Wat heb jij van het forum geleerd?
maandag 1 november 2010 om 00:37
quote:madelief77 schreef op 01 november 2010 @ 00:34:
Dat ik me niet alles moet aantrekken wat forummers hier zeggen. Ze kennen me niet in t echie.Precies! En jij hun ook niet!
*mompelt iets over hele, hele wijze les*
Dat ik me niet alles moet aantrekken wat forummers hier zeggen. Ze kennen me niet in t echie.Precies! En jij hun ook niet!
*mompelt iets over hele, hele wijze les*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 1 november 2010 om 02:03
quote:Dana schreef op 31 oktober 2010 @ 23:42:
Dat je sportkleding die zelfs na het wassen altijd nog een beetje naar zweet bleef ruiken een paar uur in azijnwater moet laten weken voor het wassen. Gouden tip, geen luchtje meer te bekennen!briljante tip, ik ga het gelijk proberen (of laat het hem proberen. Ik erger me al maanden aan de stinkende voetbalshirtjes van mijn man.
Dat je sportkleding die zelfs na het wassen altijd nog een beetje naar zweet bleef ruiken een paar uur in azijnwater moet laten weken voor het wassen. Gouden tip, geen luchtje meer te bekennen!briljante tip, ik ga het gelijk proberen (of laat het hem proberen. Ik erger me al maanden aan de stinkende voetbalshirtjes van mijn man.
maandag 1 november 2010 om 08:35
maandag 1 november 2010 om 09:14
Ik heb geleerd dat ik niet zomaar brullend mijn mening op het internet kan kwakken omdat dan mijn persoonlijkheid niet erg genuanceerd overkomt.
Terwijl ik dol ben op nuance!
Dus ik heb vooral geleerd: goed schrijven en volledig zijn!
Daarnaast natuurlijk dat het hier vol zit met lieve mensen en dat heel veel mensen lieve woorden voor anderen over hebben.
Daarnaast heb ik wel ook geleerd dat een forum zonder gekibbel niet bestaat en dat, ook al heb je gelijk, je nooit iedereen kunt overtuigen. Sterker nog: dat is niet eens erg.
Terwijl ik dol ben op nuance!
Dus ik heb vooral geleerd: goed schrijven en volledig zijn!
Daarnaast natuurlijk dat het hier vol zit met lieve mensen en dat heel veel mensen lieve woorden voor anderen over hebben.
Daarnaast heb ik wel ook geleerd dat een forum zonder gekibbel niet bestaat en dat, ook al heb je gelijk, je nooit iedereen kunt overtuigen. Sterker nog: dat is niet eens erg.
maandag 1 november 2010 om 10:17