Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 00:05:

Dat lijkt me ook niet zo fris, nee.

Hoe kóm je op zoiets Keer gelezen op een topic over wraak nemen op ex hahahaha. Schijnt geweldig te stinken rottende garnalen en helemaal als je niet kan vinden waar die lucht vandaan komt. (ps, ik ben niet zo van wraak nemen op exen, maar moest om dat verhaal erg lachen)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja het is wel een hele vindingrijke komische wraakactie.
Vraag me dan weer af hoe je aan het gordijn van je ex komt. 'Schat ik weet dat het uit is maar ik wil zó graag nog een zoom in je gordijn naaien'
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 00:13:

Vraag me dan weer af hoe je aan het gordijn van je ex komt. 'Schat ik weet dat het uit is maar ik wil zó graag nog een zoom in je gordijn naaien'Ik dacht dat ze samenwoonde en ze het had gedaan voordat ze met haar spullen vertrok. Ik weet helaas de titel niet meer van dat topic, anders had ik het verhaal erbij gepakt, was erg komisch.
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 00:13:

Vraag me dan weer af hoe je aan het gordijn van je ex komt. 'Schat ik weet dat het uit is maar ik wil zó graag nog een zoom in je gordijn naaien' of ik vertrek maar hang eerst ff nieuwe gordijnen op (ipv slingers)
Ik wil ook niet weten hoe dat eruit ziet als uiteindelijk iemand op het idee komt die zoom open te maken.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Trouwens, ik moet naar bed. Welterusten!
quote:mocy schreef op 27 juli 2012 @ 00:16:

[...]

of ik vertrek maar hang eerst ff nieuwe gordijnen op (ipv slingers)

Lijkt me die mouwen wel iets makkelijker idd.

Of voor de personen die nog aan een laatste keer seks doen, garnalen onder het matras leggen.

Jeetje, lijkt wel of ik uit ervaring praat hahahahah. Nee nog nooit wraak genomen.
Mogen ook bijv. zure haringen zijn.

Ik ken wel iemand die uit al zijn kleren een stukje geknipt had.

Moest er wel om lachen, maar zou zelf nooit die energie insteken.
hoi
oh moet even weer opnieuw opstarten... tot zo
Hoi thee
quote:mocy schreef op 27 juli 2012 @ 00:21:

Mogen ook bijv. zure haringen zijn.

Ik ken wel iemand die uit al zijn kleren een stukje geknipt had.

Moest er wel om lachen, maar zou zelf nooit die energie insteken.Op dat topic las ik volgens mij ook een verhaal over iemand die alle knopen van zijn kleding had geknipt en een briefje erbij, ze kan toch zo goed naaien!!!! (iets met een minnares of iig vreemdgegaan )
Ha ans, ben je al thuis?
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 juli 2012 @ 00:32:

[...]

Op dat topic las ik volgens mij ook een verhaal over iemand die alle knopen van zijn kleding had geknipt en een briefje erbij, ze kan toch zo goed naaien!!!! Geweldig!
Dat van die knopen was volgens mij Tineke Verburg.
Hahaha wat een bak. Ik denk niet dat ik zoiets zou kunnen verzinnen. Zal mn schoonzus eens influisteren.

Morgen in de loop van de dag weer naar huis Moos. Even rommel opruimen hier.
En wat een heerlijkheid, dit is volgens mij de 4e dag dit jaar of zo dat ik zonder fleecevest in de kamer zit. Graadje of 25 maar ik vind het meer dan prima, dat kon ik met verwarming op vol niet bereiken.

MV, ik had een bakje pastasaus uit de vriezer gehaald. Simpel doch lekker.
Ja hoe is het daar mee ans? Ze is zeker blij als je weer thuis bent....
Mocy, kijk jij ook nog steeds de sportzomer op 4 of alleen toen tijdens EK?
Volgens mij is Jo echt forum moe.
Momenteel kijk ik helemaal geen tv, zit de hele avond buiten. Alleen 's middags zet ik hem ff aan om in te slapen bij mijn middagdut.
Paar keer aan de telefoon gehad. Het gaat op zich wel. Alles loopt nu. Binnenkort dus de scheiding.
Kijk jij wel thee en zo ja, is het wat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven