid eggo, is de mri al snel?
Over een weekje of 2.5 dus ja op zich wel. Ik hoop dat er duidelijkheid komt.
Alle reacties Link kopieren
Ook maar wat pcm erin gemikt. Man man wat kan je lijf zeer doen van koorts
Zara811 schreef:
10-03-2020 03:18
Heb je geen bijwerkingen van de tramadol? Heb het ooit gehad na een auto-ongeluk toen mijn ribben waren gekneusd. Weet nog dat ik misselijk ervan was en verward praatte.
Ik word er beetje high lacherig en melig van. Daarom neem ik het echt alleen als ik heel veel last heb en voorlopig geen auto hoef te rijden. Dus ik werk paar uurtjes kom thuis fleer er indien nodig een pil in en hou me dan paar uurtjes koest. Tegen de tijd dat het is uitgewerkt qua bijwerkingen haal ik mijn kind op. Het is echt een gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Hertjehertje lekker je rust proberen te nemen. Hopelijk zakt de koorts snel snel wat.

Eggo als ik het zo hoor is echt even de dagen door zien te komen tot er duidelijkheid komt. Dan is 2,5 week nog best lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven