Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mocy schreef op 18 juli 2012 @ 01:10:

[...]

Haha Ans, in je coiboilaarzen.
quote:mocy schreef op 18 juli 2012 @ 01:10:

[...]

Haha Ans, in je coiboilaarzen.
quote:Jonari schreef op 18 juli 2012 @ 01:09:

Ha Babette, kapsalon heb ik nou nog nooit gegeten.

Als ik het zie lijkt het me niet echt lekker.Ook nog nooit gegeten, als ik de fotos zie krijg ik er geen trek van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 01:10:

[...]

HEEEERLIJKEcht?
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juli 2012 @ 01:11:

[...]

Ook nog nooit gegeten, als ik de fotos zie krijg ik er geen trek van.Ik ook niet.
Ha Mylene hoe is het met jou? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt.

Ik stop voorlopig ook nog niet met roken, ik voel me er nog steeds prima bij al zou het wel beter zijn voor mijn portemonnee.

Met wijn drinken stop ik voorlopig ook nog niet trouwens
Nou, ik heb ook wel een erg goede 'kapsalon-boer'. Doet er extra veel groenten op, ook echt vers gesneden en niet van die prefab slablaadjes. De knoflooksaus wordt zelfgemaakt, het vlees is van een hele goede kwaliteit en de patat is zoetig. Yum!
Zonde Ans. Maar zo zie je maar weer, ook met roken kan je gezond zijn en zonder te roken doodziek. Lijkt me na zoveel jaar wel extra moeilijk om te stoppen. Die knop moet om.
quote:Jonari schreef op 18 juli 2012 @ 01:11:

[...]

Echt?Eg wel Jo.
Ik als provinciaaltje weet nog maar sinds kort dat kapsalon echt lekker is. Zoon woont in grote stad en brengt het weleens mee. Ik vind het echt lekker.
Kapsalon met groenten?
Ik stop ook niet met roken. Zou een mislukte poging worden want ben niet gemotiveerd. Zodra je dat wel echt bent, gaat het wel lukken.
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 01:14:

Ik als provinciaaltje weet nog maar sinds kort dat kapsalon echt lekker is. Zoon woont in grote stad en brengt het weleens mee. Ik vind het echt lekker.Hier ook een provinciaaltje hoor, en hier is het al een aantal jaren te koop in verscheidene zaken (Apeldoorn).
quote:mocy schreef op 18 juli 2012 @ 01:14:

[...]

Eg wel Jo.Okay
quote:Marjo41 schreef op 18 juli 2012 @ 01:15:

Kapsalon met groenten?Er gaat altijd salade over kapsalon, toch? Alleen deze is vers. Verse rode uitjes, verse ijsbergsla etc.
Kapsalon. Nog nooit van gehoord. Ziet er nou niet bepaald aantrekkelijk uit.
quote:Uncharted schreef op 18 juli 2012 @ 01:13:

Zonde Ans. Maar zo zie je maar weer, ook met roken kan je gezond zijn en zonder te roken doodziek. Lijkt me na zoveel jaar wel extra moeilijk om te stoppen. Die knop moet om.

Paar jaar geleden ben ik bijna een jaar gestopt. Ik wilde het weer voor de lol proberen. Foute boel dus.

Als ik stop met roken heb ik de eerste weken een hartslag van 50. Zo weird. Hoe kan dat Unch. Mn hartslag is normaal iets van 60 en bloeddruk 125/75 RR
quote:babettedebruxelles schreef op 18 juli 2012 @ 01:15:

[...]

Hier ook een provinciaaltje hoor, en hier is het al een aantal jaren te koop in verscheidene zaken (Apeldoorn).In deze wereldstad (Alkmaar) kan je het ook wel kopen hoor. Alleen heb ik dat nog nooit gedaan. Ga het op mijn things-to-do-list bijschrijven!
quote:Uncharted schreef op 18 juli 2012 @ 01:17:

Kapsalon. Nog nooit van gehoord. Ziet er nou niet bepaald aantrekkelijk uit.Donner kebab Unch maar dan met frites erbij. Broodje donner is ook niet te versmaden
quote:babettedebruxelles schreef op 18 juli 2012 @ 01:16:

[...]

Er gaat altijd salade over kapsalon, toch? Alleen deze is vers. Verse rode uitjes, verse ijsbergsla etc.Klinkt lekker! Kapsalon ziet er vies uit maar is echt lekker
Ik vind het er echt onwijs goor uitzien.
quote:Uncharted schreef op 18 juli 2012 @ 01:17:

Kapsalon. Nog nooit van gehoord. Ziet er nou niet bepaald aantrekkelijk uit.Nee maar dat ziet hutspot ook niet. En dat is ook lekker, vind ik.
Op punt van lap uitzetten: kapsalon is heerlijk al laat ik altijd weer een 'thee-variant' maken: zonder kaas en met patat aan de de ene kant en vlees aan de andere kant van 't bakkie zodat de pata niet zo zompig wordt.

Nog lekkerder (hier) broodje doner met evt. patat erbij. Oh JAMMIE>

Nu echt naar bed want m'n lenzen gaan irriteren.
quote:Jonari schreef op 18 juli 2012 @ 01:21:

Ik vind het er echt onwijs goor uitzien.Als je deze kant uitkomt proberen we het gewoon. Als je het niet lust vreet ik het wel op
Ik vind garnalen en mosselen er ook onwijs vies uitzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven