Wat heb jij van het forum geleerd?
zondag 31 oktober 2010 om 23:54
zondag 31 oktober 2010 om 23:59
Dat ik na ruim een maand niet frummeren erachter kwam dat ik degenen die ik heb leren kenne de afgelopen jaren toch te veel mis, zeker de Bardames.
Ik geleerd heb meer te nuanceren voordat ik dingen op het net knal.
En dat ik best wel veel steun heb gehad toen ik het zo nodig had.
En mensen heb leren kennen in het echie waar ik heul zuinig op ben......
Ik geleerd heb meer te nuanceren voordat ik dingen op het net knal.
En dat ik best wel veel steun heb gehad toen ik het zo nodig had.
En mensen heb leren kennen in het echie waar ik heul zuinig op ben......
maandag 1 november 2010 om 00:04
Thx Iwannalive
Haha in het echte leven niet?
Maar wat ik verder heb geleerd is dat als je even een opkikker wil of flink wil lachen gewoon even een gek topic moet openen.
Heb echt een paar keer liggen huilen van het lachen achter de computer. Misschien beetje sneu maar er komen dingen voorbij....
Haha in het echte leven niet?
Maar wat ik verder heb geleerd is dat als je even een opkikker wil of flink wil lachen gewoon even een gek topic moet openen.
Heb echt een paar keer liggen huilen van het lachen achter de computer. Misschien beetje sneu maar er komen dingen voorbij....
Het gras aan de overkant is niet groen.
maandag 1 november 2010 om 00:07
maandag 1 november 2010 om 00:09
maandag 1 november 2010 om 00:13
Dat ik vatbaar ben voor verslaving
Dat ik me minder aan taalfouten moet ergeren.
Dat ik het thuis goed heb.
Dat veel mensen identieke problemen hebben.
Dat er nog veel meer verrassende en verschillende meningen zijn dan ik toch al dacht.
Dat er ongelooflijk gevatte, creatieve forummers zijn, zodat je lachend in plaats van werkend achter je PC zit.
Dat die irritante reclame pop-ups (" Dove: wij beschadigen allemaal ons haar" -raar bedrijf-) maar eens afgeschaft moeten worden.
Dat ik me minder aan taalfouten moet ergeren.
Dat ik het thuis goed heb.
Dat veel mensen identieke problemen hebben.
Dat er nog veel meer verrassende en verschillende meningen zijn dan ik toch al dacht.
Dat er ongelooflijk gevatte, creatieve forummers zijn, zodat je lachend in plaats van werkend achter je PC zit.
Dat die irritante reclame pop-ups (" Dove: wij beschadigen allemaal ons haar" -raar bedrijf-) maar eens afgeschaft moeten worden.
maandag 1 november 2010 om 00:23
Dat er forummers zijn die aan de mods vragen hoe je berichten van bepaalde forummers kunt negeren.
*sorry forummer die dit zojuist gevraagd heeft, ik kan me zo voorstellen dat je dit misschien persoonlijk opvat, maar dat ik erom moet lachen heeft echt helemaal niets met jou te maken, het is puur de vraag op zich; misschien moet je de any-key proberen?*
*sorry forummer die dit zojuist gevraagd heeft, ik kan me zo voorstellen dat je dit misschien persoonlijk opvat, maar dat ik erom moet lachen heeft echt helemaal niets met jou te maken, het is puur de vraag op zich; misschien moet je de any-key proberen?*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 1 november 2010 om 00:26
quote:Dana schreef op 01 november 2010 @ 00:23:
Dat er forummers zijn die aan de mods vragen hoe je berichten van bepaalde forummers kunt negeren.
Er zijn forumsystemen waar dat kan hoor!
Dan kun je namen opgeven en van diegene krijg je de posts niet te zien.
(ik was overigens niet degene die dat vroeg)
maandag 1 november 2010 om 00:30
quote:Moonlight82 schreef op 01 november 2010 @ 00:26:
[...]
Okeeee!!!
Nou, dan ga ik nu mezelf maar weer uitlachen.
*lijkt me trouwens wel enorm verwarrende discussies geven, en niet erg blikverruimend ook, maar dat terzijde*
[...]
Okeeee!!!
Nou, dan ga ik nu mezelf maar weer uitlachen.
*lijkt me trouwens wel enorm verwarrende discussies geven, en niet erg blikverruimend ook, maar dat terzijde*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)