Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 18 juli 2012 om 01:11
woensdag 18 juli 2012 om 01:12
woensdag 18 juli 2012 om 01:13

woensdag 18 juli 2012 om 01:15
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 01:14:
Ik als provinciaaltje weet nog maar sinds kort dat kapsalon echt lekker is. Zoon woont in grote stad en brengt het weleens mee. Ik vind het echt lekker.Hier ook een provinciaaltje hoor, en hier is het al een aantal jaren te koop in verscheidene zaken (Apeldoorn).
Ik als provinciaaltje weet nog maar sinds kort dat kapsalon echt lekker is. Zoon woont in grote stad en brengt het weleens mee. Ik vind het echt lekker.Hier ook een provinciaaltje hoor, en hier is het al een aantal jaren te koop in verscheidene zaken (Apeldoorn).

woensdag 18 juli 2012 om 01:17
quote:Uncharted schreef op 18 juli 2012 @ 01:13:
Zonde Ans. Maar zo zie je maar weer, ook met roken kan je gezond zijn en zonder te roken doodziek. Lijkt me na zoveel jaar wel extra moeilijk om te stoppen. Die knop moet om.
Paar jaar geleden ben ik bijna een jaar gestopt. Ik wilde het weer voor de lol proberen. Foute boel dus.
Als ik stop met roken heb ik de eerste weken een hartslag van 50. Zo weird. Hoe kan dat Unch. Mn hartslag is normaal iets van 60 en bloeddruk 125/75 RR
Zonde Ans. Maar zo zie je maar weer, ook met roken kan je gezond zijn en zonder te roken doodziek. Lijkt me na zoveel jaar wel extra moeilijk om te stoppen. Die knop moet om.
Paar jaar geleden ben ik bijna een jaar gestopt. Ik wilde het weer voor de lol proberen. Foute boel dus.
Als ik stop met roken heb ik de eerste weken een hartslag van 50. Zo weird. Hoe kan dat Unch. Mn hartslag is normaal iets van 60 en bloeddruk 125/75 RR
woensdag 18 juli 2012 om 01:18
quote:babettedebruxelles schreef op 18 juli 2012 @ 01:15:
[...]
Hier ook een provinciaaltje hoor, en hier is het al een aantal jaren te koop in verscheidene zaken (Apeldoorn).In deze wereldstad (Alkmaar) kan je het ook wel kopen hoor. Alleen heb ik dat nog nooit gedaan. Ga het op mijn things-to-do-list bijschrijven!
[...]
Hier ook een provinciaaltje hoor, en hier is het al een aantal jaren te koop in verscheidene zaken (Apeldoorn).In deze wereldstad (Alkmaar) kan je het ook wel kopen hoor. Alleen heb ik dat nog nooit gedaan. Ga het op mijn things-to-do-list bijschrijven!
woensdag 18 juli 2012 om 01:23
Op punt van lap uitzetten: kapsalon is heerlijk al laat ik altijd weer een 'thee-variant' maken: zonder kaas en met patat aan de de ene kant en vlees aan de andere kant van 't bakkie zodat de pata niet zo zompig wordt.
Nog lekkerder (hier) broodje doner met evt. patat erbij. Oh JAMMIE>
Nu echt naar bed want m'n lenzen gaan irriteren.
Nog lekkerder (hier) broodje doner met evt. patat erbij. Oh JAMMIE>
Nu echt naar bed want m'n lenzen gaan irriteren.