Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, dochter (heb een zoon van ruim anderhalf) is nog niet geboren gelukkig, ik mag nog drie maanden.

Ik moest rust nemen van de verloskundige. Ik las vanochtend al die knutselarijen en was blij dat ik ook iets aan het maken ben!

De naam hebben we al, en als ze er is moet de slinger af zijn.

Ik schrijf niet op een maand topic, die gingen in het begin nog harder dan hier. En ik sliep toen nog veel (kon eten werken slapen).

Ik ben een stille meelezer hier, met af en toe een bericht.
quote:madderijn schreef op 20 juli 2012 @ 16:30:

Nee, dochter (heb een zoon van ruim anderhalf) is nog niet geboren gelukkig, ik mag nog drie maanden.

Ik moest rust nemen van de verloskundige. Ik las vanochtend al die knutselarijen en was blij dat ik ook iets aan het maken ben!

De naam hebben we al, en als ze er is moet de slinger af zijn.

Ik schrijf niet op een maand topic, die gingen in het begin nog harder dan hier. En ik sliep toen nog veel (kon eten werken slapen).

Ik ben een stille meelezer hier, met af en toe een bericht.

We mogen zeker nog niet de naam weten he?

Gaat het verder wel voorspoedig de zwangerschap op rust nemen na?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb een boek besteld: tekenen voor dummies... Toch maar eens proberen. Ik wil ook crea bea zijn!

@madderijn: Hoe gaat het tot nu toe met je zwangerschap?

Ik ga eens even lekker met mijn vriend op de bank hangen, tot de volgende keer! Fijn weekend alvast, hopelijk wordt het lekker weer.
quote:wordtel schreef op 20 juli 2012 @ 20:51:

Ik heb een boek besteld: tekenen voor dummies... Toch maar eens proberen. Ik wil ook crea bea zijn!

@madderijn: Hoe gaat het tot nu toe met je zwangerschap?

Ik ga eens even lekker met mijn vriend op de bank hangen, tot de volgende keer! Fijn weekend alvast, hopelijk wordt het lekker weer.Oh wat leuk zeg, maak je wel fotos van je creaties? Willen we wel zien natuurlijk. Jij ook fijn weekend.

Wat een creatievelingen hier allemaal!

En je groenten zien er goed uit Roos

Hier beginnen de tomaten te komen en hele kleine pepers en paprika's.

Thee, als je zoveel slaapt heb je het blijkbaar nodig, geef jezelf die rust maar lekker

MV, ben blij dat je waarden weer omhoog gaan.

Haha er was hier net een buurvrouw, al op leeftijd en altijd om een praatje verlegen.

Ze wilde graag een paar eieren als dat kon (had haar verteld dat we altijd eieren weggeven omdat we ze zelf niet opkrijgen).

Wilde ze me er nog geld voor geven ook, heb ik natuurlijk beleefd geweigerd.

En zoals altijd bleef ze maar doorpraten haha

Nu wachten op vriend, die verwacht ergens tussen 11 en 12 thuis te zijn.

Hij zal blij zijn met de tomaatjes en zijn fuchsia's.

Een paar week geleden dachten we dat ze dood waren en nu zitten ze vol knoppen plus al wat bloemen

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
'avond.

Moet morgen nog t/m avondeten voor de oppaskatten zorgen, dus rommel overdag een beetje rond in mijn oppashuis.

Zal wennen zijn zondag met laptop te kunnen zitten zonder dat er een kat op schoot bij komt zitten. Haar nieuwe naam is Gekkerd.

quote:thee schreef op 20 juli 2012 @ 12:46:

Wel handig trouwens bij een topic als dit het laatste paginanr. te noteren.Soms gaat het zo hard in de nacht.Heb tig topics geleden van Jo geleerd dat ik dan moet kijken bij mijn viva/mijn laatste. (of topic even in favorieten gooien of gewoon niet alles willen lezen). Doe meestal 1 van de eerste 2.....
quote:neurogenesis schreef op 20 juli 2012 @ 21:40:

Wat een creatievelingen hier allemaal!

En je groenten zien er goed uit Roos

Hier beginnen de tomaten te komen en hele kleine pepers en paprika's.

Thee, als je zoveel slaapt heb je het blijkbaar nodig, geef jezelf die rust maar lekker

MV, ben blij dat je waarden weer omhoog gaan.

Haha er was hier net een buurvrouw, al op leeftijd en altijd om een praatje verlegen.

Ze wilde graag een paar eieren als dat kon (had haar verteld dat we altijd eieren weggeven omdat we ze zelf niet opkrijgen).

Wilde ze me er nog geld voor geven ook, heb ik natuurlijk beleefd geweigerd.

En zoals altijd bleef ze maar doorpraten haha

Nu wachten op vriend, die verwacht ergens tussen 11 en 12 thuis te zijn.

Hij zal blij zijn met de tomaatjes en zijn fuchsia's.

Een paar week geleden dachten we dat ze dood waren en nu zitten ze vol knoppen plus al wat bloemen

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Leuk al dat fruit en groente. Ik zou dit jaar ook beginnen maar toen ik wilde zaaien brak ik mijn hand/vinger. Gelukkig was ik nog niet begonnen want dan had ik het allemaal weg kunnen gooien.

Maar volgend jaar doe ik met jullie mee. Hopelijk zijn de zaadjes dan nog goed.

Morgenmiddag komt er een vriendin, en morgenochtend moet ik schuursponsjes halen. Vandaag in 2 supermarkten geweest, in de eerste hadden ze ze niet en in de 2e ben ik het vergeten.

Wat ga jij doen?
Zag een keer zo'n naamslingersite. Leuk idee, maar moet je geen lange naam hebben..

Heeft je oudste ook een naamslinger? Een neefje wordt in december grote broer, maar om die tweede een naamslinger te geven terwijl die eerste dat niet heeft vind ik ook zo wat.....
Mv op de zakjes staat een datum.

Hier geen plannen. Ik zie wel wat ik ga doen dit weekend.
Zolang de zaadjes niet vochtig zijn geweest of aan hitte en licht hebben blootgestaan (in de vensterbank op zuidwest bijv.) moet het wel goedkomen volgens mij MV.
quote:watervrouw2 schreef op 20 juli 2012 @ 22:33:

'avond.

Moet morgen nog t/m avondeten voor de oppaskatten zorgen, dus rommel overdag een beetje rond in mijn oppashuis.

Zal wennen zijn zondag met laptop te kunnen zitten zonder dat er een kat op schoot bij komt zitten. Haar nieuwe naam is Gekkerd.

(foto's uploaden is dus onmogelijk gebleken, baasje ziet ze dan later wel een keer).

.

Zal wel stil zijn zonder oppaskatten he!!! Zou je zelf geen katten willen?

Donderdag 12 juli om 13.00 uur is Floyd 11 jaar geworden . Geen kattentaartje van mij gekregen en hij smult er altijd zo lekker van.

(rechts is Floyd)

MV het is dat je zo ver weg woont, ik had nog wel een tomatenplant voor je gehad

Zaadjes blijven lang goed als je ze droog en uit het licht bewaard op een koele plaats.

Watervrouw, zal wel stil worden zo zonder oppaspoes (mooi woord )

Ik wil morgen even langs mijn opa en er is hier in het dorp wat te doen (zeg niet wat ivm herkenbaarheid )

En eigenlijk moet ik schoonmaken maar laat ik daar nou net geen zin in hebben
Laptop doet raar..

Ik kijk zelf niet echt naar de datum van de kruiden die ik zaai. En elk jaar lukt het beter. Gewoon proberen Mv.
Ik trof vanmiddag een aardige fietsenmaker! Hij regelde voor mij binnen een uurtje een nieuwe binnen en buitenband. Tussendoor even een boodschap gedaan en ik kon mijn fiets weer ophalen
AR dat is inderdaad een leuke fietsenmaker!

Ik verwacht vriend elk moment thuis dus ik sluit zo het forum af.

Weltrusten en tot gauw
quote:neurogenesis schreef op 20 juli 2012 @ 23:16:

AR dat is inderdaad een leuke fietsenmaker!

Ik verwacht vriend elk moment thuis dus ik sluit zo het forum af.

Weltrusten en tot gauw Fijne avond/weekend!
Fijn weekend Neuro.
Heb veel redenen voor geen kat MV, maar deze dames zijn jong, dus zal nog wel eens terugkomen

Zal oppaskat eens naar haar mand verplaatsen.

Sweet dreams & klets ze!
quote:watervrouw2 schreef op 20 juli 2012 @ 23:34:

Heb veel redenen voor geen kat MV, maar deze dames zijn jong, dus zal nog wel eens terugkomen

Zal oppaskat eens naar haar mand verplaatsen.

Sweet dreams & klets ze!Slaap lekker.
hallo allemaal! Heb niks gelezen hoop dat het goed gaat met iedereen.

Zit een serie te kijken maar ben zo moe. Wil hem afkijken en dan lekker naar bed gaan.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 juli 2012 @ 23:50:

hallo allemaal! Heb niks gelezen hoop dat het goed gaat met iedereen.

Zit een serie te kijken maar ben zo moe. Wil hem afkijken en dan lekker naar bed gaan.Slaap je weer wat beter Ieb?
Hoi meisjes, hoe is het met jullie?
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 23:56:

Hoi meisjes, hoe is het met jullie?He Jootje, ja goed. Dacht net al, wat is het stil . Lekkere dag gehad?
Laat ik die vraag maar even niet beantwoorden Jo.

Ik laat het bij dat ik blij was dat de zon scheen en mijn fiets snel gemaakt was.

Maar ben ook moe en als ik verstandig ben, ga ik zo maar slapen.
Zwangerschap vreet energie, kindje doet Het goed.

Zaad: Kiemkracht Neemt Af, Je Krijgt Minder Plantjes.(Bah Nieuwe Update Heeft Duidelijk Problemen Met Typen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven