Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Alle reacties Link kopieren
Wtf!! Jullie zijn gewoon lid van een sekte🙄 het word steeds enger.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
05-08-2022 11:02
Wtf!! Jullie zijn gewoon lid van een sekte🙄 het word steeds enger.
Oeh, details wil ik horen!
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Henk-und-Roelie schreef:
05-08-2022 11:10
Oeh, details wil ik horen!
Buren die steeds extremer hun geloof aanhangen,complete kerkdiensten vanuit hun woonkamer.
Ik heb het een en ander opgezocht over hun geloof,mormonen en dat wordt op internet genoemd als een sekte..
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
05-08-2022 11:50
Buren die steeds extremer hun geloof aanhangen,complete kerkdiensten vanuit hun woonkamer.
Ik heb het een en ander opgezocht over hun geloof,mormonen en dat wordt op internet genoemd als een sekte..
Sowieso is het Christendom een sekte, iedere religie die nieuwe zieltjes recruteert is een sekte.

Mormonen mogen toch ook meerdere vrouwen hebben om zich mee voort te planten?
Dan kan het nog druk worden bij je buren ;-D
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Druk is het zeker! Maar niet voor lang hoop ik,ik heb een dossier aangemaakt en ben al bij de woningbouw geweest.
Om de dag geven ze een kerkdienst vanuit huis,waar dan ook veel mensen bij zijn.
Het zijn geen goede Christenen want ze liegen waar je bijstaat.🤬
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
05-08-2022 12:11
Druk is het zeker! Maar niet voor lang hoop ik,ik heb een dossier aangemaakt en ben al bij de woningbouw geweest.
Om de dag geven ze een kerkdienst vanuit huis,waar dan ook veel mensen bij zijn.
Het zijn geen goede Christenen want ze liegen waar je bijstaat.🤬
Succes!
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Is er geen middel om muizen, ratten en fruitvliegjes onvruchtbaar te maken? Dan hoeven we ze ook niet dood te maken en lost het probleem snel op aangezien ze zich als wilden voortplanten en ook niet lang leven.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Ik geef je letterlijk op een briefje mailtje wat ik aan kinderopvang wil muteren voor 2 kinderen. En dan nog denk je dat ik het over 1 kind heb, en verdubbel je alles. Muts.
Alle reacties Link kopieren
Henk-und-Roelie schreef:
05-08-2022 12:05
Sowieso is het Christendom een sekte, iedere religie die nieuwe zieltjes recruteert is een sekte.

Mormonen mogen toch ook meerdere vrouwen hebben om zich mee voort te planten?
Dan kan het nog druk worden bij je buren ;-D
Die vader uit het Ruinerwold gezin was/is toch ook lid van die sekte?
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
05-08-2022 18:49
Die vader uit het Ruinerwold gezin was/is toch ook lid van die sekte?
Oh echt?
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
05-08-2022 18:49
Die vader uit het Ruinerwold gezin was/is toch ook lid van die sekte?
Hij was lid van de Moonsekte maar is daar uitgezet volgens een familielid
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Joppie schreef:
05-08-2022 20:15
Hij was lid van de Moonsekte maar is daar uitgezet volgens een familielid
Oh ja dat was het. Ik wist dat het iets met moon was maar of dat hetzelfde was, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Hebben je buren een kelder? @(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
05-08-2022 20:38
Hebben je buren een kelder? @(
:proud:
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Mens, hou je tetter. Dit is een camping voor rustzoekers. Ik kan je al vanaf dat je vanmiddag aankwam letterlijk verstaan. Niet zo hard kwekken :@
Henk-und-Roelie schreef:
05-08-2022 17:57
Is er geen middel om muizen, ratten en fruitvliegjes onvruchtbaar te maken? Dan hoeven we ze ook niet dood te maken en lost het probleem snel op aangezien ze zich als wilden voortplanten en ook niet lang leven.

Dit zou je ook op de buren van forummer Coetje kunnen plaatsen.

Maar dat mag ik natuurlijk niet hardop zeggen. :P
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
03-08-2022 20:22
Jullie zijn zoals mijn kinderen.
Als jullie sterven of het op een lopen zetten verga ik.

Als kat 1 gisteren besluit na 13 jaar dat het genoeg is geweest en tegelijk besluit kat 2 vier dagen geleden dat hij ons niet meer wil als baasje en het aftrapt ...

Mag ik alsjeblief ergens onder een steen kruipen ipv al dagen op standje overleef en stressniveau 3.000 te staan?

Het is hier véél te stil. Het katteneten staat er voor zo'n beetje nop.
En jullie vriendje mist jullie ook.


En ja, big boss ... Vanmiddag de vraag "hoe was je weekend?" was écht wel de verkeerde vraag op het verkeerde moment.
Want een politiek-correct antwoord kreeg je dus voor 1 keer niet van me.
:hug:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Holmes schreef:
03-08-2022 21:47
:swear: Ik heb vanmorgen een vriendin begraven die onverwacht is overleden maar mn moeder liep te mekkeren dat ik haar echt vanavond moest helpen met iets totaal onbenulligs. Wat kunnen mij die pl**r*splanten verr*tten...
Word je automatisch irritant en zeikerig vanaf 70 of zo? Jongejonge...
Gecondoleerd en sterkte! :rose:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Acht gemiste oproepen binnen een half uur met uiteindelijk een afsluitend voicemailbericht: Hoi Vuurenvlam, ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen maar ik krijg geen contact.

Nee, goh. Doorgaans neem ik op als ik in de gelegenheid ben of bel ik terug/app ik als ik een gemiste oproep zie. Het heeft geen zin om zo vaak achter elkaar te bellen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een enorm takkewijf. Gelukkig ben ik over 3 weken van jou af en hoef ik die lelijke rotkop van jou hopelijk nooit meer te zien bitch. Ik wens jou heel veel jeuk en hele korte armpjes toe. En wat mij betreft mag jij een hele lange wandeling over een korte pier maken. Wat kunnen 3 weken soms toch lang duren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde op Insta een pb naar iemand (een bn-er) die ik bewonder en ik had al na twee minuten reactie en het liet me huilen.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
06-08-2022 21:56
Ik stuurde op Insta een pb naar iemand (een bn-er) die ik bewonder en ik had al na twee minuten reactie en het liet me huilen.
Aaah wat lief!
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
06-08-2022 21:58
Aaah wat lief!
Dat was trouwens niet omdat ik zo’n enorme fan ben hoor. Het was omdat het een nogal persoonlijke pb was, en de reactie zo lief.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
06-08-2022 22:04
Dat was trouwens niet omdat ik zo’n enorme fan ben hoor. Het was omdat het een nogal persoonlijke pb was, en de reactie zo lief.
Ah zo :)
Alle reacties Link kopieren
Wow, dat was een geweldige date. Ik ben blij dat ik na 10 maanden eindelijk weer eens seks gehad heb. En we klikten echt, dachten overal hetzelfde over en raakten niet uitgepraat. Boeiend dat ik de halve nacht niet geslapen heb.
Het is fijn te weten dat die connectie toch mogelijk is. Ondanks dat ik er allang niet meer in geloofde.

Wissewis en Phoebe, sterkte!
Hoop dat de poes snel weer thuis is.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven