Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden

zaterdag 6 december 2008 om 18:27
quote:superstar_2 schreef op 06 december 2008 @ 17:51:
[...]
En daar is superstar ontzettend blij mee...
Als ik dan nog geen verkering kan krijgen dan ligt het niet aan het feit dat ik geen stijltang heb Superstar! We moeten een nieuwe 'date' plannen, de dag is al voorbij . (Ben gisteren helemaal vergeten in mn messenger in te loggen om te kijken of je online was...)
[...]
En daar is superstar ontzettend blij mee...
Als ik dan nog geen verkering kan krijgen dan ligt het niet aan het feit dat ik geen stijltang heb Superstar! We moeten een nieuwe 'date' plannen, de dag is al voorbij . (Ben gisteren helemaal vergeten in mn messenger in te loggen om te kijken of je online was...)
zaterdag 6 december 2008 om 18:30
quote:Yoels schreef op 06 december 2008 @ 17:17:
zusje78 (of eigenlijk zusjeman ) heeft net mijn crosstrainer opgehaald in ruil voor een stapel chicklits
Klopt, daar had ik vrij weinig mee te maken, dat had ik goed ingeschat .
Hij staat trouwens al op zolder Yoels, dus dat viel reuze mee. Nu alleen straks alle schroefjes weer op de juiste plek vastzetten .
Bedankt!!
zusje78 (of eigenlijk zusjeman ) heeft net mijn crosstrainer opgehaald in ruil voor een stapel chicklits
Klopt, daar had ik vrij weinig mee te maken, dat had ik goed ingeschat .
Hij staat trouwens al op zolder Yoels, dus dat viel reuze mee. Nu alleen straks alle schroefjes weer op de juiste plek vastzetten .
Bedankt!!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
zaterdag 6 december 2008 om 19:01
quote:tangerine schreef op 06 december 2008 @ 18:27:
[...]
Superstar! We moeten een nieuwe 'date' plannen, de dag is al voorbij . (Ben gisteren helemaal vergeten in mn messenger in te loggen om te kijken of je online was...)Kwam mij eigenlijk ook wel goed uit hoor,kon ik rustig vanmiddag de boel weer schoonpoetsen na een avondje sinterklaas en gourmetten.
[...]
Superstar! We moeten een nieuwe 'date' plannen, de dag is al voorbij . (Ben gisteren helemaal vergeten in mn messenger in te loggen om te kijken of je online was...)Kwam mij eigenlijk ook wel goed uit hoor,kon ik rustig vanmiddag de boel weer schoonpoetsen na een avondje sinterklaas en gourmetten.
zaterdag 6 december 2008 om 19:19
zaterdag 6 december 2008 om 19:43
quote:rainz schreef op 06 december 2008 @ 19:40:
April, de treinbaan mag naar Zwieber! Heb net even met mijn man overlegd en hij had gisteren gehoord dat mijn schoonouders zoon een treinbaan gaan geven voor de kerst.
Zwiebje, veel plezier ermee! Dank je Rainz. Zwiepje is helemaal gek op zijn treinbaan namelijk en zou het heeeeeeel graag willen uitbreiden. Ik ga even zoeken hoelang het rijden is. April mijn mail is z.wieber@hotmail.com
April, de treinbaan mag naar Zwieber! Heb net even met mijn man overlegd en hij had gisteren gehoord dat mijn schoonouders zoon een treinbaan gaan geven voor de kerst.
Zwiebje, veel plezier ermee! Dank je Rainz. Zwiepje is helemaal gek op zijn treinbaan namelijk en zou het heeeeeeel graag willen uitbreiden. Ik ga even zoeken hoelang het rijden is. April mijn mail is z.wieber@hotmail.com
zaterdag 6 december 2008 om 19:46
quote:april71 schreef op 06 december 2008 @ 17:52:
[...]
Hoi, ik woon in Zuid-Holland, en wil een bosje bloemen (wit) of een zelfgemaakte appeltaart ervoor terug.Wordt dus geen zelfgemaakte appeltaart met mijn kookkunsten. Maar uh, is er behalve de bloemen echt helemaal niets anders wat je erbij wil?
[...]
Hoi, ik woon in Zuid-Holland, en wil een bosje bloemen (wit) of een zelfgemaakte appeltaart ervoor terug.Wordt dus geen zelfgemaakte appeltaart met mijn kookkunsten. Maar uh, is er behalve de bloemen echt helemaal niets anders wat je erbij wil?
zaterdag 6 december 2008 om 19:54
Yoels, alle schroefjes zitten helemaal vast en hij kraakt zelfs niet meer .
Ik begrijp van Zusjeman dat je nog geluk hebt gehad dat ie niet in elkaar gedonderd is toen je hem nog gebruikte, de schroef van de rechtertrapper lag er los in .
Ik begrijp van Zusjeman dat je nog geluk hebt gehad dat ie niet in elkaar gedonderd is toen je hem nog gebruikte, de schroef van de rechtertrapper lag er los in .
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
zaterdag 6 december 2008 om 20:18
quote:Zwieber schreef op 06 december 2008 @ 19:46:
[...]
Wordt dus geen zelfgemaakte appeltaart met mijn kookkunsten. Maar uh, is er behalve de bloemen echt helemaal niets anders wat je erbij wil?
zwieber, ik hoef eigenlijk ook geen bloemen, ben weinig thuis kan er dus toch niet van genieten. Doe mij een plezier en geef die bloemen aan iemand waarvan je denkt dat hij/zij wel een opstekertje kan gebruiken.
O en je hebt mail...
groet April
[...]
Wordt dus geen zelfgemaakte appeltaart met mijn kookkunsten. Maar uh, is er behalve de bloemen echt helemaal niets anders wat je erbij wil?
zwieber, ik hoef eigenlijk ook geen bloemen, ben weinig thuis kan er dus toch niet van genieten. Doe mij een plezier en geef die bloemen aan iemand waarvan je denkt dat hij/zij wel een opstekertje kan gebruiken.
O en je hebt mail...
groet April
zaterdag 6 december 2008 om 20:25
zaterdag 6 december 2008 om 21:15
quote:april71 schreef op 06 december 2008 @ 20:18:
[...]
O en je hebt mail...
groet AprilIk heb geen mail gehad. Kan je een tweede poging wagen? z.wieber@hotmail.com
[...]
O en je hebt mail...
groet AprilIk heb geen mail gehad. Kan je een tweede poging wagen? z.wieber@hotmail.com
zaterdag 6 december 2008 om 22:01
quote:zusje78 schreef op 06 december 2008 @ 19:54:
Ik begrijp van Zusjeman dat je nog geluk hebt gehad dat ie niet in elkaar gedonderd is toen je hem nog gebruikte, de schroef van de rechtertrapper lag er los in .Aiai, maar goed dat hij hier weg is dan Veel plezier ermee!
Ik begrijp van Zusjeman dat je nog geluk hebt gehad dat ie niet in elkaar gedonderd is toen je hem nog gebruikte, de schroef van de rechtertrapper lag er los in .Aiai, maar goed dat hij hier weg is dan Veel plezier ermee!
zaterdag 6 december 2008 om 22:53
Ik bedenk me dat ik ook nog heb:
- een regenjas maat L (Zeeman), het is een wat lang model, daardoor kon ik erin zwemmen. Was van plan te ruilen, maar vergeten.
- Een wierookhouder van speksteen in de vorm van een soort boeddhistisch beeldje (Wereldwinkel). Ik heb er twee, hebben lang op een dressoir gestaan, maar heb er geen ruimte meer voor.
- een regenjas maat L (Zeeman), het is een wat lang model, daardoor kon ik erin zwemmen. Was van plan te ruilen, maar vergeten.
- Een wierookhouder van speksteen in de vorm van een soort boeddhistisch beeldje (Wereldwinkel). Ik heb er twee, hebben lang op een dressoir gestaan, maar heb er geen ruimte meer voor.
zaterdag 6 december 2008 om 22:54
zondag 7 december 2008 om 00:34
Marahbloem, de laarzen zijn binnen, heel mooi! Ik heb ze direct de hele avond aangehad, en maak morgen de verzendkosten over!
Superstar, mooi dat het gelukt is met de stijltang
. Ik ga een leuke thriller voor je uitzoeken.
Fluffychuzzle, had je de duplo al opgestuurd? Heb nog niks ontvangen, misschien maandag. Bevalt de puc?
Ghe, wat een leuk topic is dit toch!
Superstar, mooi dat het gelukt is met de stijltang

Fluffychuzzle, had je de duplo al opgestuurd? Heb nog niks ontvangen, misschien maandag. Bevalt de puc?
Ghe, wat een leuk topic is dit toch!
zondag 7 december 2008 om 09:10
Is er iemand met zo'n ouderwets poppenkeukentje? Ik bedoel dus niet zo één waar een kind aan kan staan, maar een kleintje. Mijn moeder wil het gaan gebruiken voor een suprise, maar stad en land afgelopen en nergens te krijgen. Ze zou ook blij zijn met van die mini boodschapjes of een plastic kip o.i.d. Als het keukentje nl. niet gevonden wordt, dan gaat mijn vader er wel één in elkaar flansen.