Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
hoi marahbloem

het is een strak model ook strakke pijpen.
quote:lola68 schreef op 08 december 2008 @ 11:59:

[...]

Nu zijn er twee opties:

1 ik snap het niet

2 jij hebt contacten achter de schermen.

Nu gok ik op het laatste Ach joh, je weet wel. Hoe heet ze ook alweer, die op de babypijlert elke minuut een topic opende en jaren voordat ze uberhaupt zwangert was al een winnie de pooh wandelwagen had gekocht. Kom, hoe heet ze....ben het echt even kwijt ben ik bang.
puckie ofzo toch??
quote:whopper schreef op 08 december 2008 @ 19:32:

[...]

Ach joh, je weet wel. Hoe heet ze ook alweer, die op de babypijlert elke minuut een topic opende en jaren voordat ze uberhaupt zwangert was al een winnie de pooh wandelwagen had gekocht. Kom, hoe heet ze....ben het echt even kwijt ben ik bang.Ik heb alle actie weer gemist blijkbaar. Hoelang geleden is dit? En lag de baby later wel in de betreffende pooh wagen of was die al verorberd door de motten?
Jaaaaa Puckie idd. Hilarisch...

Zwiep, volgens mij was het een jaar of 3 terug.
Ver voor mijn tijd dus...
Ik heb van de wittebaard een hele mooie hermandeblijker grillplaat gekregen en heb er nu 1 over. Die ik over heb is meer een bbq achtige grill.

Dus wie hem wil..
En Puckie durfde na alle commotie niet meer te posten (of ze heeft een andere nick genomen) dus we zullen nooit weten of MiniPuckie in een weggevroten-Winnie-wagen lag.
Ja die

Lekker ding.

Eh... nu we hier toch zijn; die tv van mij, marahbloem, daar heb je weer een mailtje over hoor
Goldielocks, fijn dat het bevalt.

nee betaling was vanmiddag nog niet binnen,. Maar hee zo zit ik daar niet op te wachten .... zijn maar verzendkosen.... en je hebt het niet via internet gedaan toch ? duurt het altijd wat langer.. geeft niks, in ieder geval veel plezier met de kleding.
@ Fluyffychuzzle

Ik heb nog steeds niet van je gehoord, heb jij mijn mail ooit ontvangen? Zo niet, stuur mij dan even een mailtje of je nog interesse hebt in de crosstrainer. (Als jij hem niet wilt was CL2 geloof ik geinteresseerd). Je kunt mij mailen via mijn nick @ live punt nl

@Yoels

Zou je aub mijn regio weer uit de lijst willen schrappen? Ik geef het liever achter de schermen of slechts kort door als iemand echt interesse heeft. (Dit ivm stalker) Thanks!
quote:whopper schreef op 08 december 2008 @ 19:32:

[...]

Ach joh, je weet wel. Hoe heet ze ook alweer, die op de babypijlert elke minuut een topic opende en jaren voordat ze uberhaupt zwangert was al een winnie de pooh wandelwagen had gekocht. Kom, hoe heet ze....ben het echt even kwijt ben ik bang.

Ow, dat is dan optie nummer 3

Ik kom nooit op de babypijler, dus geen idee.

Maar het koffertje is al vergeven, vandaar dat ik dacht dat je daar op doelde.

Dus voor het schema, het koffertje en de ministofzuiger zijn geruild tegen een crosstrainer, met ElleMichelle
@Mayou: dat was even leuk, heb jij het nog naar je zin gehad?

Ik heb de gebruiksaanwijzing gevonden, maar moet nog even wat uitpluizen zo te zien, al die menuutjes...
quote:Laura289 schreef op 07 december 2008 @ 22:51:

[...]

Weet ik niet goed, ik heb de mijne zelden aan. Het is wel een deel van een regenpak, dus wel voor dat doel bedoeld, maar van de Zeeman... Ik ben trouwens 1.60, en die maat large (is het geloof ik) kwam zo'n beetje tot mijn enkels haha. Kun je anders proberen me een priveberichtje te sturen?

Ik weet niet hoe dat werkt met die priveberichtjes, dus ik heb je maar uitgenodigd om vriendjes te worden.

Regenpak/jas is iig wel de bedoeling, ik heb niks aan een gewone jas die regenjas heet. Moet veel fietsen naar mijn werk, en een hele lange jas is erg welkom;-)

Ben zelf 1.67 dus bij mij komt hij dus ook bijna tot mijn enkels, mooi zo
.
Je hebt mail terug, haha ik vond het niet erg praktisch zo lang :-)
quote:Laura289 schreef op 08 december 2008 @ 22:25:

@Mayou: dat was even leuk, heb jij het nog naar je zin gehad?

Ik heb de gebruiksaanwijzing gevonden, maar moet nog even wat uitpluizen zo te zien, al die menuutjes...Het is een erg gebruiksvriendelijk apparaat. Als iets niet duidelijk is, bel je maar hoor. Het was heerlijk!! 10 (!!) gangen maar liefst, gelukkig hoefde ik alleen maar de amuses te maken, maar het was echt de moeite waard. Ben net pas thuis!. Leuk je (even) ontmoet te hebben en bedankt voor de wijn he!
ff voor het schema,

de crosstrainer en hometrainer kunnen eraf die zijn geruild.

die kunnen vervangen worden door een grote doos domino met toebehoren.
Ik heb trouwens ook nog een Carmen krulset (met van die pinnetjes) voor de liefhebber.

@Spijker, you've got mail.
quote:paris_rose schreef op 09 december 2008 @ 12:08:

Ik heb trouwens ook nog een Carmen krulset (met van die pinnetjes) voor de liefhebber.

@Spijker, you've got mail.

Wat is dat precies?

ik zoek nog iets om krullen mee te maken.

Je kunt mij mailen op nikkie-1985@hotmail.com

Voor iedereen die mij gemailt heeft: HM doet echt raar steeds, ik ga zometeen weer proberen jullie terug te mailen!
Flashy >> ben je al voorzien vwb gezichtsbruiner? Anders heb ik er ook nog eentje staan.
@ Flashy: Nou het zijn rollers die je warm kan maken en in je haar rolt, vastpint en als je ze naar verloop van tijd uitrolt heb je krullen. Klinkt goed, maar met mijn dunne haar werkt het gewoon niet
Superstar, de stijltang is vandaag op de post gegaan, track&trace nummer heb ik je doorgemaild.
Aangeboden:

Een set van 4 stuks.

1 schaal (diameter 25 cm)

2 hoge vazen/potten (ik noem het urnen ) hoogte incl. deksel 30 cm

1 hoge vaas voor b.v. bloemen etc. = waterdicht, hoogte 30 cm

Kleur: heel donkerbruin (foto is geflitst en je ziet allemaal gele vlekken terwijl ik die eigenlijk niet echt zie.. gewoon héél erg donkerbruin dus, zoals de middelste foto de binnenkant van de vaas en dan net iets donkerder nog... )

Materiaal: ik denk pottenbaksel , best zwaar eigenlijk!

Ik heb dit een paar jaar geleden gekocht in een schattig winkeltje, behoorlijk prijzig. Ik heb het al een jaar of 2 niet meer staan, want donkerbruin past zo niet meer in mijn huis. Ik wil het niet weggooien want misschien staat het juist leuk in iemand anders huis? Misschien iemand die net op zichzelf gaat of die onverhoopt met weinig centen een huis moet inrichten door scheiding/uit elkaar gaan.

Ik zou het leuk vinden als iemand er echt plezier aan beleeft. Ik hoef er niets voor te hebben. Nogmaals het is echt heel donkerbruin en niet zo vlekkerig als de foto doet vermoeden.

Kom het gewoon ophalen, per post is erg lastig.

Ik ben woonachtig langs de A27 tussen Gorinchem en Breda.

Mail: djoels.darling@yahoo.com

Voor het beeld:

DTEEZ!
quote:paris_rose schreef op 09 december 2008 @ 12:16:

@ Flashy: Nou het zijn rollers die je warm kan maken en in je haar rolt, vastpint en als je ze naar verloop van tijd uitrolt heb je krullen. Klinkt goed, maar met mijn dunne haar werkt het gewoon niet

Oke, klinkt goed,mail mij maar even.

JvWB, ik heb al een mailtje er over gehad, maar weet niet precies waneer jij richting noorden trekt? mail mij anders ook maar even.

nikkie-1985@hotmail.com

Medio eind van de week komen er hier nog extra spullen van mij te staan.
Djoels, ik garandeer je, die potten zijn zo weg. Het is niet mijn smaak, maar wel de smaak van half Nederland, dus ze zijn zo weg. Wat ik je brom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven