Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:pompedom schreef op 18 juli 2012 @ 19:24:

Moon, ik hou van bellen en wil graag met je bellen. Moet nu even over skype, tot ik weer in Oostenrijk ben. Maar denk je niet dat je vriendin bedoelt dat je wel met haar mag bellen, of andere mensen uit je IRL.

Sorry als het botter overkomt als ik bedoel, hoop dat je mijn punt snapt.

Nou vriendin is een groot woord, heb haar 1 x ontmoet en ze is niet uit mijn RL maar ook van een forum. En woont ook ver weg. Maar ik zeg ff vriendin omdat er geen ander woord voor was om het snel uit te leggen

En ze houdt niet van bellen.

Bedankt voor het aanbod, ik zal skype eens gaan intalleren binnenkort.

En sorry maar de mensen die ik IRL nog ken zijn niet meer dan kennissen voor me. De meesten wonen ver weg en ik spreek ze zo weinig dat ik ze geen vrienden meer noem, iig niet om te bellen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
*ellende weggepoeft*
Ok duidelijk, ik snap je wel hoor. Ik vind het ook heel moeilijk om mensen irl te vertellen hoe het echt gaat. Vaak vertel ik 5 verschillende mensen een deel van het verhaal. Dan ben ik het wel kwijt, maar weet niemand alles.

Als je mijn echte emailadres nog hebt, heb je ook mijn echte naam en daarmee vind je me op skype.
Ik haal bovenstaande straks weer weg trouwens.

Voel me een beetje klote, weet niet hoe het allemaal moet.
Jezus :/ Ach wat een ellende, goede zet om actie te nemen. Ik kan niet veel voor jullie betekenen maar ik wil je heel veel sterkte voor jullie beiden wensen
Dank je Pom. Skype doe ik ff andere keer en dan zal ik laten weten of het lukt.

Tja de echte vrienden 'van vroeger' die hebben geen flauw idee van mijn sores van de laatste maand. Sowieso bellen we nooit en als ik dan ineens bel om te zeggen dat ik KPN helemaal beu ben en dat ik het allemaal niet meer weet - dan hebben ze echt geen flauw idee hoe en wat.

Ik weet dat het goed is om weer een paar goede vrienden te hebben en ik werk er wel aan maar ze komen niet uit de lucht vallen.

Ik had wel een goede vriend hier, maar om niet nader te noemen redenen hebben we ff radiostilte.

Maar zo even bellen met Ans was leuk
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Jeetje Neuro, wat een gedoe en wat een schrik. Denk je goed op weg te zijn om alles weer op poten te krijgen... krijg je dat. Sterkte, en ik hoop dat die oplichter zijn trekken thuis krijgt.
neuro klote lijkt me dat. Kunnen jullie een nieuwe bewindvoerder krijgen of is dat allemaal vastgelegd?
*pief paf poef*
*pief paf poef*
uhh, wippen met die gast, daar heb je niks aan! Wat een kloothommel zeg! Kan je van hem af komen?
Sorry, ik ben klaar met spuien.

Ik haal het zo wel weg.
*poef*
quote:fru1t3lla schreef op 18 juli 2012 @ 19:31:

Knuffels voor iedereen

Ik kan het me niet voorstellen maar ik blijf balen dat ik mijn favoriete verpleegkundige niet meer zal zien. Ze deed haar werk goed en op een manier die voor mij nog het prettigst was. Ben een beetje boos op die vent van vanochtend, hij vond wel dat het naar 1x per dag kon want dat was kostenbesparend, is in discussie gegaan met de chirurg aan de telefoon (waar ik bij zat) en heeft zolang zitten zeuren tot hij de ok kreeg. Nare man. Moet hem nietmeer in huis hebben. Vorige keer maakte die al opmerkingen over dat we niets aan de muur hadden hangen, vandaag dat ik toch wel wat beters te doen had dan thuis zitten en dan dat telefoontje. Bleh. Was te flabbergasted eigenlijk om er iets tegen in te brengen. Is voor mij nog geen reden om klacht in te dienen maar ik zie hem liever gaan dan komen. Inmiddels wel gevraagd of het in de avonden kon, ze zouden er morgenochtend op terug komen. Hoop het, en dat die vent hier weg blijft.

Ik was vandaag in gesprek met een verpleegkundige en ik zat aandachtig te luisteren en lag figuurlijk aan haar lippen en zag in ene letterlijk een klodder spuug op mij afkomen.

Die klodder bleef hangen op haar kin en ze zag dat ik het door had en mijn ogen gericht....op die klodder, dus ze veegde hem weg en zonder blikken of blozen lulde ze door.

Ehm oke

Daarna schoot ik in lachen uit en zei er zit wat op je kin.

Ben blij dat die klodder mij niet geraakt heeft zeg.

maar conclusie fruit, die vent wil je niet meer hebben in je huis, oppleuren, weg ermee.
Neuro, kan die man niet aangepakt worden via die kerk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Roos, ze houden elkaar de hand boven het hoofd.
Das het fijne van die kerken ja. Hebben jullie correspondentie bewaard?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Groentsoep, ja hij stuurt die brieven naar de advocaat.

Die snapt er ook geen jota meer van.
Oef ook genant miv .

Helaas kan ik niet kiezen wie wel en wie niet in huis komt, toch nu nietmeer tenzij ik wel een heel goeie reden aanvoer en dit is het type dat wordt geklassificeerd als "misverstandje niets aan het handje". Hoop wel dat die zijn kop even nietmeer laat zien.

Neuro, hebben jullie een dossier aangemaakt (of zijn jullie mee bezig)? Heel erg lastig als hij geen officiële bewindvoerder is om het zo te zeggen want dan maakt het juridisch gezien de zaak nog complexer. ><
*poef*
Dit doet me denken aan topic dat hier een tijd geleden was. Vrouw wilde haar dementerende vader onder curatele laten stellen omdat leden van zijn kerk, die ook thuiszorg bij hem deden, hem gewoon voor zijn neus aan het bestelen waren. Hadden zijn pinpas en alles. Ik weet niet wat er juridisch gezien geregeld werd (of dat het topic nog een update heeft gehad), maar moest hier aan denken toen ik jouw verhaal las.

Gedane zaken nemen geen keer, het is gelopen zoals het is gelopen en het is ruk maar aan het verleden doe je weinig (ik wil het niet bagatelliseren maar gewoon zeggen dat jullie er niet aan kunnen doen dat het nu zo is gelopen). Wel kan je vooruit kijken naar hoe nu verder en daar zijn jullie mee bezig. Ik hoop dat de advocaat er nog chocola van kan maken.
quote:neurogenesis schreef op 18 juli 2012 @ 20:22:

Groentsoep, ja hij stuurt die brieven naar de advocaat.

Die snapt er ook geen jota meer van.Lekker dan. En dit heerschap is ook nergens bekend als 'bewindvoerder'? Behalve in die fijne kerk dan? Ik zou toch zo zeggen dat ie afspraken moet hebben gemaakt met de schuldeisers?
*poef*
Fruit, ik weet het.

We doen er ook van alles aan maar soms word je er gewoon verdrietig van.

Wat een bak ellende

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven