Wat geven opening retro kapsalon?
dinsdag 27 september 2011 om 08:53
Mijn vriendin heeft onlangs haar eigen kapsalon geopend. Haar opening was afgelopen weekend, maar ik kon daar helaas niet bij zijn. Nu ga ik er vrijdag heen om m'n haar te laten doen.
Maarik wil d'r nog wel wat meebrengen aangezien ze net geopend is. Ik zag bij dr fotos van de opening, dat ze al veel bloemetjes heeft gehad, en snoeppotjes voor op haar toonbank.
Heeft iemand nog een leuk idee wat bij deze salon past, en niet standaard is??
(ze heeft echt een ouderwetse kassa, ouderwetse droogkappen etc. etc.)
Evt. via internet iets bestellen is ook prima, als ik het maar voor Vrijdag binnen heb!
Maarik wil d'r nog wel wat meebrengen aangezien ze net geopend is. Ik zag bij dr fotos van de opening, dat ze al veel bloemetjes heeft gehad, en snoeppotjes voor op haar toonbank.
Heeft iemand nog een leuk idee wat bij deze salon past, en niet standaard is??
(ze heeft echt een ouderwetse kassa, ouderwetse droogkappen etc. etc.)
Evt. via internet iets bestellen is ook prima, als ik het maar voor Vrijdag binnen heb!
dinsdag 27 september 2011 om 09:48
dinsdag 27 september 2011 om 10:00
quote:kitty.elastic schreef op 27 september 2011 @ 09:48:
ik zou niets meenemen wat iets toevoegd aan de inrichting. Ik ga er nl. van uit dat zij zelf al heel goed over haar inrichting en huisstijl heeft nagedacht.
Wellicht een lekkere taart bakken? of koekjes? Of gewooneenfles champagne en chocolaatjes.dat dus!
ik zou niets meenemen wat iets toevoegd aan de inrichting. Ik ga er nl. van uit dat zij zelf al heel goed over haar inrichting en huisstijl heeft nagedacht.
Wellicht een lekkere taart bakken? of koekjes? Of gewooneenfles champagne en chocolaatjes.dat dus!