Wat je niet hardop wil zeggen deel X

18-11-2021 23:27 3599 berichten
...maar hier toch doet omdat het kan! Gooi hier al je frustratie er uit! Alles wat je hebt opgekropte mag je met ons delen. Commentaar mag maar hoeft niet. Zie dit als een kliko waar je alle rotzooi weg kunt gooien.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
23-11-2021 09:46
Vroege Black Friday deals!
Alleen vandaag nog vroege Black Friday korting!
Nou vooruit, nog een dag!
De hele week Black Friday kortingen!
Is het nou gvd al een keer vrijdag
Het hele weekend nog Black Friday korting!
Black Friday gemist? Ook maandag nog korting!
Koop dan!!
Dat heb ik je goed gezien.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
23-11-2021 09:46
Vroege Black Friday deals!
Alleen vandaag nog vroege Black Friday korting!
Nou vooruit, nog een dag!
De hele week Black Friday kortingen!
Is het nou gvd al een keer vrijdag
Het hele weekend nog Black Friday korting!
Black Friday gemist? Ook maandag nog korting!
Koop dan!!
Ik heb er beeld bij
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Gevonden :yes: dit topic dan he.
De manier om echt uit te rusten nog steeds niet.

On topic:
Met je pleurissjago kop en veel te roodgestifte lippen. Je ziet er niet uit, rijdt een te dure auto wat wel past bij je attitude maar de grond is niet van jou mokkel. Je mag best even uitkijken voor de medeweggebruiker die met een kind loopt en niet daar stoppen omdat jij geen mm verder wilt lopen dan nodig en dus daar midden op straat stopt om je kind uit te laten.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen oproepen om ook de nieuwere dure, stoere, hippe auto's te voorzien van richtingaanwijzers.
Ik denk vaak op de snelweg, wat een geluk dat mijn oude gebakje die wel heeft.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je eigenlijk nog met ons om?

Elk weekend zit je met je partner te zemelen. Lekker samen netflixen, weekendje weg in Center Parcs. 50 van de 52 weekenden per jaar!

En dan twee, hooguit drie keer per jaar ga je met ons iets doen, maar het is al-tijd-wat. Dan heb je weer ''enorme buikpijn'', dan is er weer iets ''enorm kuts'' op je werk gebeurd waardoor je ''in de middag al afhaakt''.

Het is nooit, maar dan ook nooit gewoon eens spontaan : ''Ik heb er zin in, ik ga gezellig go with the flow''. Je bent niet verplicht om met ons om te gaan he? Maar als het kennelijk allemaal zo moeilijk gaat, kom dan gewoon helemaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Zo leer je je landgenoten steeds beter kennen.
En het is niet echt positief.
Alle reacties Link kopieren
Rijksmuseum schreef:
23-11-2021 16:15
Ik zou graag willen oproepen om ook de nieuwere dure, stoere, hippe auto's te voorzien van richtingaanwijzers.
Ik denk vaak op de snelweg, wat een geluk dat mijn oude gebakje die wel heeft.
Vreemd inderdaad dat die op geen enkele dure bak erop zitten.
Alle reacties Link kopieren
Eerst vragen jullie om een label nu heeft kind een label staat het niet in de juiste bewoording opschreven en doet hij het in eens te doen. Wat he het is op mbo niveau dus voldoende. Dat hij in de rest van de vakken hoger presteert dat boei niet. Hij is door ons en school van een dak naar dit niveau gegaan maar weten nu niet meer hoe verder. Jullie kunnen de hulp leveren maar kunnen willen het niet. Er is al 2,5 maand iemand mee bezig om te bepalen of hij de hulp gaat kregen. Als die tijd nu in onze zoon was gestopt ipv het uitzoeken of het wel of niet mag dan was zoon al een stuk verder geweest. Nu loopt hij helemaal vast op taal. Echt wat een geld verspilling allemaal.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik mag dan een schaap zijn, het gemekker komt duidelijk uit een andere hoek.
Ik vind hier dingen van.
Praaachtige lampenpoetsersgrasplanten gekocht :yes: voor maar 20% vd prijs. Eenmaal thuis gekomen zie ik: 'niet winterhard'. Leuk, zo 4 weken voor de winter. Waarom verkopen jullie het überhaupt?

Yeah, I know, enorm probleem :roll: maar mijn irritatiegrens is niet zo hoog atm.
Sabeltandcavia schreef:
23-11-2021 19:32
Ik mag dan een schaap zijn, het gemekker komt duidelijk uit een andere hoek.
:biggrin:
Kut, coronamaatregelen aangescherpt. Plannen, projecten, hulpouders, alles kan weer zo de kliko in, of terug het magazijn in.

We kunnen inmiddels grossieren in herziene versie van leuke plannen.

Ben er zo klaar mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil echt een jaar in coma ofzo. Ik ben zó klaar met alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een knobbeltje, maar wil het niet hardop zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-11-2021 21:30
Ik heb een knobbeltje, maar wil het niet hardop zeggen.
:hug:
Wel actie ondernemen hoor als je het niet vertrouwt!
Een baksteen is nooit alleen
Ananee schreef:
23-11-2021 21:44
:hug:
Wel actie ondernemen hoor als je het niet vertrouwt!
Ja, morgen, maar ik moet mezelf wel dwingen.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik. Maar wel doen!
Bij mijn moeder bleek het om een cyste te gaan. Het hoeft dus niet gelijk een zwart scenario te zijn. Maar die drempel is hoog.. zeker. Blij dat je morgen dus al stap 1 zet.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ja buurvrouw, het klopt dat je ons al een tijdje niet gezien hebt, ik ga je namelijk uit de weg. Omdat we bij alles wat we zeggen of vragen een snauw en een grote waffel van jou kunnen krijgen en jij omgekeerd wel verwacht dat wij als een soort personeel voor jou in de houding springen. O ja, de kliko buiten zetten tijdens onze vakantie was kennelijk ook teveel gevraagd, die zat proppievol toen we thuis kwamen, dus dat vragen we voortaan wel aan iemand anders. Ik ben je gewoon echt spuugzat.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Grmblddsnelsfrml. Al sinds half 4 wakker, uiteindelijk om half 5 opgestaan, want in bed naar het plafond staren is ook niks, maar gatverdamme ik vind deze dag nu al niet leuk meer. Maar denk dat ik al die frustratie maar om ga zetten in actie; de gankast heb ik inmiddels opgeruimd en schoongemaakt, en ik heb zo'n vermoeden dat mijn huis aan het eind van de middag helemaal schoon is, ik alle boodschappen heb gedaan voor de rest van de week, en mijn vriezer vol zit met nieuwe porties versgekookte groene curry of pastasaus. Als ik boos ben ga ik altijd als een trein, maar je moet dan niet bij me in de buurt komen.
Alle reacties Link kopieren
En nu hoor ik de vogeltjes buiten en wil ik het liefst 'HOU JE SNAVEL' schreeuwen, terwijl ik het normaliter juist leuk vind. Kortom, slaaptekort is killing en mijn frustratieniveau is sky high deze ochtend.
Alle reacties Link kopieren
Je zou 6:30 komen en nu ben je er nog niet... Topper :mad:
Alle reacties Link kopieren
En weer het bewijs dat je je eigen plan moet trekken :facepalm: had lekker kunnen uitslapen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
23-11-2021 09:46
Vroege Black Friday deals!
Alleen vandaag nog vroege Black Friday korting!
Nou vooruit, nog een dag!
De hele week Black Friday kortingen!
Is het nou gvd al een keer vrijdag
Het hele weekend nog Black Friday korting!
Black Friday gemist? Ook maandag nog korting!
Koop dan!!
NEE! :puh:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven