Wat je niet hardop wil zeggen deel X

18-11-2021 23:27 3599 berichten
...maar hier toch doet omdat het kan! Gooi hier al je frustratie er uit! Alles wat je hebt opgekropte mag je met ons delen. Commentaar mag maar hoeft niet. Zie dit als een kliko waar je alle rotzooi weg kunt gooien.
Waarom moet ik nou niezen als ik erg moet plassen? @(
FeeLucifer01 schreef:
19-11-2021 22:54
Ik had een dame van de week die heel trots rondliep, iedereen aankijken met raar lachje... en dan naast mensen ging staan ook. Ik heb haar iets ergs genoemd toen ze in mijn aura aan het irriteren was en de manager heeft haar naar buiten gebonjourd. Ze was het ook aan het doen bij de vakkenvullers.

Ging ze gillen en duwen, beveliging erbij daarna nog even doorgaan op de wijkfaceboekgroep. :roll:
40er ofzo. Helemaal leip.
Een aantal maanden geleden, toen we ook mondkapjesplicht hadden, liep ik door de supermarkt en was er een vrouw die bejaarde mensen aansprak op het feit dat kapjes niet werken, het is net kippengaas bla bla. Ik ben express in de buurt blijven staan voor het geval de bejaarde dame bijval nodig had. Toen dat wijf (sorry, not sorry) klaar was met dr pleidooi, gaf de oudere dame gelukkig aan dat het het ene oor in ging en de andere uit. Ik heb het ook aan een winkelmedewerker gemeld. Ik vond dit al bizar maar 'die van jou' slaat echt alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn kind wel eerzaam en fatsoenlijk opvoeden maar die vlieger gaat voor sommige kinderen niet op. En nu zit mijn kind met de gebakken peren en zijn goede gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Luchtig schreef:
20-11-2021 11:37
Ik kan mijn kind wel eerzaam en fatsoenlijk opvoeden maar die vlieger gaat voor sommige kinderen niet op. En nu zit mijn kind met de gebakken peren en zijn goede gedrag.
Toch fijn dat jouw kind wel fatsoenlijk opgevoed is!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hele leuke beelden voorbij komen van een Sinterklaas intocht bij ons in de wijk.
Ipv reacties als, oh wat leuk, gezellig enz enz, is het enige wat ik lees, ja, zwarte pieten zoals het hoort.
Stelletje zeikerds.
Hier liggen ze hele nachten wakker van, maar over de chaos in Rotterdam hoor je ze niet.
Stelletje kneuzen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Fucking tyfus terugval. Heb het gehad.
Cateautje schreef:
20-11-2021 00:45
Waarom moet ik nou niezen als ik erg moet plassen? @(

Beter dan andersom, toch? :D
Elfje :hug:
RikM schreef:
20-11-2021 18:22
Elfje :hug:
:lips:
RikM schreef:
20-11-2021 18:21
Beter dan andersom, toch? :D
Het één leidt tot het ander. :(
Cateautje schreef:
20-11-2021 18:24
Het één leidt tot het ander. :(

Ja, da's minder.
Als je een dom bod doet, krijg je een domme reactie terug ja.
Alle reacties Link kopieren
Het gezeur overal over de maatregelen en vaccinatie ben ik zo beu. Ik heb vorig week mijn jonge collega kunnen begraven omdat zijn kanker behandelingen uitgesteld moesten worden toen het ziekenhuis vol lag met Corona patiënten. De dokters niet wisten wat handiger was zijn behandeling in een ziekenhuis voor Corona patiënten voort te zetten of uitstellen. Het werd uitstellen en toen was het te laat.
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
20-11-2021 19:59
Het gezeur overal over de maatregelen en vaccinatie ben ik zo beu. Ik heb vorig week mijn jonge collega kunnen begraven omdat zijn kanker behandelingen uitgesteld moesten worden toen het ziekenhuis vol lag met Corona patiënten. De dokters niet wisten wat handiger was zijn behandeling in een ziekenhuis voor Corona patiënten voort te zetten of uitstellen. Het werd uitstellen en toen was het te laat.
Wat erg :redrose: :(
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
20-11-2021 11:42
Toch fijn dat jouw kind wel fatsoenlijk opgevoed is!

Fantastisch maar zo werkt het niet. De grootste jeukvlekken krijgen de meeste aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
20-11-2021 19:59
Het gezeur overal over de maatregelen en vaccinatie ben ik zo beu. Ik heb vorig week mijn jonge collega kunnen begraven omdat zijn kanker behandelingen uitgesteld moesten worden toen het ziekenhuis vol lag met Corona patiënten. De dokters niet wisten wat handiger was zijn behandeling in een ziekenhuis voor Corona patiënten voort te zetten of uitstellen. Het werd uitstellen en toen was het te laat.


Schreeuw dat eens van de daken. Dít wil ik horen in de media en op straat. Niet die kneuzen die niet naar het zwembad ‘mogen’.
Alle reacties Link kopieren
Oja en gecondoleerd. Het zal een gemis zijn.
Handbal, wat vreselijk. Gecondoleerd. Er moet veel meer aandacht komen voor zorg wat nu stil ligt door corona en wat voor impact dat heeft op mensen die zorg hebben, maar het niet krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Luchtig schreef:
20-11-2021 21:11
Schreeuw dat eens van de daken. Dít wil ik horen in de media en op straat. Niet die kneuzen die niet naar het zwembad ‘mogen’.
idd en meteen ook viraal gaan, houden die anti-vaccins gekken ook hunbeksmoel even dicht

@handbal :hug: :rose:

ontopic: je begint niet weer he!!!! :-? je gaat echt op die bank slapen hoor
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Zet die deelscooter nu eens een keer op de parkeerplek en niet midden op de straat .als ik weet wie dit heeft geflikt, pak ik hem/haar en dan kan die een week lang niet meer zitten.
hemke schreef:
20-11-2021 22:44
Zet die deelscooter nu eens een keer op de parkeerplek en niet midden op de straat .als ik weet wie dit heeft geflikt, pak ik hem/haar en dan kan die een week lang niet meer zitten.
De horror, deelscooters. Overal lomp geparkeerd op de meest vreemde plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Bang voor een 2 deling? Newsflash: die is er al lang.

Rot toch op met je wappie mentaliteit en complotten over microchips terwijl je telefoon/ tablet exact dat doet waar je bang voor bent. En hou dan ook meteen op over dat gejank dat het gif zou zijn terwijl jullie jezelf dood roken met die kankerstokken. Op een eiland ermee en afzinken naar de bodem. Ik hoor alleen maar links en rechts dat mensen dood gaan aan bepaalde ziektes die te laat zijn geconstateerd vanwege die uitgestelde zorg. Rot op met je gejank over vrijheid.

Janken dat de politie gericht schiet? Joh, hou toch je bek man. Van mij mogen ze vaker en gerichter schieten.
Alle reacties Link kopieren
Luchtig schreef:
20-11-2021 21:11
Schreeuw dat eens van de daken. Dít wil ik horen in de media en op straat. Niet die kneuzen die niet naar het zwembad ‘mogen’.
Heeft weinig zin dan krijg je voornamelijk terug dan het de regering schuld vanwege te bezuinigen aan in de zorg of dat vaccinatie toch niet werken want bijna de helft van de patiënten in het ziekenhuis is gevaccineerd. Dat we in de loop de jaren veel meer van het bbp gaat naar de zorg en dat statisch gezien meer niet gevaccineerd in het ziekenhuis liggen wordt niet gehoord. Ben gewoon helemaal klaar met deze crisis.
Alle reacties Link kopieren
Mountainbiker, jouw fiets is ook geschikt voor modderige Paden, ik ga voor jou echt niet aan de kant en lopen door de drab.
Je kan schelden en vloeken, ik heb je echt niet gehoord,gezien, mijn oren zaten opeens potdicht.
Alle reacties Link kopieren
Je weet dat ze haar opleiding heeft afgerond met goed resultaat?.

Schat haar dan ook op waarde en laat haar niet alleen klote klusjes doen.
Investeren moet je, op deze manier, blijft ze niet.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven