Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 18 juli 2012 @ 01:21:

Ik vind het er echt onwijs goor uitzien.

Met je eens. En je patat wordt zompig. En als ik ongezond eet wil ik geen groente.

https://www.google.nl/sea ... ei=LfQFUK7EKOmm4gSo2ICpCQ
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 01:23:

[...]

Als je deze kant uitkomt proberen we het gewoon. Als je het niet lust vreet ik het wel op

Is goed!
quote:Marjo41 schreef op 18 juli 2012 @ 01:23:

Ik vind garnalen en mosselen er ook onwijs vies uitzien.Pfff krijg ik weer trek...(gaat ff nieuwe fourage halen en psn & pffn)
quote:Marjo41 schreef op 18 juli 2012 @ 01:23:

Ik vind garnalen en mosselen er ook onwijs vies uitzien.Ik niet hoor.
Maar ik vind ze wel keilekker !
Ik hou gewoon van smerig eten. Big Mac's, shoarma, frikadellen, pizza's, softijs check check check!
Maar je moet alles in je leven een keer proberen dus ga ik binnenkort ook aan de kapsalon. Met back-up van Ans haha.
quote:andersnogiets schreef op 18 juli 2012 @ 01:30:

Ik hou gewoon van smerig eten. Big Mac's, shoarma, frikadellen, pizza's, softijs check check check!

Big Mac is overheerlijk maar dan wel op het strand

Fricandellen vind ik echt vies!
Eens met Ans, behalve de frikandellen.......dat vind ik wel zo vies!
quote:Marjo41 schreef op 18 juli 2012 @ 01:32:

Eens met Ans, behalve de frikandellen.......dat vind ik wel zo vies!Dit dus
Heerlijk die afvalprodukten. Orgaanvlees, allelei zooi zit er doorheen gemalen. Kan er niet mee zitten. Eens in de zoveel maanden halen we weleens iets bij het frietkot. Patatje pinda en frikandel speciaal moet kunnen met mijn cholesterolwaardes.
Oh ik ben dat nooit vergeten, ooit in het Stenen tijdperk wilde een jongen me zoenen die net een fricandel gegeten had....Die geur ben ik nooit vergeten, dat zegt genoeg toch
Kwam vast door de uien Marjo.

Moet je trouwens eens iemand zoenen die net een broodje shoarma op heeft en jij niet
Smeerworst en paté is eigenlijk ook ranzig, maar toch zoooo lekker.
quote:mocy schreef op 18 juli 2012 @ 01:38:

Kwam vast door de uien Marjo.

Moet je trouwens eens iemand zoenen die net een broodje shoarma op heeft en jij niet Daarom ga ik altijd gezellig samen shoarma eten
Heerlijk, ik ga ook maar weer eens wat eten....

Sjeesj na 1 avond bridgen kom ik gelijk 5 kilo aan.
Heb vandaag 2 leuke spijkerbroeken gekocht. Weet dat de viva vrouwen miss etam verafschuwen, maar mij passen die broeken perfect. 12 euro per stuk deze week. Heb een lichtblauwe en een witte!

Ik ga naar bed. Morgen naar de oudjes. Had wel gezegd dat ik vakantie heb, maar kwam er eentje tegen bij AH en die vroeg of ik toch wel kwam morgen!

Slaap lekker allemaal
Jo, als je je beperkt tot alleen de dinsdagavond, valt het mee.

Marjo, is beter inderdaad.
Trusten Ansje!
Trustuh Ans. En veel plezier met de oudjes. Als ik nog eens hoogbejaard ben, hoop ik ook op een vrijwilliger zoals jij (en ook een lekkere jonge van het andere geslacht natuurlijk....)
Ik werk in een kledingzaak en ik hou inderdaad niet zo van de kleding van Miss Etam maar ze hebben super goede jeans.

Mooie wassingen en een goeie pasvorm voor een hele leuke prijs,

Niks mis mee!

Trusten Ans.
Ans, over die nicotine;

Nicotine is een stofje dat 'aangrijpt' op de zgn nicotinerge receptoren. Recpetor is een soort doelwit dat werkt als schakelstation dat een seintje doorgeeft: bij binding van een stof (nicotine) zorgt het schakelstation (receptor) voor actie (verhoogde hartslag), vergelijk het met een knopje dat je in moet drukken om je koffiezetapparaat aan te zetten. Die receptoren zitten in de hersenen. Normaal gesproken worden die gestimuleerd door de stof acethylcholine, waarna het zgn sympathische zenuwstelsel actief wordt. Dit is het deel van het zenuwstelsel dat je gebruikt als je in actie bent. Als je in actie bent is er een hogere hartslag nodig dan in rust. Nicotine doet dus hetzelfde als acethylcholine: het gooit je hartslag omhoog. Zodra je stopt met roken valt die extra stimulatie door nicotine weg en zal je parasympatische zenuwstelsel (vnl actief in rust) weer de overhand krijgen. Je lichaam denkt did minder actief te zijn, hogere hartslag wordt dan overbodig en deze verlaagt dus ook. Je lichaam moet de balans tussen parasympatisch en sympathisch terug vinden en dat heeft even tijd nodig, hoe meer je rookt hoe moeilijker dat gaat. Kan redelijk snel hoor. Het is dus gewoon een soort afkickverschijnsel.
Ik vind sinds ik geen billen meer heb maar wel steeds meer buik een spijkerbroek bij mij helemaal niet meer mooi staan.

Kon ik nou maar iets van die buik op die billen plakken.....
Oei, het is een redelijk verhaal geworden. Hoop dat het nog enigszins duidelijk is en anders heb je nu iets geleerd.
Jo, je hebt een speciaal vrouwenmerk, misschien weet Marjo dat wel. Is wel duur, maar betere pasvorm dan die standaardbroeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven