Wat heb jij van het forum geleerd?

31-10-2010 23:15 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topictitel lijkt me vrij duidelijk.

Ik trap zelf af: door de diverse meningen op het forum ben ik ruimdenkender geworden! En ik heb het verschil geleerd tussen je ergens aan ergeren en dat iets je irriteert!(of was het nou andersom? )
Hmm aanvulling nog.

Dat ik het getroffen heb mijn leventje

Dat er veel goeie en serieuse reacties worden gegeven

Dat aardige mensen nog bestaan.

Ik over bepaalde zaken anders ben gaan denken.

En dat ik niet de enige eeuwige vrijgezel ben
Het gras aan de overkant is niet groen.
Dat een boel vrouwen bij elkaar regelmatig een hoop gedonder geeft maar ook veel lachen en saamhorigheid.
Ron Brandsteder gelijk had met zijn liedje over engelen.
daaaag Iwannalive

fijne vakantie op Libelle

(of mag dat ook al niet?...)
Nou Iwannalive ik neem vast afscheid van je!

Je bent ook heerlijk recht voor zijn raap he
Daaahaag
Dat ik na ruim een maand niet frummeren erachter kwam dat ik degenen die ik heb leren kenne de afgelopen jaren toch te veel mis, zeker de Bardames.

Ik geleerd heb meer te nuanceren voordat ik dingen op het net knal.

En dat ik best wel veel steun heb gehad toen ik het zo nodig had.

En mensen heb leren kennen in het echie waar ik heul zuinig op ben......
quote:Kampen86 schreef op 31 oktober 2010 @ 23:57:

Nou Iwannalive ik neem vast afscheid van je!

Je bent ook heerlijk recht voor zijn raap he Ja hier durf ik wel. Je hebt een nieuw plaatje Kampen, cool.
Dat sommige mensen hun kinderen echt de meest verschrikkelijke namen geven. Lekker apart enzo.
quote:Zilverr schreef op 31 oktober 2010 @ 23:54:

Dat een boel vrouwen bij elkaar regelmatig een hoop gedonder geeft maar ook veel lachen en saamhorigheid.Idd mooi gezegd.
Thx Iwannalive

Haha in het echte leven niet?

Maar wat ik verder heb geleerd is dat als je even een opkikker wil of flink wil lachen gewoon even een gek topic moet openen.

Heb echt een paar keer liggen huilen van het lachen achter de computer. Misschien beetje sneu maar er komen dingen voorbij....
Dat van die parfumtopics is echt waar!

Ik heb hier trouwens ook geleerd om korter en bondiger te formuleren. Mijn eerste berichten op dit forum waren een half A4'tje lang en dan kwam ik nóg niet to the point.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Ruza schreef op 01 november 2010 @ 00:02:

Dat sommige mensen hun kinderen echt de meest verschrikkelijke namen geven. Lekker apart enzo.dat je na mama te zijn geworden ineens de drang voelt om je kind in een bloempot te stoppen in burberrykleding
In het echte leven wil ik toch ook wel leuk gevonden worden. Dus duik ik niet overal boven op om mijn mening te verkondigen. Hier kan dat lekker wel.
Dat ik vatbaar ben voor verslaving

Dat ik me minder aan taalfouten moet ergeren.

Dat ik het thuis goed heb.

Dat veel mensen identieke problemen hebben.

Dat er nog veel meer verrassende en verschillende meningen zijn dan ik toch al dacht.

Dat er ongelooflijk gevatte, creatieve forummers zijn, zodat je lachend in plaats van werkend achter je PC zit.

Dat die irritante reclame pop-ups (" Dove: wij beschadigen allemaal ons haar" -raar bedrijf-) maar eens afgeschaft moeten worden.
Dat ik niet de enige ben die Barry Atsma een lekker hapje vind.

En dat mijn vader best een slappe flapdrol is. Maar ja daar kan hij ook niks aan doen.
Nou dames slaap lekker en tot een volgende keer,

Iwannalive tot over enkele dagen denk ik?
Dat er forummers zijn die aan de mods vragen hoe je berichten van bepaalde forummers kunt negeren.

*sorry forummer die dit zojuist gevraagd heeft, ik kan me zo voorstellen dat je dit misschien persoonlijk opvat, maar dat ik erom moet lachen heeft echt helemaal niets met jou te maken, het is puur de vraag op zich; misschien moet je de any-key proberen?*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 01 november 2010 @ 00:23:

Dat er forummers zijn die aan de mods vragen hoe je berichten van bepaalde forummers kunt negeren.

*sorry forummer die dit zojuist gevraagd heeft, ik kan me zo voorstellen dat je dit misschien persoonlijk opvat, maar dat ik erom moet lachen heeft echt helemaal niets met jou te maken, het is puur de vraag op zich; misschien moet je de any-key proberen?*

Er zijn forumsystemen waar dat kan hoor!

Dan kun je namen opgeven en van diegene krijg je de posts niet te zien.

(ik was overigens niet degene die dat vroeg)
quote:Medatative_rose schreef op 01 november 2010 @ 00:09:

[...]

dat je na mama te zijn geworden ineens de drang voelt om je kind in een bloempot te stoppen in burberrykleding

Misschien moet ik mijn kaartenverzameling eens weg doen. Ik spaarde dat als puber.
quote:Kampen86 schreef op 01 november 2010 @ 00:20:

Nou dames slaap lekker en tot een volgende keer,

Iwannalive tot over enkele dagen denk ik? slaap lekker
quote:Moonlight82 schreef op 01 november 2010 @ 00:26:

[...]

Er zijn forumsystemen waar dat kan hoor!

Dan kun je namen opgeven en van diegene krijg je de posts niet te zien.

(ik was overigens niet degene die dat vroeg)

Okeeee!!!

Nou, dan ga ik nu mezelf maar weer uitlachen.

*lijkt me trouwens wel enorm verwarrende discussies geven, en niet erg blikverruimend ook, maar dat terzijde*
Dat sommige vrouwen steeds bij dezelfde foute man terugkomen.

(was ik maar zo'n foute man... )
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Dat ik me niet alles moet aantrekken wat forummers hier zeggen. Ze kennen me niet in t echie.
Niets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven