Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
03-08-2022 20:22
Jullie zijn zoals mijn kinderen.
Als jullie sterven of het op een lopen zetten verga ik.

Als kat 1 gisteren besluit na 13 jaar dat het genoeg is geweest en tegelijk besluit kat 2 vier dagen geleden dat hij ons niet meer wil als baasje en het aftrapt ...

Mag ik alsjeblief ergens onder een steen kruipen ipv al dagen op standje overleef en stressniveau 3.000 te staan?

Het is hier véél te stil. Het katteneten staat er voor zo'n beetje nop.
En jullie vriendje mist jullie ook.



:hug:
:swear: Ik heb vanmorgen een vriendin begraven die onverwacht is overleden maar mn moeder liep te mekkeren dat ik haar echt vanavond moest helpen met iets totaal onbenulligs. Wat kunnen mij die pl**r*splanten verr*tten...
Word je automatisch irritant en zeikerig vanaf 70 of zo? Jongejonge...
Wissewis schreef:
03-08-2022 20:22
Jullie zijn zoals mijn kinderen.
Als jullie sterven of het op een lopen zetten verga ik.

Als kat 1 gisteren besluit na 13 jaar dat het genoeg is geweest en tegelijk besluit kat 2 vier dagen geleden dat hij ons niet meer wil als baasje en het aftrapt ...

Mag ik alsjeblief ergens onder een steen kruipen ipv al dagen op standje overleef en stressniveau 3.000 te staan?

Het is hier véél te stil. Het katteneten staat er voor zo'n beetje nop.
En jullie vriendje mist jullie ook.


En ja, big boss ... Vanmiddag de vraag "hoe was je weekend?" was écht wel de verkeerde vraag op het verkeerde moment.
Want een politiek-correct antwoord kreeg je dus voor 1 keer niet van me.
Wat rot Wisje :hug:
Wissewis schreef:
03-08-2022 20:22
Jullie zijn zoals mijn kinderen.
Als jullie sterven of het op een lopen zetten verga ik.

Als kat 1 gisteren besluit na 13 jaar dat het genoeg is geweest en tegelijk besluit kat 2 vier dagen geleden dat hij ons niet meer wil als baasje en het aftrapt ...

Mag ik alsjeblief ergens onder een steen kruipen ipv al dagen op standje overleef en stressniveau 3.000 te staan?

Het is hier véél te stil. Het katteneten staat er voor zo'n beetje nop.
En jullie vriendje mist jullie ook.


En ja, big boss ... Vanmiddag de vraag "hoe was je weekend?" was écht wel de verkeerde vraag op het verkeerde moment.
Want een politiek-correct antwoord kreeg je dus voor 1 keer niet van me.
Wat ontzettend verdrietig. :'(

Kat 2 is weggelopen, begrijp ik dat goed? Hoop dat ie nog terugkomt. Sterkte. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
04-08-2022 00:19
Wat ontzettend verdrietig. :'(

Kat 2 is weggelopen, begrijp ik dat goed? Hoop dat ie nog terugkomt. Sterkte. :redrose:
Kat 2 kwam vrijdag met een gekneusde poot thuis.

Voor we er goed en wel naar konden kijken was ie al weer weg.

24 uur later kwam hij nog eens goeiedag zeggen.
En heeft man hem in een reismand naar de dierenarts gekregen.

Maar reismanden, dierenartsen, ... en dan nog een narcose om foto's te nemen zijn duidelijk zijn ding niet en het beest is zondagochtend vroeg - waarschijnlijk vrij getraumatiseerd - buiten gelopen. (Hij kan de straat normaal gezien niet op en heeft een speelruimte van 60 aan elkaar grenzende tuinen. We hopen nog altijd - tegen beter weten in - dat hij in 1 van de 60 tuinen zit, maar hij kan intussen ook zo'n beetje eender waar zitten.)

Zijn verwondingen vielen gelukkig mee, maar de pijn-bestrijding staat hier volkomen zinloos op hem te wachten.
Want hij laat al 4 dagen zijn kop niet zien en reageert nergens op.

De flyers zijn vanavond de deur uit, de buurtapp is gewaarschuwd, de straat-Facebook is gisteren verwittigd, ...
Maar de hoop is beperkt.

En intussen mag ik - als het beest ooit zou terugkomen - hem vertellen dat de vriend die hij 12.5 jaar had en met wie hij jarenlang alles samen deed er ook niet meer is :"-(.
Zonder dat ik - of man - zelf fatsoenlijk afscheid heb kunnen nemen van die vriend van hem, met dank aan een k*t-dierenarts.


En tussen de bedrijven door is er nog werk en loopt hier nog een jong ding van zo'n jaar of 7 te miauwen.
Omdat hij zijn vriendjes mist en alleen is.

En denk ik bij elk geluidje dat ik hoor en bij elk mini-windvlaagje of geritsel van een blad dat het een kat is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
04-08-2022 01:22
Kat 2 kwam vrijdag met een gekneusde poot thuis.

Voor we er goed en wel naar konden kijken was ie al weer weg.

24 uur later kwam hij nog eens goeiedag zeggen.
En heeft man hem in een reismand naar de dierenarts gekregen.

Maar reismanden, dierenartsen, ... en dan nog een narcose om foto's te nemen zijn duidelijk zijn ding niet en het beest is zondagochtend vroeg - waarschijnlijk vrij getraumatiseerd - buiten gelopen. (Hij kan de straat normaal gezien niet op en heeft een speelruimte van 60 aan elkaar grenzende tuinen. We hopen nog altijd - tegen beter weten in - dat hij in 1 van de 60 tuinen zit, maar hij kan intussen ook zo'n beetje eender waar zitten.)

Zijn verwondingen vielen gelukkig mee, maar de pijn-bestrijding staat hier volkomen zinloos op hem te wachten.
Want hij laat al 4 dagen zijn kop niet zien en reageert nergens op.

De flyers zijn vanavond de deur uit, de buurtapp is gewaarschuwd, de straat-Facebook is gisteren verwittigd, ...
Maar de hoop is beperkt.

En intussen mag ik - als het beest ooit zou terugkomen - hem vertellen dat de vriend die hij 12.5 jaar had en met wie hij jarenlang alles samen deed er ook niet meer is :"-(.
Zonder dat ik - of man - zelf fatsoenlijk afscheid heb kunnen nemen van die vriend van hem, met dank aan een k*t-dierenarts.


En tussen de bedrijven door is er nog werk en loopt hier nog een jong ding van zo'n jaar of 7 te miauwen.
Omdat hij zijn vriendjes mist en alleen is.

En denk ik bij elk geluidje dat ik hoor en bij elk mini-windvlaagje of geritsel van een blad dat het een kat is.
Wat een hoop kattenverdriet op een hoop. :( Snap heel goed dat je er flink door van slag bent. Zo begrijpelijk. Hoop toch dat hij nog opduikt. Kan soms weken en zelfs maanden duren.

Sterkte met je verlies van kat 1. Herkenbaar ook, zo'n situatie met een dierenarts en inslapen. Ik ben er ooit emotioneel ingeluisd. Mijn kat was pas vijf. :'(

Betreffende dierenarts is een jaartje of wat later plots doodgebleven. Kon de neiging niet onderdrukken dat het met karma te maken zou hebben. Al weet ik niet eens of ik daarin geloof.

Hoe dan ook, sterkte met alles. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wissewis :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bah, last van mijn rug. Geen pijn, maar een vermoeidheid. Het beste is bewegen, maar ja, moet werken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Holmes schreef:
03-08-2022 21:47
:swear: Ik heb vanmorgen een vriendin begraven die onverwacht is overleden maar mn moeder liep te mekkeren dat ik haar echt vanavond moest helpen met iets totaal onbenulligs. Wat kunnen mij die pl**r*splanten verr*tten...
Word je automatisch irritant en zeikerig vanaf 70 of zo? Jongejonge...
Sterkte!
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Phoebe :redrose:

Wat een nare kattenberichten Wis. Sterkte! :hug:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Voor Wissewis en Phoebe :hug: :hug:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Damn, wat zie ik er sexy uit met mijn nieuwe haarkleur en ander model!
*gaat veel spiegels kopen*
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 04-08-2022 16:29
1.55% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Fuck off met je schijnheilige smoelwerk!
Nee hoor meneer,wij hebben geen trommels,gitaren of bongos,dus dat kan de buurvrouw niet horen.(buurvrouw ben ik)

Gelukkig heb ik foto's en fimpjes en zijn jullie zelf zo stom om alles online te gooien.
Dus deze keer hebben jullie dikke vette pech,alle bewijs is nu bij de woningbouw.
Mogen jullie eigenlijk wel liegen van Jezus? (6)
Dank sabeltand en Vf!
Alle reacties Link kopieren
Heftig Phoebe Holmes, sterkte. Ik heb zelf
altijd het idee dat oudere mensen al zo vaak met de dood in allerlei variaties zijn geconfronteerd dat ze het moeilijk kunnen terughalen hoe dat is voor jongere mensen als er plotseling iemand uit hun omgeving sterft.

Wissewis ook sterkte met de katten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
04-08-2022 22:32
Heftig Phoebe Holmes, sterkte. Ik heb zelf
altijd het idee dat oudere mensen al zo vaak met de dood in allerlei variaties zijn geconfronteerd dat ze het moeilijk kunnen terughalen hoe dat is voor jongere mensen als er plotseling iemand uit hun omgeving sterft.

Wissewis ook sterkte met de katten.
Oww dat zou best kunnen, daar had ik nog niet eens aan gedacht... (zij had ook een uitvaart vandaag maar die persoon was 94, die van mij 34 jaar jonger en onverwacht)
Nou ja ik heb de puf niet om er over in discussie te gaan. (En ik kan ook even weinig hebben want ik voel me zwaar bagger.. ik wil geen aandacht trekken of zielig doen maar wat een rotgevoel is dit...)
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Holmes schreef:
04-08-2022 23:15
Oww dat zou best kunnen, daar had ik nog niet eens aan gedacht... (zij had ook een uitvaart vandaag maar die persoon was 94, die van mij 34 jaar jonger en onverwacht)
Nou ja ik heb de puf niet om er over in discussie te gaan. (En ik kan ook even weinig hebben want ik voel me zwaar bagger.. ik wil geen aandacht trekken of zielig doen maar wat een rotgevoel is dit...)
Logisch toch dat je je ellendig voelt :hug:
Zonder regen geen bloemen
Joppie schreef:
05-08-2022 08:06
Logisch toch dat je je ellendig voelt :hug:
Dank je :$ :)
Phoebe-Holmes schreef:
04-08-2022 23:15
Oww dat zou best kunnen, daar had ik nog niet eens aan gedacht... (zij had ook een uitvaart vandaag maar die persoon was 94, die van mij 34 jaar jonger en onverwacht)
Nou ja ik heb de puf niet om er over in discussie te gaan. (En ik kan ook even weinig hebben want ik voel me zwaar bagger.. ik wil geen aandacht trekken of zielig doen maar wat een rotgevoel is dit...)


Wat ellendig. Het is ook nog jong. Snap je gevoel helemaal. Zeker als het plots was. Dan heeft het naderhand extra impact. Sterkte. :redrose:
Phoebe-Holmes schreef:
04-08-2022 23:15
Oww dat zou best kunnen, daar had ik nog niet eens aan gedacht... (zij had ook een uitvaart vandaag maar die persoon was 94, die van mij 34 jaar jonger en onverwacht)
Nou ja ik heb de puf niet om er over in discussie te gaan. (En ik kan ook even weinig hebben want ik voel me zwaar bagger.. ik wil geen aandacht trekken of zielig doen maar wat een rotgevoel is dit...)
Sterkte, en ik vind dat je dat later best wel wat over kan zeggen hoor!
Ik begrijp inmiddels dat werklui hun busje met spullen liefst zo dicht mogelijk bij hun klus willen hebben. Maar dat iemand dan onvermeld zijn bus zo ongeveer tegen mijn garagedeur aanzet vind ik eigenlijk asociaal (is aan het klussen bij de buren).
Ben bijna geneigd om net te doen of mijn neus bloedt en de garagedeur open te doen en tegen die bus aan te janken.
(Oh, geen idee dat die daar stond??)
Alle reacties Link kopieren
Als je weet waar, aanbellen?


Het spijt me dat ik zolang niks van me heb laten horen, ik mis je, goede vriendin.
Chloe15 schreef:
05-08-2022 09:13
Ik begrijp inmiddels dat werklui hun busje met spullen liefst zo dicht mogelijk bij hun klus willen hebben. Maar dat iemand dan onvermeld zijn bus zo ongeveer tegen mijn garagedeur aanzet vind ik eigenlijk asociaal (is aan het klussen bij de buren).
Ben bijna geneigd om net te doen of mijn neus bloedt en de garagedeur open te doen en tegen die bus aan te janken.
(Oh, geen idee dat die daar stond??)
Ik zou tegen de buren en de klussers zeggen dat het eerst gevraagd moet worden of het busje daar kan staan!
Alle reacties Link kopieren
Jullie verpesten mijn woongenot. Hele dagen handfree bellen in de tuin, tv in het tuinhuis, altijd naar binnen gluren, om de week op de aanbouw staan om de goten te ‘legen’ (lees: gluren bij de buren)
En dan nu jullie tweede auto hier voor de deur. Jullie hebben er twee, en rijden maar met 1. Moeten jullie dan echt die ene waarmee niet gereden wordt, precies voor onze deur zetten?

Het is openbaar parkeren, dus aan de deur gaan klagen heeft toch geen zin, ik wil verhuizen…
Alle reacties Link kopieren
Stomme achterbuurman, als je de volgende keer een feestje in de achtertuin houdt met je Neanderthalervriendjes, plak dan die ene die steeds zo luidruchtig was een stuk ducttape op zijn bek.
En ga niet door tot 2 uur 's nachts :furious:
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven