Wat ik mij afvraag...

27-10-2010 11:49 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Wat ik mij afvraag is waar mensen de motivatie vandaan halen om zo veel berichten te plaatsen met steeds weer hetzelfde verhaal. En zo veel tijd en energie in deze rel dit forum steken."

Nou, ik ben benieuwd!
anoniem_96367 wijzigde dit bericht op 27-10-2010 12:51
Reden: Op verzoek van Angel4 gewijzigd.
% gewijzigd
LAM: wat zit je nou de hele tijd te zeuren over mensen hun thuissituatie? Dat gaat je, grofgezegd, toch geen flikker aan?
quote:lookatme schreef op 27 oktober 2010 @ 12:09:

@TUtje:

"de een kan niet tegen onrecht en zal daar tegen in verweer gaan, de ander is dol op komkommers en zal daar over doorgaan.

Pot, ketel, same difference"

Er, gezien de komkommer, er vanuitgaande dat je op mij doelt:

Ik verwijt natuurlijk niemand iets. Ik vraag me af waar je de energie vandaan haalt om jezelf steeds maar te blijven herhalen. Ik vraag me ook af of ze er bij jou thuis wat van merken dat je zoveel tijd en energie steekt in je betoog. Wat wil je bereiken met je onophoudelijke stroom van berichten? Denk je dat wat je wilt bereiken eerder slaagt door maar meer berichten te

plaatsen?

Ik hoop op een volwassen reactie.

Nou, een volwassen reactie dan: ieder steekt tijd in bezigheden die hem of haar bezighouden. De één heeft wilde woeste urenlang durende sex, de ander heeft een snelle wip 1x per maand en daardoor heul veul tijd over... Dus, ieder z'n ding.

Ik vraag me ook werkelijk af, wat jouw motivatie is om topics te openen over komkommers e.d. (ècht hoor, kan er met m'n pet niet bij), maar het interesseert me dan niet zozeer dat ik erop in ga. Ik negeer het.
Voor mij is het bezigheidstherapie. Ik kijk gewoon waar het gebeurt, waar er reuring is. Welk topic knalt. Heel eerlijk gezegd.

Het modereerbeleid vind ik persoonlijk niet zo heel boeiend, bemoei me daar niet zo mee. Als er een rel is, kan ik me daarmee heerlijk vermaken, ongeacht het onderwerp. Volgens mij ben ik daarin niet de enige?
quote:lookatme schreef op 27 oktober 2010 @ 12:09:

@TUtje:

"de een kan niet tegen onrecht en zal daar tegen in verweer gaan, de ander is dol op komkommers en zal daar over doorgaan.

Pot, ketel, same difference"

Er, gezien de komkommer, er vanuitgaande dat je op mij doelt:

Ik verwijt natuurlijk niemand iets. Ik vraag me af waar je de energie vandaan haalt om jezelf steeds maar te blijven herhalen. Ik vraag me ook af of ze er bij jou thuis wat van merken dat je zoveel tijd en energie steekt in je betoog. Wat wil je bereiken met je onophoudelijke stroom van berichten? Denk je dat wat je wilt bereiken eerder slaagt door maar meer berichten te

plaatsen?

Ik hoop op een volwassen reactie.

Wat wil jij bereiken met jouw onophoudelijke stroom van seks-topics over in welke hoek je nu weer genomen bent?

Wat ik al zei, same difference
En wat Liv zegt, het gaat je inderdaad geen flikker aan wat er hier bij mij thuis al dan niet gebeurt of gelaten word, en wie daar dan last van zou hebben of niet. Doet niet terzake.
Ik ben relverslaafd.
En wat beweegt jou trouwens om naast je "elk orgasme een nieuw topic"postings iemand uit te maken voor NSB-er? Hebben ze daar bij jou thuis dan last van dat je van die achterlijke uitspraken doet?
quote:w00t schreef op 27 oktober 2010 @ 12:14:

Ik ben relverslaafd.

Kijk, da's nou 'ns met open vizier ergens in staan!

Ik eigenlijk ook wel (eigenlijk, eigenlijk hè, heb ik best een saai leven realiseer ik me nu... )
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 27 oktober 2010 @ 12:13:

En wat Liv zegt, het gaat je inderdaad geen flikker aan wat er hier bij mij thuis al dan niet gebeurt of gelaten word, en wie daar dan last van zou hebben of niet. Doet niet terzake.Denk dat LAM het ook niet op prijs zou stellen als we bij ieder topic van haar gaan vragen wat haar man er nou van vindt dat ze haar hele sexleven op viva bespreekt.
quote:Julus schreef op 27 oktober 2010 @ 12:12:

Voor mij is het bezigheidstherapie. Ik kijk gewoon waar het gebeurt, waar er reuring is. Welk topic knalt. Heel eerlijk gezegd.

Het modereerbeleid vind ik persoonlijk niet zo heel boeiend, bemoei me daar niet zo mee. Als er een rel is, kan ik me daarmee heerlijk vermaken, ongeacht het onderwerp. Volgens mij ben ik daarin niet de enige?Nee zeker niet .
quote:Liv schreef op 27 oktober 2010 @ 12:18:

[...]

Denk dat LAM het ook niet op prijs zou stellen als we bij ieder topic van haar gaan vragen wat haar man er nou van vindt dat ze haar hele sexleven op viva bespreekt.

Jawel!

En dat is volgens mij ook haar doelstelling....
quote:Djaza schreef op 27 oktober 2010 @ 12:16:

[...]

Ik eigenlijk ook wel (eigenlijk, eigenlijk hè, heb ik best een saai leven realiseer ik me nu... )Plus: iedereen heeft echt op MIJN mening, haha!
quote:iris1969 schreef op 27 oktober 2010 @ 12:19:

[...]

Nee zeker niet .

Eigenlijk is het dus een gezamelijke hobby!

Ook weer een motivatie (om on topic te blijven)...
quote:Djaza schreef op 27 oktober 2010 @ 12:16:

[...]

Ik eigenlijk ook wel (eigenlijk, eigenlijk hè, heb ik best een saai leven realiseer ik me nu... )

Relverslaafd zijn én dan ook nog moeten werken daarbij, da's pas vervelend.

Tot vanavond! (rond een uur of tien zou nog een opstootje zou ik wel leuk vinden, kan iemand dat even regelen?)
Dat het me niks aangaat kan je ook op een normale manier zeggen hoor.

Maar ik hou nu op want tot een volwassen reactie ben jij, gezien ook je andere berichten, blijkbaar niet in staat. Ik heb het een paar keer geprobeerd om op een normale manier een discussie aan te gaan maar dat is met jou niet mogelijk. Je bent of reageert zeer onvolwassen naar mijn mening.

Sterkte er mee. Ik heb echt medelijden met je.
En nog een motivatie (mijn god, wat ben ik op dreef): ik kick op bijval van oudgediende! De eerste keer dat ik gequote werd, de eerste keer dat ik Djaaz genoemd werd... zucht, ik voelde me d'r hélémaal bij horen. En ja, dat was ook koren op de molen om door te gaan en steeds weer diezelfde vragen te stellen.

Een meeloperT dus!
quote:lookatme schreef op 27 oktober 2010 @ 12:21:

Sterkte er mee. Ik heb echt medelijden met je.Die empathie op het forum ontroert me elke keer toch weer enorm!
quote:w00t schreef op 27 oktober 2010 @ 12:21:

[...]

Relverslaafd zijn én dan ook nog moeten werken daarbij, da's pas vervelend.

Tot vanavond! (rond een uur of tien zou nog een opstootje zou ik wel leuk vinden, kan iemand dat even regelen?)Dat redden we nòòit met dit topic ben ik bang... Maar we gaan ons best doen om tot vanavond "overeind" te blijven!
quote:Djaza schreef op 27 oktober 2010 @ 12:19:

[...]

Jawel!

En dat is volgens mij ook haar doelstelling.... Ow....
Ach, ieder zo haar hobby.

Maar ik hou nu op want tot een volwassen reactie ben jij, gezien ook je andere berichten, blijkbaar niet in staat. Ik heb het een paar keer geprobeerd om op een normale manier een discussie aan te gaan maar dat is met jou niet mogelijk. Je bent of reageert zeer onvolwassen naar mijn mening.

Ik neem aan dat je tegen Tut spreekt?

Dat wij elkaar niet liggen mag overduidelijk zijn, maar ik heb wel volwassen gereageerd op je bericht (wellus!).

Dus als je dààr dan op kunt reageren?
quote:Djaza schreef op 27 oktober 2010 @ 12:22:

En nog een motivatie (mijn god, wat ben ik op dreef): ik kick op bijval van oudgediende! De eerste keer dat ik gequote werd, de eerste keer dat ik Djaaz genoemd werd... zucht, ik voelde me d'r hélémaal bij horen. En ja, dat was ook koren op de molen om door te gaan en steeds weer diezelfde vragen te stellen.

Een meeloperT dus!"Eens met Liv" Ik vind dat zó heerlijk.....

Ik geef je een hele volwassen reactie, ik draai de door jou gestelde vraag om, en stel jou diezelfde vraag maar dat mag niet want dan is mevrouw beledigd.

En dan ben ik onvolwassen? Iets met familie Poerstamper, weet je het nog?

Ik geef je een hele volwassen reactie, ik draai de door jou gestelde vraag om, en stel jou diezelfde vraag maar dat mag niet want dan is mevrouw beledigd.

En dan ben ik onvolwassen? Iets met familie Poerstamper, weet je het nog?
quote:Liv schreef op 27 oktober 2010 @ 12:25:

[...]

"Eens met Liv" Ik vind dat zó heerlijk.....Ja hè!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven