Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ha, het huis van MV had ik wél in één keer gevonden.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:AnneRoos74 schreef op 27 juli 2012 @ 20:17:

De warme dagen hebben mij goed gedaan. Niet dat alles nu opgelost is maar kan weer wat helderder nadenken.

Lekker dat o.a. jij en Thee er zo van kunnen genieten. Voor jullie hoop ik dat de zon weer komt, volgende week dacht ik weer beter weer.

Ik ben nu melkwit maar die hitte kan ik even niet aan om in de zon te zitten. En ik vind het niet zo gezellig om alleen in de zon te zitten.

Maar zoveel mensen zijn al echt mooi bruin. Nou volgend jaar maar weer, zorg ik dat ik een kleurtje heb met de bbq. En dan niet de kleur die ik had toen ik werd opgenomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:AnneRoos74 schreef op 27 juli 2012 @ 20:25:

Ik heb wel een redelijk richtingsgevoel. Al laat dat mij ook wel eens in de steek. (vorig jaar woonplaats van Mv..)

Oja dat is ook zo. En ik dacht nog wel dat ik het zo goed had uitgelegd .

Ieb heeft iets handigs op haar mobiel als je verdwaalt bent. Ben een keer met haar ergens geweest en we konden het niet vinden, dan is het handig als je internet op je mobiel hebt.

Ik loop wel mijlen achter dat ik niet eens weet wat het allemaal is, maar het is zoveel geld per maand om dat te hebben. En in mijn geval, hoevaak zal ik het nou gebruiken

Het gaat trouwens ook goed met mijn hyperventilatie en straatvrees, iig na het zh niet meer gehad en voorheen elke dag er last van.
Doet me echt goed om te horen MV
Mij ook om te horen

Maar ik 'zie' het ook. Want voorheen had ieder uitstapje een hele lange aanloop van niet durven.... nu was je gewoon heel praktisch bezig of je alles had. En dat je gevraagd hebt bij politiebureau vind ik ook stoer.

Weet je hoe het komt dat ook dat nu weg (of minder) is? (dit hoef je niet te antwoorden als je niet wilt)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 20:47:

Mij ook om te horen

Maar ik 'zie' het ook. Want voorheen had ieder uitstapje een hele lange aanloop van niet durven.... nu was je gewoon heel praktisch bezig of je alles had. En dat je gevraagd hebt bij politiebureau vind ik ook stoer.

Weet je hoe het komt dat ook dat nu weg (of minder) is? (dit hoef je niet te antwoorden als je niet wilt)

Ik ga het er over hebben met mijn zorgmentor. Eerst kwam ik alleen de deur uit als er brand was of iets dat echt moest. Maar snachts bracht ik het vuil weg en haalde de post op. Winkels ging ik helemaal niet in.

Van de week, voor morgen bij het schoonmaken, bij Action, Zeeman en Blokker wat schoonmaakdingen gekocht die we nodig hebben, alles zonder angst of hp, gewoon in die lange rijen gestaan in die hitte. Snap er ook niets van. Heb wel af en toe oxa, misschien is dat het wat het hem doet?
thee

Fijn je verhaal te lezen MV. Nu iedereen vindt dat je er zoveel beter uitziet is helemaal top.

Wij zijn trouwens weer thuis hoor. Het is maar een uurtje rijden. Halverwege vroeg ik aan man of hij de geiser toch uitgedaan had. Wist hij niet meer. Ik nog: Ja, maar jij had hem aangedaan! Toen ik zijn gezicht zag heb ik maar snel mn waffel gehouden. Hij was idd nog aan haha
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 juli 2012 @ 20:52:

[...]

Ik ga het er over hebben met mijn zorgmentor. Eerst kwam ik alleen de deur uit als er brand was of iets dat echt moest. Maar snachts bracht ik het vuil weg en haalde de post op. Winkels ging ik helemaal niet in.

Van de week, voor morgen bij het schoonmaken, bij Action, Zeeman en Blokker wat schoonmaakdingen gekocht die we nodig hebben, alles zonder angst of hp, gewoon in die lange rijen gestaan in die

hitte. Snap er ook niets van. Heb wel af en toe oxa, misschien is dat het wat het hem doet?Wat geweldig dat je nu zonder hp je ding kan doen! Probeer het niet te snappen. Je bent herstellende en wie weet hebben je gezondheidsklachten de hp wel getriggerd. Echt heel fijn MV:)
quote:andersnogiets schreef op 27 juli 2012 @ 20:54:

thee

Fijn je verhaal te lezen MV. Nu iedereen vindt dat je er zoveel beter uitziet is helemaal top.

Wij zijn trouwens weer thuis hoor. Het is maar een uurtje rijden. Halverwege vroeg ik aan man of hij de geiser toch uitgedaan had. Wist hij niet meer. Ik nog: Ja, maar jij had hem aangedaan! Toen ik zijn gezicht zag heb ik maar snel mn waffel gehouden. Hij was idd nog aan hahaGelukkig waren jullie nog op tijd. Lekker weer thuis of gaan jullie binnenkort weer terug?
Heleen, we zwaaien even naar je;

We missen je maar waarschijnlijk geniet je lekker van die kleine. Alles goed bij jullie?

(zag dat je had gereageerd bij het mod.topic dus hoop dat je af en toe leest dat we je allemaal missen. )
Hahaha wat een cool plaatje.

Ik ben weer in mijn huis. Het is vies warm hier, ondanks dat er een raam open stond.

Zoals jullie zien doet internet het weer, maar helaas nog niet het draadloze dus ik ben nu 'gedwongen' om boven te zitten met de kabel in de pc.

Twee van mijn planten zijn een beetje verbrand... wel jammer. Heb ze nu verplaatst, hoop dat ze nog opknappen.

Oh en ze hebben het fietspad veranderd hier waardoor ik een handigere route kan fietsen. Daar ben ik erg blij mee
Toch even klagen dat ik er niet veel aan vind hier. Zit nu met ramen en deur open maar daarom wel in het donker anders komen de muggen binnen.

En op een stoel met mijn laptop aan de kabel, beetje ongemakkelijk.

Olympische spelen vind ik ook niet veel aan tot nu toe. Houd niet van Engelse koren e.d.

Moet vroeg naar bed denk ik

Kreeg by the way bericht van Maroon, die zit lekker in de kroeg
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 22:12:

Toch even klagen dat ik er niet veel aan vind hier. Zit nu met ramen en deur open maar daarom wel in het donker anders komen de muggen binnen.

En op een stoel met mijn laptop aan de kabel, beetje ongemakkelijk.

Olympische spelen vind ik ook niet veel aan tot nu toe. Houd niet van Engelse koren e.d.

Moet vroeg naar bed denk ik

Kreeg by the way bericht van Maroon, die zit lekker in de kroeg

Het begin stuk vond ik niets aan. Dus even een handdoekenwas in de wasmachine gedaan. Nog 2 kliekjes van vanavond opgewarmd, ik had nog trek.

Ik zit ook in het donker met raam open. Zat van de week te zeggen tegen iemand dat mijn raam niet open kan ivm de katten met die hitte. Shit, ze zijn er niet dus raam kan wel even open en morgen alles even luchten.

OS vind ik sommige dingen wel leuk zoals met mister Bean. Maar niet alles vind ik even leuk.

Moon weet je wanneer het draadloze internet er komt? Snap dat dit nou niet zo ideaal is.

Wat goed dat Mar toch naar de kroeg is gegaan!
MV ik denk dat ik een beveiligingssleutel nodig heb van buurman of dat hij ergens iets moet instellen dat ik weer draadloos heb. Maar hij was laat thuis en ik had even geen zin om langs te gaan.

Het is nu gelukkig wat koeler op de plaats waar ik zit en heb nu geaccepteerd dat ik alleen vanaf deze stoel kan internetten

Ik had mijn deur open en er kwam bijna een kat binnen. Dat kan dus ook Ik zie hier bijna nooit katten. Zou raar opgekeken hebben als ik naar bed wilde en er lag een kat op te slapen
Die vlagdragers zien er over het algemeen niet verkeerd uit
quote:Moonlight82 schreef op 27 juli 2012 @ 23:34:

MV ik denk dat ik een beveiligingssleutel nodig heb van buurman of dat hij ergens iets moet instellen dat ik weer draadloos heb. Maar hij was laat thuis en ik had even geen zin om langs te gaan.

Het is nu gelukkig wat koeler op de plaats waar ik zit en heb nu geaccepteerd dat ik alleen vanaf deze stoel kan internetten

Ik had mijn deur open en er kwam bijna een kat binnen. Dat kan dus ook Ik zie hier bijna nooit katten. Zou raar opgekeken hebben als ik naar bed wilde en er lag een kat op te slapen

Hahahaha, ja lijkt mij wel humor opeens een kat op je bed. Ik heb het wel eens op een topic gelezen waar mensen klaagde over katten.

Ja kan een sleutel zijn voor dat draadloze, of zoals bij mij iets met de f2 knop. Ik had opeens een keer geen dr.netwerk meer. Ik tele2 gebeld, nee hoor, u heeft gewoon contact. Na heul veel minuten tegen veels te hoge kosten kwamen we erachter dat het dr.netwerk uitgeschakeld was dmv die knop f2, jawel, door Bo die over mijn toetsenbord was gelopen.

Je kan het zien bij mij dat een lichtje brand, een cirkel met een stok erdoor. Weet alleen niet of dat bij iedereen zo is of toevallig zo bij Acer.

Dit vind ik nou niets al die landen die langslopen.
Haha ja zou raar opkijken, ineens een kat in huis Heb pas sinds kort soms een tijdje de deur open, eerder vond ik het zo'n onprettig idee dat de buren zo binnen konden lopen.

Maarja lijkt me sterk dat ze dat gaan doen. Nu durf ik het wel

By the way we hadden vanavond weer gedoe met oma. Ze is niet gewend om gewoon te zeggen waar het op staat en liegt/verdraait van alles. Vroeger kwam ze er wel mee weg omdat ze kennelijk wel slim was daarmee. Maar nu is ze licht verward en slaan haar verhalen en smoezen nergens meer op.

Maar wel vermoeiend...
Zo,de hele dag gewerkt en nu drie weken vakantie!! Heerlijk..

Mag dochter een dag extra halen de komende weken. Dus we kunnen leuke dingen gaan doen.

MV,Je gaat goed vooruit zo te lezen.. En fijn dat het met de katten zo goed gaat op het oppas-adres!

Ans,welkom back! fijne vakantie gehad? je hebt een mailtje van me..

voor iedereen die het gebruiken kan/nodig heeft.\

Ben ook razend benieuwd of Heleentje nog haar donkerroze brilletje op heeft,Hoogstwaarschijnlijk wel!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hoi allemaal.

Myv je klinkt zo lekker positief en actief, wat een verschil! En wat heerlijk voor je dat je jouw katten hebt gezien.

Bron, lekker vakantie en fijn dat je dochter een dag extra mag halen.

Moon, ff wennen weer in je eigen huis, geef het wat tijd. Begin is altijd moeilijk.

Ik kijk geen opening OS. Zie dat soort dingen liever in een samenvatting.
hoi, ben er nog heel evn
zo,paginanr. genoteerd tot morgen of zo.
Hoi thee. Gaat het wel?
Zo, heb de OS gekeken tot NL kwam en nu vind ik het genoeg. Was ook in 30 sec voorbij... nouja

Heb nu de internetkabel helemaal uitgerold, was eigenlijk vergeten dat ie zo lang was. Kan nu weer overal in huis internetten, dat valt mee.

En het is weer koel, ben wel weer gewend nu

t Was ook ff kut dat ik bij thuiskomst nogal aan mijn date herinnerd werd. Kleding die ik toen aanhad bovenop de was, tas die ik mee had nog in de gang. Was toen nog helemaal in jubelstemming maar nu een week later kan ik concluderen dat ie weinig heeft laten horen dus verder geen interesse heeft.

Komt vast een andere leuke vent voorbij maar t is toch jammer.
nee mocy, het gaat kutter dan ooit in mijn leven, maar ook daar schijn je je niet op te moeten focussen dus het zal vast wel keer 'reg komm'n'. Man van koopavondvriendin heeft vanavond aangeboden naar lastige/bizarre gesprek van dinsdag mee te gaan. Na even overwegen aanbod toch maar aangenomen.
Jammer voor je Moon, maar jij had lang geen internet, misschien heeft hij dat ook even niet....?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven