Wat je niet hardop wil zeggen deel X

18-11-2021 23:27 3599 berichten
...maar hier toch doet omdat het kan! Gooi hier al je frustratie er uit! Alles wat je hebt opgekropte mag je met ons delen. Commentaar mag maar hoeft niet. Zie dit als een kliko waar je alle rotzooi weg kunt gooien.
Een baksteen bij een ambulance naar binnen gooien, waar op dat moment ook nog een patiënt in ligt? WTF t*fus, schijtvolkkkkk. En ouders ga je kapot schamen dat je zulk tuig op de wereld heb gezet. Maar dat zullen ze wel niet doen, die kinderen zijn niet voor niks zo.
Ik zou zó niet in de hulpverlening kunnen werken want ik zou ze allemaal op hun lelijke, zielige t*ring bekken willen trappen.
Sunce schreef:
21-11-2021 18:10
Een baksteen bij een ambulance naar binnen gooien, waar op dat moment ook nog een patiënt in ligt? WTF t*fus, schijtvolkkkkk. En ouders ga je kapot schamen dat je zulk tuig op de wereld heb gezet. Maar dat zullen ze wel niet doen, die kinderen zijn niet voor niks zo.
Ik zou zó niet in de hulpverlening kunnen werken want ik zou ze allemaal op hun lelijke, zielige t*ring bekken willen trappen.
Je kan nog zo je best doen als ouders zijnde en toch tot de conclusie moeten komen dat je een rotte appel hebt gebaard. Met andere woorden, het ligt niet altijd aan de ouders cq opvoeding.
Alle reacties Link kopieren
Als topictitel was geweest mijn kind heeft overgewicht was de pleuris uitgebroken op de viva.
Cateautje schreef:
21-11-2021 18:14
Je kan nog zo je best doen als ouders zijnde en toch tot de conclusie moeten komen dat je een rotte appel hebt gebaard. Met andere woorden, het ligt niet altijd aan de ouders cq opvoeding.
Het zijn heel veel minderjarigen die aan het rellen zijn. Wat doen die savonds allemaal buiten? Het is niet dat ze op een leeftijd zitten dat de ouders niks meer te zeggen hebben. Bovendien heel veel allochtonen, waarbij in sommige culturen gemiddeld genomen minder naar de kinderen om wordt gekeken. Ik ben zelf 2e generatie allochtoon, ben er tussen opgegroeid maar dit had ik niet hoeven flikken bij mijn ouders!
Sunce schreef:
21-11-2021 18:30
Het zijn heel veel minderjarigen die aan het rellen zijn. Wat doen die savonds allemaal buiten? Het is niet dat ze op een leeftijd zitten dat de ouders niks meer te zeggen hebben. Bovendien heel veel allochtonen, waarbij in sommige culturen gemiddeld genomen minder naar de kinderen om wordt gekeken. Ik ben zelf 2e generatie allochtoon, ben er tussen opgegroeid maar dit had ik niet hoeven flikken bij mijn ouders!
Ten eerste was het vroeg op de vrijdagavond en ten tweede had het niets met allochtone jongeren te maken.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 21-11-2021 18:35
1.02% gewijzigd
Cateautje schreef:
21-11-2021 18:14
Je kan nog zo je best doen als ouders zijnde en toch tot de conclusie moeten komen dat je een rotte appel hebt gebaard. Met andere woorden, het ligt niet altijd aan de ouders cq opvoeding.
Ook rotte appels van 15 kan je prima thuis houden in de avonden en nachten. Als je echt een beetje een ouder bent.
Ik moest op m'n 15de om 12 uur thuis zijn in het weekend. Mijn zoon moest op z'n 15de om 12 uur thuis zijn in het weekend, dus ik neem aan dat jongeren van nu ook rond die tijd thuis moeten zijn in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
De rellen waren voor 12 uur.
Ja, precies.
Cateautje schreef:
21-11-2021 18:41
Ik moest op m'n 15de om 12 uur thuis zijn in het weekend. Mijn zoon moest op z'n 15de om 12 uur thuis zijn in het weekend, dus ik neem aan dat jongeren van nu ook rond die tijd thuis moeten zijn in het weekend.
Dus jij en je zoon zijn de maat? Dat maakt het ok ofzo?
Afgezien van mijn persoonlijke mening van een 15jarige die tot 00:00 uur van huis is, is dit toch wel een andere tijd hè, zo middenin een pandemie.
Sunce schreef:
21-11-2021 18:56
Dus jij en je zoon zijn de maat? Dat maakt het ok ofzo?
Afgezien van mijn persoonlijke mening van een 15jarige die tot 00:00 uur van huis is, is dit toch wel een andere tijd hè, zo middenin een pandemie.
Ja hoor meid. Jij droeg op die leeftijd zwarte 80 denier panty's met zwarte moccasins en een zwarte midijurk en was keurig voor zonsondergang thuis.


Ik weet niet beter dan dat dat altijd de norm is geweest in deze stad, in het weekend 12 uur thuis voor midtieners.
Ik snap wel dat er veel van die type kinderen daar lopen als zij de norm is.

Ken trouwens geen pubers die elk weekend op straat mogen hangen tot middernacht of erna. Ook niet in de weekenden. Die zijn dan al 17 of ouder. Zeker in deze tijd.

En dat dan ook vaak nog doen in hun eigen wijk ( schilderswijk) of klein dorp (Urk en ons kent ons) zonder dat je als ouder gaat kijken of je je kind kan vinden als het begint.
Dan boeit het je niet.
Hoor net op Jeugdjournaal. Best een grote groep met 13 en 14 jarigen met vuurwerk en bivakmutsen.
Cateautje schreef:
21-11-2021 19:01
Ja hoor meid. Jij droeg op die leeftijd zwarte 80 denier panty's met zwarte moccasins en een zwarte midijurk en was keurig voor zonsondergang thuis.


Ik weet niet beter dan dat dat altijd de norm is geweest in deze stad, in het weekend 12 uur thuis voor midtieners.
Ik mocht niet zo lang buiten blijven nee en taalde daar ook totaal niet naar op die leeftijd. Anyway, ik wilde een berichtje plaatsen zonder in een discussie te belanden dus als je het niet erg vindt ga ik mijn zwarte midijurk (?) nu verruilen voor mijn huispak en wat aangenamers met mijn avond doen.
Het wordt er al aangenamer op.
FeeLucifer01 schreef:
21-11-2021 19:04
Hoor net op Jeugdjournaal. Best een grote groep met 13 en 14 jarigen met vuurwerk en bivakmutsen.

Hoe komen 13-jarigen überhaupt aan bivakmutsen? Kopen ze die zelf bij de Zeeman?
Wat ik al zei, ik snap wel als zij de norm is qua ouder welke type kinderen daar wel huppelen met 13 en 14 jaar en vuurwerk en bivakmutsen.
RikM schreef:
21-11-2021 19:21
Hoe komen 13-jarigen überhaupt aan bivakmutsen? Kopen ze die zelf bij de Zeeman?
Ik gok zelf haken, zullen vast diy filmpjes met uitleg te vinden zijn. :-D

Net als dat vuurwerk, ook zelf gebouwd.
RikM schreef:
21-11-2021 19:21
Hoe komen 13-jarigen überhaupt aan bivakmutsen? Kopen ze die zelf bij de Zeeman?
Kijk zelf eventjes naar het Jeugdjournaal.
Ik lach me verrot om die orthodoxe redenatieprocessen. Alsof het 80 jarigen zijn uit Urk. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg alleen maar Hakuna Matata, :HA:
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
21-11-2021 19:02
Ik snap wel dat er veel van die type kinderen daar lopen als zij de norm is.

Ken trouwens geen pubers die elk weekend op straat mogen hangen tot middernacht of erna. Ook niet in de weekenden. Die zijn dan al 17 of ouder. Zeker in deze tijd.

En dat dan ook vaak nog doen in hun eigen wijk ( schilderswijk) of klein dorp (Urk en ons kent ons) zonder dat je als ouder gaat kijken of je je kind kan vinden als het begint.
Dan boeit het je niet.
Ik ken ze ook niet, tenzij het een kind van ouders is die het ‘wegens omstandigheden’ (lees: zelf sociaal uitgedaagd, verslaafd, psychisch niet beschikbaar) niets interesseert.

En dan nog, ook in mijn stadje waren rellen aangekondigd. Dan laat je je sensatiebeluste midtiener echt niet ‘los’ rondlopen met zijn matties om filmpjes te scoren. Om vervolgens zelf jankend te eindigen op Dumpert.nl als ze een snackbar worden uit geslagen door de ME. Laat staan als je in een stad woont waar al dagenlang het gerucht ging dat iedere zelfbenoemde hooligan ‘wel eens even zou komen demonstreren’. Het is niet alsof je niet kon weten wat er zou gebeuren of welk soort tuig op dat soort acties afkomt gezien de vorige rellen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
OT:

Wat wil je nou met je gejank in die WA-groep? Wat moet die school met ‘een krachtig signaal’?! Onder welk rotsblok heb je de afgelopen vier jaar gelegen met je uitgeteerde kop? Er is een tekort. Dat weet iedereen in heel Nederland al dus dat ‘signaal’ van jou kunnen ze missen als kiespijn. Er zijn geen invalkrachten k*t!

En die ene die ze nog voor een groep hadden kunnen zetten om zodoende de klas niet morgen thuis te moeten laten zitten, is te druk met het afhandelen van ‘signalen’ van huppelkutten die ook even hun ongenoegen moeten laten blijken en volgens protocol weer hun vijf minuten aandacht moeten krijgen. En ook nog een aai over de bol moeten krijgen voor hun zogenaamde ‘betrokkenheid’ :frusty:

Bok toch een end op en deal met je eigen frustraties en val anderen daar niet mee lastig als een dreinende kleuter die ook weer aandacht nodig heeft voor de hissefitties.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Godallemachtig!!! :|
Alle reacties Link kopieren
Hoezo we naaien de consument een oor aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven