Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:andersnogiets schreef op 27 juli 2012 @ 00:39:

Volgens mij is Jo echt forum moe. Denk het ook, ff roepen JJJJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik heb juist weer een aangrijpende film zitten kijken op Net5.

Ja heb vi-oranje gekeken, daarna tour du jour en nu de OS maar.... het is nog steeds dezelfde band. De zanger (Danny Vera) is niet mjn type, vind zijn plakplaatjes lelijk, vind z'n kapsel niet leuk maar vind het totaalolaatje wel zo leuk dat ik er wel een beschuitje mee zou willen eten

Op balkon zitten zonder verlichting vind ik ook al zoiets... En ook al vind ik het weer heerlijk, nog niet in de zon of in de avond buiten gezeten.
Ik heb een heel leuke terraslamp met een kaars erin maar werkt op zonne-energie. Zo'n gezellig ding is dat, gaat die ineens aan. Op dagen dat de zon niet of weinig schijnt doet hij het een stuk korter.
Ja mocy, zo'n ding wil ik ook nog een keer, maar ja, ik wil nog wel meer....
Was een aanbieding van de Hubo, onder een tientje. Echt een topper.
Ik ga zakken. Trustuh meisjes.
slaap lekker mocy, ik blijf ook niet al te lang meer.

Hè hè, heb jullie weer gevonden. Jullie schrijven flink door zeg. Heb niets terug gelezen, geen tijd voor want gaan zo rijden. Kom alleen even zwaaien. Nog ruim een week en dan zit het er alweer op, de tijd vliegt hier voorbij!

Fijn weekend vast allemaal. En tot over een dikke week. Dan kom ik jullie weer wat vaker de oren digitaal van het hoofd kletsen.
Goede rit gewenst leentje, had net al elders op je gereageerd. Geniet er nog even van!
quote:leentjedb schreef op 27 juli 2012 @ 01:07:

Hè hè, heb jullie weer gevonden. Jullie schrijven flink door zeg. Heb niets terug gelezen, geen tijd voor want gaan zo rijden. Kom alleen even zwaaien. Nog ruim een week en dan zit het er alweer op, de tijd vliegt hier voorbij!

Fijn weekend vast allemaal. En tot over een dikke week. Dan kom ik jullie weer wat vaker de oren digitaal van het hoofd kletsen.

Rij voorzichtig, tot over een week.

Truste Moos.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga ook slapen, trusten wakkeren en a.s. wakkeren !
Truste Thee. Tot morgen.
Thnx, hoop dat jij zo ook kunt slapen.
quote:thee schreef op 27 juli 2012 @ 01:41:

Thnx, hoop dat jij zo ook kunt slapen.

Moge,

Ik heb niet lekker geslapen maar in vergelijking met de andere dagen wel lekker een paar uur. Ik werd om half 8 wakker.

Was het maar al vanmiddag. Even duimen of ik het makkelijk kan vinden, ik ben zon drol daarmee om iets te vinden en ik heb geen tomtom of internet op mijn mobiel. Ik ga zo de route even opschrijven en zal op tijd weggaan zodat ik de tijd heb om te zoeken.

Verder lekker niets doen vandaag. Alleen mijzelf zenuwachtig maken of de boys niet beledigd zijn.

Ans succes met de terugreis. Rij voorzichtig.

En de rest ook een fijne dag!!!!
Goedemorgen!

Mv fijn dat je je katten even kan zien vanmiddag! Veel plezier!
quote:AnneRoos74 schreef op 27 juli 2012 @ 08:34:

Goedemorgen!

Mv fijn dat je je katten even kan zien vanmiddag! Veel plezier!Dank je. Heb je vandaag een vrije dag of moet je nog een dagje?
Mogguh.

Zo ik moet van heel ver weg komen. Heb gedroomd dat ik kampleiding was en het kamp was maar niet afgelopen... iedereen was het al lang beu maar toch gingen we niet naar huis.

En toen gingen we en moesten we allerlei trappenhuizen door met de fiets.

Logisch...

Even bijlezen hier.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
MV veel plezier bij de katten. Denk dat ze wel gemerkt hebben dat ziek was (bent?), dat voelen dieren.

Dus voel je niet schuldig.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Goedemorgen!

Thee, ik keek ook af en toe tourdujour (of hoe je dat ook schrijft), vond die Gert zo grappig. Grote ogen heeft die man zeg.

MV, heel veel plezier vanmiddag, geniet van je boys!

Moon, raar wakker worden is dat he?

Ik doe geregeld kledingruil met mn moeder, gaat veel over en weer.

Zou uitslapen vanmorgen, maar stond om half 8 alweer naast mn bed.. Nouja, slaapkamer is inmiddels alweer gezogen, was hangt, Snaaks tas zo goed als ingepakt, dus nu even lekker niks!
Mogguh Maroon!

Ik kan natuurlijk wel vragen of ik de kleding mag lenen. Misschien komt ze dan op het idee om het mij kado te doen

Het is een zwarte broek met krijtstreep, dat gaat ze nooit dragen.

Wel lekker dat de boel weer aan kant is. Althans de slaapkamer.
Even een FB-vraag.

Ik wil iemand een privébericht sturen (heb geen recent emailadres). Als ik op het profiel ga staan en dan rechts boven 'bericht' aan klik, blijft het dan achter de schermen? Of komt het voor iedereen zichtbaar op het profiel te staan?
Volgens mij wel Moon, als je een berichtje op de pagina zelf wil zetten dan doe je dat aa de linkerkant. Dus rechts is volgens mij prive (maar dat weet ik niet zeker..)
Ok dank je. Moet gewoon ff wat vragen maar vind het zo stom als meteen de hele wereld dat kan lezen
Ik heb een mooi en groot pakket vandaag gehad van de vb.

Echt in geen maanden zoveel bruikbare spullen gehad.

1 kilo gehakt, 1 kilo suddervlees, Brood, bolletjes, crackers, tortillas, bloemkool, 2x wokgroente, hutspot, andijvie, witlof, ontbijtkoek, soep, mie, gelukkig bijna geen snoep, alleen mergpijpjes, rijst, satesaus, pot rabarber, frambozen in blik.

Kreeg een leuk compliment dat ik er veel beter uitzag en minder last had van mijn astma.

Nou ik kan veel vooruit koken en mijn vriezer vullen zondag. Mmmmm.
Jeetje Mleen, wat een goed pakket zeg!

En wat fijn, zulke complimentjes! Dat zal je vast en zeker goed doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven