Wat betekent dit symbool?

06-03-2010 12:50 17 berichten
Hallo,

Een vriend van mij heeft een ketting gekregen van zijn neef, net voordat hij helaas op jonge leeftijd overleed.

Nu wil hij graag weten wat dit symbool betekent. Weet iemand dit?

Alle reacties Link kopieren
Ik zie badman er een beetje in

Verder geen idee.. sorry
Ik wilde ook net typen, zie er een vleermuis in...

Heb mn hele symbolen encyclopedie doorgespit, maar hij komt er niet in voor.
gucci

Helaas, weinig diepe symboliek
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Haha, en ik nog zoeken bij de keltische symbolen.....
Heb ook het net afgespeurd, maar kwam 't niet tegen als 'symbool met betekenis'.

Djiezz SIngalala, daar was ik dus nooit opgekomen!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:JepJep schreef op 06 maart 2010 @ 13:21:

Haha, en ik nog zoeken bij de keltische symbolen.....Keltisch, christelijk, Chinees, etc.... ik heb nu veeeeel te veel symbolen gezien.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik wilde net schrijven, volgens mij is t t merkje van Gucci.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hahaha te erg! het merk van gucci! En mijn vriend maar denken/en hopen dat het mooi symbool was!

Super bedankt in ieder geval, ik laat het hem meteen weten!
Ik denk trouwens ook niet dat het een echte Gucci-ketting is
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Nee? Waarom niet?
Hij ziet er nogal slordig gemaakt uit, zie de verbindingen tussen de letters, eigenlijk is de "stam" van de g waar het streepje aan zit te kort. Metaal ziet er erg verweerd uit, dat zou met een goede afwerking waarschijnlijk niet zijn gebeurd.

En de ketting (die niet origineel hoeft te zijn) past niet bij de grootte van de hanger en ziet er goedkoop uit.

(Maar wel lullig voor die vriend van je... best een teleurstelling als je droomt dat een mooi vriendschapsymbool is en het blijkt een nep-gucci hangertje te zijn )
Op de foto vergeleken met het Gucci-symbool hangt 'ie op z'n kop.
quote:Azur schreef op 06 maart 2010 @ 13:52:

Op de foto vergeleken met het Gucci-symbool hangt 'ie op z'n kop.Volgens mij zit alleen de foto op zijn kop, maar hangt hij om je nek wel op de juiste manier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 06 maart 2010 @ 14:01:

[...]

Volgens mij zit alleen de foto op zijn kop, maar hangt hij om je nek wel op de juiste manier.

Klopt.

En dat de ketting een nep ketting is kan heel goed kloppen... het zag er al behoorlijk cheap-asserig uit. Soort van hard plastic was het.
Heb je de vriend al laten weten wat het symbool betekent? En wat vond hij er van?

Maar misschien heeft het evengoed emotionele waarde, omdat hij het van een dierbare heeft gekregen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De vriend woont 10.000 km verderop! dus ik heb hem een mailtje gestuurd maar ik denk dat hij die morgen pas kan lezen...

En het heeft zeker emotionele waarde, omdat hij het kreeg net voordat zijn dierbare neef plotseling overleed.

Maar vriend is een erg spiritueel (en beetje zweverig) persoon dus ik denk dat hij dacht en hoopte dat het een mooie symbolische betekenis had gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven