Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Alle reacties Link kopieren
hoezo wordt het dan een pakket bezorging het is een facking kaartje :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo gestrest dat ik net bijna moest huilen om een vlieg in mijn slaapkamer. (Op vakantie in Oostenrijk met schoonfamilie, waar mijn schoonvader corona opgelopen heeft en ik vandaag bij de huisarts zat vanwege een borrelia-infectie na een tekenbeet (nu drie weken antibiotica), en ik voelde me al niet lekker omdat ik al twee weken loop te hoesten (geen corona) en blehh).
Wat ik niet hardop mag en wil zeggen, wat ik niet eens wil dénken omdat het zó tegen mijn natuur indruist, maar ik typ het hier toch: ik zou willen dat iedereen die zijn leven alleen voor zichzelf leeft, schijt heeft aan anderen en vooral het figuurlijke eigen straatje schoon wil houden, eindelijk eens zou voelen wat ik voel. Wat ik al jaren ervaar, waar ik al jaren mee te kampen heb, zonder vooruitzicht. Dát, dat heel even voelen. Ik wens je niks slechts toe, ik doe niet aan verwensingen. Maar ik uit het hier toch even. Misschien slaap ik dan hopelijk net iets beter.
Alle reacties Link kopieren
Groot deel van mijn collega's negeert mij in de groepsapp en bij bijeenkomsten zijn ze hooguit beleefd. Waarom? Omdat ze denken dat ik ben aangenomen dmv vriendjespolitiek. Iets wat totaal niet waar is. Wat ik nooit hardop zou zeggen;

Ik verdien 2x zoveel dan jullie. Ik doe strategisch werk en nee, jullie hebben inderdaad geen idee wat ik doe. Dat wil echter niet zeggen dat ik niks doe. Gelukkig ziet het management dat wel en ze gebruiken graag mijn analyses en rapporten. Dus klaag maar lekker en roddel maar achter mijn rug om. Over 1 jaar ben ik weer weg voor een hogere, nieuwe positie. Ik ben al gevraagd namelijk. Dus blijf maar lekker veilig op je positie zitten, kunnen jullie weer roddelen over mijn opvolger.
Alle reacties Link kopieren
Belastingdienst maart 2022: ‘u heeft teveel betaald, u krijgt 100,- terug’
Ook belastingdienst in juli 2022: ‘U heeft teveel geld terug gekregen, gaarne nog 125,- betalen’

Fuck jullie allemaal daar bij die dienst, heb jullie nu al vijf keer gebeld en voorgerekend dat het niet klopte. Kan ik er wat aan doen dat jullie zielige systeem mijn situatie niet aan kan. Zo uniek is het nu ook weer allemaal niet.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit nu weer voor gezeur dat mijn telefoon s nachts leegloopt.. :steam: Of hij is gewoon op.. :-?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben doodziek van het moe zijn de hele dag. Op mijn vrije dagen ben ik uitgeput en de andere dagen werk ik. Voel me een soort robot.

Ook helemaal klaar met oude mensen die tegen je durven te zeggen 'denk je dat ik niks anders te doen heb?' bij een winkel/balie etc. Alsof ze altijd voorrang hebben.

Oh en mensen die keihard tegen elkaar (en tegen hun kleine kinderen) schreeuwen in hun tuin zodat de hele buurt het hoort.

Ik kan nog wel even doorgaan.
'You can't always get what you want'
SigmundFreud221b schreef:
30-07-2022 09:53
Ik ben doodziek van het moe zijn de hele dag. Op mijn vrije dagen ben ik uitgeput en de andere dagen werk ik. Voel me een soort robot.

Ook helemaal klaar met oude mensen die tegen je durven te zeggen 'denk je dat ik niks anders te doen heb?' bij een winkel/balie etc. Alsof ze altijd voorrang hebben.

Oh en mensen die keihard tegen elkaar (en tegen hun kleine kinderen) schreeuwen in hun tuin zodat de hele buurt het hoort.

Ik kan nog wel even doorgaan.
:hug: :hug: :hug: Ik weet zo goed hoe je je voelt, ik ben al 26,5 jaar chronisch vermoeid door hersenletsel na een ongeval. Ik heb er inmiddels mee leren leven en mee leren omgaan maar ook ik heb soms ook moeilijke momenten. (Om over onbegrip maar niet te spreken, ik leg het niet meer uit dat ik niet voor de lol halve dagen werk als mensen zeggen 'oww lekker'...Al blijft het pijnlijk dat mensen dat denken en ik snap het ook wel want je ziet niks aan mij)

Dat geschreeuw en andere herrie in de zomer als iedereen deuren open heeft staan en veel buiten is snap ik ook niet, dat mensen niet begrijpen dat de hele buurt ze dan hoort...

Tot slot, heb het al gezegd maar ik wil het nog een keer kwijt. In het begin begreep ik de boerenacties maar nu ben ik er echt klaar mee, dit gaat nergens meer over. Ga koeien melken...
Alle reacties Link kopieren
Zo, eindelijk weer een werkende nick met avatar.

On topic: ik ben zo blij dat mijn baan erop zit. Laatste weken waren slopend. Nu even vakantie vieren en daarna beginnen met mijn nieuwe baan waar ik veel zin in heb. Zin hebben in werk, dat gevoel heb ik echt al heel lang niet gehad.
Alle reacties Link kopieren
Zo nu eerst You better call Saul kijken met lekker veel kauwgomballen en dan zie ik later wel weer of ik me nuttig ga maken.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Het gaat ongetwijfeld gezeik opleveren van schoonmoeder over waarom niet, maar ik ga je niet uitnodigen voor de verjaardag van mijn oudste. Je moet nog steeds komen voor onze jongste, waarvan je al 6 jaar het bestaan van ‘ontkent’. Op de dag zelf afzeggen en meteen ons uitnodigen voor een week later met een positieve test. En nu is zelf je eigen broer er helemaal klaar mee. En nee, wij wonen net zo ver van jullie af als andersom. Kom nu zelf maar eens over de brug. Voor ons is na 8,5 jaar de maat vol.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hork is mijn zwager toch, brrrr naar ventje @(
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn weg! Vlag uit, champagne op tafel! Ze zijn echt weg! Bijna ontroerd die verhuiswagen na gekeken :-D
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen recht om jaloers te zijn, en toch ben ik jaloers en bah :facepalm: :pukey:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
ik had je gewaarschuwd :wtf: maar idd het was erg saai wat was nou het probleem geweest als er nog 4 extra mensen waren :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
28-07-2022 22:39
Ik bepaal wat mijn kind eet en mijn kind bepaalt of hij het eet. Dus hou je eten in je eigen bord en bemoei je niet met mijn kind. Ik ben de moeder is dat duidelijk?
Daar heb je gelijk in.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af waarom sommige producten zo omslachtig zijn verpakt dat je hulpmiddelen nodig hebt om ze open te krijgen. zoals b.v. bij dvd´s. De verpakking krijg ik echt moeilijk open.
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
30-07-2022 21:24
Ik vraag me wel eens af waarom sommige producten zo omslachtig zijn verpakt dat je hulpmiddelen nodig hebt om ze open te krijgen. zoals b.v. bij dvd´s. De verpakking krijg ik echt moeilijk open.
Echt he, ik heb ook vaak ruzie met verpakkingen en ik vraag me ook wel eens af 'waarom, wat is hier de logica van'?
MadameBijoux schreef:
30-07-2022 21:24
Ik vraag me wel eens af waarom sommige producten zo omslachtig zijn verpakt dat je hulpmiddelen nodig hebt om ze open te krijgen. zoals b.v. bij dvd´s. De verpakking krijg ik echt moeilijk open.

Ja, dat je een schaar nodig hebt om die in hard plastic verpakte schaar eruit te krijgen. Net als bij tandenborstels.
Wel ja joh. Gooi de hele voortuin maar vol ballonnen. Wat kan jullie het milieu en de vogels schelen. Stom, dom pleurisvolk! >:-(

Ach, da's waar. Dat gebeurt natuurlijk niet. Tegen die tijd ligt het namelijk in mijn tuin. :P

(Ik gooi altijd alles wat van die lui is terug in hun tuin. Behalve ballonnen, want die kunnen schadelijk zijn.)
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Holmes schreef:
31-07-2022 08:35
Echt he, ik heb ook vaak ruzie met verpakkingen en ik vraag me ook wel eens af 'waarom, wat is hier de logica van'?
Tegen diefstal
Voor iedereen een groene tuin
Je kan dat soort verpakkingen blijkbaar ( gezien op lifehackfilmpje) knijpen en dan scheurt er een zijkantje open en dan heb je geen schaar nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij; mijn date heeft mij vanaf zijn vakantieadres laten weten dat hij, nu hij me mist, zich beseft dat hij verliefd op me aan het worden is :heart: . En ik had net een brief in de bus n.a.v. een uitstrijkje dat eerst niet goed leek te zijn; nu officieel geen aanwijzingen voor baarmoederhalskanker of een voorstadium daarvan. Ik schenk vanavond een borrel voor mijzelf in.
Alle reacties Link kopieren
Goffer, als ik eerder had gekeken bij de AH uitjes, in plaats van die kortingscode van de loterij had gebruikt, dan was ik nu €30 goedkoper uit geweest. En natuurlijk kan je niets retourneren… :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
31-07-2022 12:33
Ik ben blij; mijn date heeft mij vanaf zijn vakantieadres laten weten dat hij, nu hij me mist, zich beseft dat hij verliefd op me aan het worden is :heart: . En ik had net een brief in de bus n.a.v. een uitstrijkje dat eerst niet goed leek te zijn; nu officieel geen aanwijzingen voor baarmoederhalskanker of een voorstadium daarvan. Ik schenk vanavond een borrel voor mijzelf in.
Wat een fijne berichten, daar mag je zeker op drinken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven