Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dikke knuffels
Moon,goed idee, zonnebril er even bijgepakt. Nu eerst maar even weg. Dank voor jullie 's

Ik ben best elastisch (niet fysiek dan he ) maar de rek is er nu (even?) uit.
Zo ik heb even wat boodschappen gedaan, dan kan ik vanavond weer naar mijn huis.

Hoop dat de planten nog leven. En dat de post nog in de brievenbus past want die is inmiddels al een tijd niet geleegd...

Net een leuk berichtje van de organisator van de borrel vanavond. Dan vind ik het wel weer jammer dat ik er niet bij ben Maar het zou me nu teveel energie kosten denk ik.

Misschien vanavond even naar de opening van de olympische spelen kijken.

MV, ben benieuwd hoe het is/was bij de katten!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Thee
Moon, ook al kom/ga je niet, een reactie is dan toch altijd wel fijn (vind ik).

Opening spelen kijk ik niet, zie de samenvatting wel op de sportzomer van 4.

Zo eens kijken of er nog een leuke film komt.

Jo, thnx.

Zonnebril had niet heel veel nut. Kwam bij koopavondvriendin, ff bijkletsen over haar winkel. mijn scopie etc. en mijn 'gedoe' van vanmiddag.

Ze had een cadeautje voor me gekocht, een erg leuk en buik-in-passend tuniek/shirt. Past perfect en staat leuk. Dus toen was ik alweer gelijk in tranen.

Ik kwam rond 16u thuis en toen begon het donker te worden en te waaien, nu regent het al.
Wel leuk en lief Thee, een cadeautje! en bij een vriendin maakt het niet uit toch, even huilen.

Ja bericht is altijd leuk. Heb ook laten weten dat ik het een leuk initiatief vind en een andere keer echt ga proberen wél te komen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
MV, wat ben je goed bezig zeg! Echt knap dat je alles zo oppakt!

Thee, wat vervelend dat je je zo voelt, wel heel lief dat je een shirt kreeg van je vriendin.

Moon, snap wel dat je niet gaat, is ook altijd lastig in te schatten wie er komen en wie niet en hoeveel mensen je kent. Hoewel je sowieso altijd kunt lachen met degene die dit organiseert.

Ik heb gister opgepast op de dochter van mijn collega, 3.5 jaar oud. Was echt heel leuk, de eerste minuut was ze verlegen, daarna deed ze alsof ze me al eeuwig kende. We zijn naar het park geweest, hebben in de beek gespeeld, geschommeld, verstoppertje gedaan enz enz. Daarna gegeten en in bad gestopt. Ik kreeg 5 dikke knuffels toen ik weg ging en vanochtend heeft ze het alweer over mij gehad. Zondag mag ik weer opassen! De ouders vinden het nogal jammer dat ik niet langer in de buurt blijf.
klinkt als een heel schattig meiske Pom

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leuk Pom!

Ja veel jaargenoten lieten weten juist niet te komen. En het binnenalternatief (het regent inmiddels, althans hier) daar staat mijn hoofd niet zo naar. Hazes

Klopt, ik had organisator vanochtend een FB-bericht gestuurd en kreeg heel leuk enthousiast bericht terug. Die is altijd gezellig.

Maar ben zo blij dat ik nu niet in de trein zit, haha. Had er echt geen zin in vandaag.
He meiden,

Ik moet nog even terug lezen.

Ben bij de boys geweest. Blij dat ik het toch gedaan heb. Ik wilde natuurlijk niet dat ik ze qua gevoel niet kon achterlaten.

Ik vond dat ze heel verbaasd waren. Net of ze het niet verwacht hadden. Ze hadden het heerlijk naar hun zin, lekker over de grond rollebollen en uiteraard even hun zachte buikjes aaien. Je zag echt dat het goed was, ze zagen er goed uit, Floyd met zijn mooie grote groene ogen die zo lief zijn. En Bo heeft hele kleine kraaloogjes. Hij had een ondeugende blik in zijn ogen. Ondanks de warmte toch zin om te spelen. Vanavond kunnen ze genieten van gekookte kipfilet en hart.

Was zo grappig, ik had op het topic van wat doe je op het toilet vertelt dat de kattenbak naast mijn toilet staat in de badkamer. Als ik naar het toilet ga dan lopen ze allemaal achter mij aan voor knuffels halen. Bo gaat dan altijd op de bak, zijn kop eruit en dan kijkt hij mij aan met een blik van `wat poepen we lekker he!`

Moest wel lachen, waar ik zat kon ik hem precies zien toen hij naar de bak ging. Keek hij weer met zon blik :rolf:

Het enige wat heel jammer is maar wat ik wel had ingecalculeerd, Kane kwam niet onder de bank vandaan. Had gehoopt dat hij toch zo nieuwgierig was en zou komen. Maar thuis als er andere bij zijn laat hij zich ook niet zien. Als iedereen weg is komt hij snel bij je kroelen. Balen dat hij zich niet optrekt aan Bo. Maar ja, sinds zijn operatie heeft hij letterlijk geen vertrouwen in anderen. Alleen bij mij wil hij hier knuffelen maar ook niet als er andere zijn. Gelukkig voor hem dat ik vrijgezel ben.

Ik heb wel een opgelucht gevoel. Dat ze het goed hadden wist ik natuurlijk maar het is zo fijn om ze weer te zien. En leuk/fijn te zien dat het wederzijds zo klikt met het oppasgezin. Ze zijn drukte hier niet gewend en ook geen gezin, leuk dat ze zich hebben aangepast. Heel stom maar je hoopt toch dat ze daar net zo leuk zijn als hier.

Hun zien gaf me zon boost (hoe schrijf je dat?) dat ik meteen weer verder gegaan ben met wat dingen in huis opruimen.

Nu ben ik kapot, ga de hele avond niets doen en lekker eten.

Morgen weer een dag schoonmaken dus even rust, heb overal spierpijn.

Nou toch nog een lang verhaal geworden.

Oja., op de heenweg hier bij de Deka wat hart gekocht en ik stond bij de kassa achter ex. Hij zag ook hoe ik was opgeknapt (hij had mij gezien toen hij mij naar het ziekenhuis had gebracht en toen hij mij ophaalde uit het zh). Zei dat ik baalde van die jas , hij zei dat hij misschien nog wel iets had, nou ik hoor het wel.

Ik ga even de oppas mailen en dan hier terug lezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
fijn dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoekje Mleent
Thee, een dikke

Ga je van het weekend nog iets doen? Of lekker voor jezelf koken? Of je koopavondvriendin uitnodigen om een borrel bij jou te komen drinken van het weekend?

Moon, je internet helemaal goed? Lekker weer in je eigen huis?

Pom, klinkt als een leuke dag met oppaskindje. Hoelang blijf je daar nog?

Is Ans veilig thuis gekomen, en Leentje met haar gezin?
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2012 @ 19:42:

fijn dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoekje Mleent Ja thuis was ik erg depri en als ik al aan ze dacht kreeg ik een huilbui. Maar ondanks dat ik ze graag snel weer thuis zou zien, weet ik dat het goed is dat ik het even hier op orde heb en mijn gezondheid vind ik met sprongen vooruit gaan. Dus zie het helemaal zitten ondanks dat het vreselijk zwaar is en ik soms helemaal kapot ben. Ik weet waar ik het voor doe.
(nee ik ga straks weer naar huis. Vader brengt me met de auto en ik heb nog een kastje gekocht wat hier staat - wilde dat ook meenemen maar vader kwam er zelf mee dat het misschien handig is om dat te doen op het moment dat we m ook in elkaar kunnen zetten. Euhm..... heel goed idee

Anders staat er nog heel lang een pakket in de gang.)

MV wat leuk om je verhaal te lezen en wat klink je happy.

Vind het knap hoor, je hebt toch weer afscheid moeten nemen van de katten voor nu, het zal toch raar zijn.

En eerder had ik het idee dat de katten het enige waren wat je nog enigszins op de been hield. Dan vind ik het echt leuk om nu te lezen dat je thuis lekker bezig bent, ook al ben je alleen. Er is wel veel veranderd in korte tijd
Fijn om te lezen dat je bezoek je goed hebt gedaan! Kon je het makkelijk vinden?
Ik hoefde maar een halve dag te werken Mv. En morgen mag ik ook weer.
Goed gedaan Emveetje!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:AnneRoos74 schreef op 27 juli 2012 @ 19:54:

Fijn om te lezen dat je bezoek je goed hebt gedaan! Kon je het makkelijk vinden?

Nee ondanks dat ik het precies had opgeschreven kwam ik niet in de goede wijk . Ben toen maar naar een politieburo gegaan of ze mij konden helpen het te vinden. Gelukkig kon ik het toen meteen vinden.

Gaat het met jou ook weer wat beter? Je zou toch vandaag een gesprek hebben?
De warme dagen hebben mij goed gedaan. Niet dat alles nu opgelost is maar kan weer wat helderder nadenken.
MV, fijn om te lezen dat het goed ging. En zelfs met tomtom vind ik mijn adres niet altijd hoor. Dus maar makkelijker om even de weg te vragen dan te gaan dwalen.

Super om te horen dat het goed klikt met gastgezin en ze denken vanavond vast aan je bij het verorberen van de kip/hart.
AR, gelukkig nog iemand die 'de warme dagen goed hebben gedaan'!
Ik kan heel eigenwijs dwalen.... straal de verkeerde kant op. Meestal gaat het dan om het laatste stukje lopen vanaf station of bushalte.

Lullig is dat, SMS je vanaf station dat je er bijna bent en dan duurt het alsnog een uur
Ik heb wel een redelijk richtingsgevoel. Al laat dat mij ook wel eens in de steek. (vorig jaar woonplaats van Mv..)
quote:very__cherry schreef op 27 juli 2012 @ 20:11:

Goed gedaan Emveetje!

[afbeelding]Thanks meis. Ben je al lekker op vakantie geweest of ga je nog?
Sjer! lekker ding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven