Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
31-07-2022 12:33
Ik ben blij; mijn date heeft mij vanaf zijn vakantieadres laten weten dat hij, nu hij me mist, zich beseft dat hij verliefd op me aan het worden is :heart: . En ik had net een brief in de bus n.a.v. een uitstrijkje dat eerst niet goed leek te zijn; nu officieel geen aanwijzingen voor baarmoederhalskanker of een voorstadium daarvan. Ik schenk vanavond een borrel voor mijzelf in.
Gelijk heb je proost alvast :cheers:
Zonder regen geen bloemen
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
31-07-2022 08:50
Ja, dat je een schaar nodig hebt om die in hard plastic verpakte schaar eruit te krijgen. Net als bij tandenborstels.
De laatste keer dat ik bij bo.com dvd´s heb besteld moest ik eens schaar pakken om het plastic open te krijgen en opletten dat de schaar niet door de opening van de dvd ging. Het is goed gegaan en ik ben altijd erg voorzichtig.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 31-07-2022 18:17
8.28% gewijzigd
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
29-07-2022 23:36
Wat ik niet hardop mag en wil zeggen, wat ik niet eens wil dénken omdat het zó tegen mijn natuur indruist, maar ik typ het hier toch: ik zou willen dat iedereen die zijn leven alleen voor zichzelf leeft, schijt heeft aan anderen en vooral het figuurlijke eigen straatje schoon wil houden, eindelijk eens zou voelen wat ik voel. Wat ik al jaren ervaar, waar ik al jaren mee te kampen heb, zonder vooruitzicht. Dát, dat heel even voelen. Ik wens je niks slechts toe, ik doe niet aan verwensingen. Maar ik uit het hier toch even. Misschien slaap ik dan hopelijk net iets beter.
Helemaal met je eens! Een beetje rekening met elkaar houden vind ik wel belangrijk. Is er geen mogelijkheid om contact op te nemen met je huisarts zodat hij spoed achter een operatie kan zetten? Pijn hebben of minder kwaliteit van leven zijn voor mij toch echt redenen om iemand voorrang te geven en zeer zeker als het al een paar keer is uitgesteld. Het is maar een gedachte hoor en ik weet verder niet hoe het systeem werkt.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Iedere keer dat ik berenklauw zie staan, denk ik aan bovenstaande forumster.
MadameBijoux schreef:
31-07-2022 18:17
Helemaal met je eens! Een beetje rekening met elkaar houden vind ik wel belangrijk. Is er geen mogelijkheid om contact op te nemen met je huisarts zodat hij spoed achter een operatie kan zetten? Pijn hebben of minder kwaliteit van leven zijn voor mij toch echt redenen om iemand voorrang te geven en zeer zeker als het al een paar keer is uitgesteld. Het is maar een gedachte hoor en ik weet verder niet hoe het systeem werkt.

Lief dat je meedenkt. :)

Hoewel ik mijn eigen leed natuurlijk het hardst voel, zou ik niet vóór iemand met kanker geholpen willen worden. Dat zou niet goed voelen.

Als ik in september nog niet opgeroepen ben, zal ik er wel weer heen bellen om te informeren.
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
01-08-2022 13:00
Lief dat je meedenkt. :)

Hoewel ik mijn eigen leed natuurlijk het hardst voel, zou ik niet vóór iemand met kanker geholpen willen worden. Dat zou niet goed voelen.

Als ik in september nog niet opgeroepen ben, zal ik er wel weer heen bellen om te informeren.
Graag gedaan! Ik snap het. :) Hou het inderdaad goed in de gaten. Ik hoop ook dat je niet teveel pijn hebt.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hoop al heel vaak opgegeven. Het wordt hem niet, ik vind niemand, laat die apps maar zitten want het werkt niet. Laat die sites maar zitten, het werkt niet voor mij. Dan word ik van alle kanten bestookt dat ik een leuke man ben en dat het echt wel gaat lukken en dat ik het dan maar moet doen. En dan doe ik het, het werkt niet, en waar is dat 'je bent leuk zoals je bent dan gebleven'? Nee ik moet dan maar een wereldreis maken, aan mijzelf werken, nieuwe hobby's zoeken, festivals afgaan, nieuwe sporten, vrijgezelle vrienden, kroegen bezoeken. Wat wil je allemaal van me? Laat me anders gewoon ff lekker zelf mijn leven inrichten hoe ik het wil? Ohja, ik doe die dingen trouwens al. Laat me met rust man.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt wel erge kriebeltjes down there, hè… je kinderen dumpen op kamp en daarna als ze terugkomen met je lover op vakantie gaan. Ook goed dat je niet over de gevolgen nadenkt voor je kinderen.
En het gaat maar door. Vorige buren verbouwd in huis, gaan toch maar verhuizen, nieuwe buren gaan meteen voortvarend aan de slag…weer in die kutherrie 🤬🤬🤬
Alle reacties Link kopieren
Chloe15 schreef:
02-08-2022 15:41
En het gaat maar door. Vorige buren verbouwd in huis, gaan toch maar verhuizen, nieuwe buren gaan meteen voortvarend aan de slag…weer in die kutherrie 🤬🤬🤬
:O
Alle reacties Link kopieren
Ik wil naar huis. Het is een prachtige omgeving, aardige mensen, leuk huisje… maar ik wil naar huis. Nu.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
nee jij komt me huis niet binnen MF :swear: opgetyft heb al genoeg gezeik gehad met je andere familie leden..

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Het was een groot geheim, iedereen moest zelf komen kijken, geen foto werd gedeeld, een stel dat op het hondenspeelveld komt en net weet hond ernstige gewrichtsproblemen een pup erbij genomen...

Nou gezien hoor 2 weken later, naast onverstandig, vind ik de pup geen zak aan volkomen gefixeerd en geen snoezige puppytrekjes.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Het zou verboden moeten zijn. Jouw campingplaats is meer dan honderd meter van de mijne en ik wil het niet horen. De trein, het verkeer, de landbouwmachines, buren die nog laat wat kletsen voor de tent, ik slaap er gewoon bij in, ik slaap er gewoon doorheen.

Maar jij hield me gisteren uit de slaap en nu ik al wakker ben kan ik het ook al niet meer negeren. Is mijn eigen vent het niet, lig jij, wie je ook bent, de halve camping te irriteren met je gesnurk.
😂😂
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
31-07-2022 12:33
Ik ben blij; mijn date heeft mij vanaf zijn vakantieadres laten weten dat hij, nu hij me mist, zich beseft dat hij verliefd op me aan het worden is :heart: . En ik had net een brief in de bus n.a.v. een uitstrijkje dat eerst niet goed leek te zijn; nu officieel geen aanwijzingen voor baarmoederhalskanker of een voorstadium daarvan. Ik schenk vanavond een borrel voor mijzelf in.
:cheers:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lemoos2 schreef:
02-08-2022 22:44
Ik wil naar huis. Het is een prachtige omgeving, aardige mensen, leuk huisje… maar ik wil naar huis. Nu.
Ah nee Lemoos, heimwee? :(
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat jullie allemaal druk zijn met jullie peuters, verbouwingen, plannen van de bruiloft. Overigens zit ik zelf ook niet stil met mijn fulltime job.

Maar ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee dat jullie mijn aandacht voor jullie kinderen, jullie verbouwingen, jullie vakantiefoto's graag opeisen en ook heel vanzelfsprekend vinden, terwijl er andersom amper tot niets voor retour komt.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat ik niks heb besteld bij jullie, het regent negatieve reacties! Ik vond het al zo raar dat je pas een account aan kan maken na betaling. Ik haal het wel gewoon in een winkel.. Weet ik zeker dat ik het heb, en dat voor hetzelfde geld.
Ik kan wel hard vloeken want nu is mijn auto kapot. Rook uit de motorkap en lekt koelvloeistof. Ik heb mijn auto nodig om naar afspraken te gaan (6) alsof de enorme kiespijn nog niet genoeg was.
LaFolie schreef:
30-07-2022 18:38
Ik heb geen recht om jaloers te zijn, en toch ben ik jaloers en bah :facepalm: :pukey:
Ik ben ook jaloers. Op iedereen die leuke dingen aan het doen is. Aan mij gaat de zomer dit jaar volledig voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
31-07-2022 12:33
Ik ben blij; mijn date heeft mij vanaf zijn vakantieadres laten weten dat hij, nu hij me mist, zich beseft dat hij verliefd op me aan het worden is :heart: . En ik had net een brief in de bus n.a.v. een uitstrijkje dat eerst niet goed leek te zijn; nu officieel geen aanwijzingen voor baarmoederhalskanker of een voorstadium daarvan. Ik schenk vanavond een borrel voor mijzelf in.
Dat is goed nieuws en wat fijn om te horen dat je vakantieliefde verliefd op je aan het worden is. :flirting:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Chloe15 schreef:
02-08-2022 15:41
En het gaat maar door. Vorige buren verbouwd in huis, gaan toch maar verhuizen, nieuwe buren gaan meteen voortvarend aan de slag…weer in die kutherrie 🤬🤬🤬
Dat is zeker irritant. Daar hadden we vorige zomer last van en soms tot 21:00 of 22:00 in de avond.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Chloe15 schreef:
03-08-2022 10:53
Ah nee Lemoos, heimwee? :(
Kan mij ook soms overvallen op vakantie :hug:
Zonder regen geen bloemen
Alle reacties Link kopieren
O nee, morgen weer zo'n warme dag, kan ik weer niet in de tuin aan het werk :(
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn zoals mijn kinderen.
Als jullie sterven of het op een lopen zetten verga ik.

Als kat 1 gisteren besluit na 13 jaar dat het genoeg is geweest en tegelijk besluit kat 2 vier dagen geleden dat hij ons niet meer wil als baasje en het aftrapt ...

Mag ik alsjeblief ergens onder een steen kruipen ipv al dagen op standje overleef en stressniveau 3.000 te staan?

Het is hier véél te stil. Het katteneten staat er voor zo'n beetje nop.
En jullie vriendje mist jullie ook.


En ja, big boss ... Vanmiddag de vraag "hoe was je weekend?" was écht wel de verkeerde vraag op het verkeerde moment.
Want een politiek-correct antwoord kreeg je dus voor 1 keer niet van me.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven