Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII

29-02-2024 15:13 2789 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Waarom zitten die knoopcelbatterijen voor ledwaxinelichtjes in dubbele laag hard plastic verpakt waardoor die krengen alleen met een mes uit de verpakking te krijgen zijn? Degene die dit bedacht heeft moeten ze martelen en vierendelen (6)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik was zo blij met dit mooie hotel in een centrale wijk. Maar ik dreun mijn bed uit van de harde muziek en wil morgen op tijd op pad, wanneer stopt dit!?!?
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Ik wil zo graag tegen een collega schreeuwen: Ik kan er niets aan doen dat ik wel de aandacht krijg die jij gewild had tijdens je ziekte en re-integratie 5 jaar geleden.

Ik ben aan het re-integreren na mijn behandeling tegen levensgevaarlijk ziekte. Ik heb tijdens mijn ziekte veel kaartjes en cadeautjes gehad van collega’s zowel van binnen ons bedrijf als samenwerkende bedrijven. Nu ik aan het terug komen ben word er veel gevraagd hoe het gaat. Zoveel zelfs dat het vervelend werd, daar hebben binnen het bedrijf afspraken over gemaakt. Alleen tijdens vergaderingen/bijeenkomsten met andere bedrijven gebeurt dit nog wel. Heb er op dit moment 1-2 per week. Daar komt dus ook vaak een collega die 5 jaar geleden terug gekomen is na ernstig ziek te zijn geweest en elke keer dat mij iets gevraagd wordt er zij staat er bij dat gaat ze staan zuchten of zegt het gaat weer over jou. Vorige week is ze zelfs tegen mij uitgevallen publiekelijk nadat iemand iets vroeg over hoe het ging. Ik kreeg de volgende dag wel een sorry appje dat ze het niet had moeten doen en dat ze slecht in haar vel zit. Van mij hoeven niet te vragen hoe het gaat echt niet. Sterker nog ben echt klaar met die ziekte.
'Nee natuurlijk heb ik mijn telefoon niet in jouw kantoortje helemaal aan de andere kant van het gebouw gelegd! Jij was hier 10 minuten geleden, liep weg en komt vervolgens terug met mijn telefoon, omdat ik mijzelf belde (want mijn telefoon was weg) en hij dus hoorbaar bij jou overging. Iedereen in het hele gebouw herkent mijn beltoon en zegt dan ook altijd 'cola, je telefoon gaat' dus je MOEST de telefoon wel terug komen brengen . En dan blijven ontkennen dat je niet weet hoe MIJN telefoon in JOUW kamertje komt!? Ach donder op stom wijf'

Had ik nog geluk, want 10 minuten later was die huppelekut klaar met werken.
Ik vind het zoooo vervelend als mensen geen paraplu meenemen en vervolgens er vanuit gaan dat ze 3 dagen onder die van mij mogen meelopen tijdens een lang weekend sightseeen waardoor ik niet kan gaan en staan waar ik wil en alsnog steeds half nat word! En dan steeds praten over "onze paraplu" ook nog aaaargh.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Wat naar, Rouge :hug: . Ik hoop dat alle salarissen wel uitbetaald zijn :( . Sterkte!
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
06-12-2024 19:10
Dit wil ik wél hardop zeggen, maar ook hier voor de mensen die meeleefden: Goed nieuws! Mijn gehoor is zo goed als hersteld en ik mag stoppen met de prednison. De oorzaak van de klachten is onschuldig. Groot is de opluchting. :worship: :worship:
Fijn om te lezen! 🥳
Je pense donc je suis
Rouge__ schreef:
07-12-2024 13:29
ik chil hem al sinds mid november op de bank, bedrijf is op gedoekt en baas is met de noorderzon vertrokken :bonk:

Afbeelding
Oh wat ruk Rouge! 🌹
Je pense donc je suis
Jullie zijn een stelletje kakkerlakken🪳🪳🪳 of beter nog kanaalratten 🐀🐀🐀. Overdag hoor je "soms" iets en dan komen jullie opeens tot voorschijn met soms keiharde muziek tot laat in de nacht,lachgas,schreeuwen...💥👇 We zijn al 4 keer beneden geweest en zelf de onderbuurvrouw heeft al met de politie gedreigd en terecht. Maar jullie hebben er gewoon schijt aan en gaan gewoon lekker door met je asociale gedrag. En dan brutaal vragen of het in het weekend wel mag? 🤦‍♂️Nee-hee,er wonen hier nog andere mensen die gewoon moeten werken,ook in het weekend, en mensen met kleine kinderen. 👶 Maar onze buren en wij maken er nu korte metten mee en houden alles bij. 👩‍💻 Wij zijn er klaar mee. 😡 Jullie komen er niet zomaar vanaf. Actie is al ondernomen. 🧐 Muziek en visite ontvangen mag,maar niet zo keihard als jullie dat doen. Jullie dienen je net als iedereen aan de huisregels te houden. De buren horen namelijk geen last van herrie te hebben. Wij houden er ons toch ook aan. Ik zie niet in waarom er voor jullie andere regels zouden gelden. 👊
Je pense donc je suis
Loop ik nietsvermoedend te winkelen, staat er ineens een jongen voor me die me een kadobon van 200 euro aanbiedt als ik even overstap naar die en die energiemaatschappij.
Joh donder op! Ben ik nou IN een winkel ook al niet meer veilig voor die irritante figuren?
milestone wijzigde dit bericht op 08-12-2024 21:23
2.27% gewijzigd
Je wordt pas nat als het regent
Soms ben ik toch zo'n hypochonder :-$. Het is vast niks, maar ik haal me altijd meteen de ergste scenario's in mijn hoofd.
Murgatroyd schreef:
08-12-2024 09:56
Ik vind het zoooo vervelend als mensen geen paraplu meenemen en vervolgens er vanuit gaan dat ze 3 dagen onder die van mij mogen meelopen tijdens een lang weekend sightseeen waardoor ik niet kan gaan en staan waar ik wil en alsnog steeds half nat word! En dan steeds praten over "onze paraplu" ook nog aaaargh.
Een paraplu is toch snel gekocht?
Ik haat mezelf, ik ben koopziek geworden :(
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Nee! Ik wil niet met mijn Hyacinth Buchet-schoonfamilie gourmetten met kerst. Alleen kom ik er dit jaar echt niet meer onderuit vrees ik
Groentespies schreef:
09-12-2024 17:26
Nee! Ik wil niet met mijn Hyacinth Buchet-schoonfamilie gourmetten met kerst. Alleen kom ik er dit jaar echt niet meer onderuit vrees ik
Wees Daisy en Onslow. Of een Rose. Of wees een Violet. Die ene met ‘a Mercedes, sauna and room for a pony’ :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
10-12-2024 05:52
Wees Daisy en Onslow. Of een Rose. Of wees een Violet. Die ene met ‘a Mercedes, sauna and room for a pony’ :-)
Schaaltje popcorn erbij en genieten maar :mrgreen:
Handbal, wat raar dat die collega dan tegen jou begint en niet tegen de collega's. Wat kun jij hier nu aan doen?

Mug neem een grote tas mee, past diegene er niet meer onder.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
Ik ga niemand vertellen dat ik net toevallig in de keuken was en ontdekte dat er een pannetje met eieren stond te koken. Dat ik meer dan een uur geleden had opgezet. Waarbij ik dacht ik zet geen kookwekker, hou de tijd zo wel even in de gaten. En vervolgens ging ik doodleuk een documentaire zitten kijken :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Milestone schreef:
10-12-2024 14:00
Ik ga niemand vertellen dat ik net toevallig in de keuken was en ontdekte dat er een pannetje met eieren stond te koken. Dat ik meer dan een uur geleden had opgezet. Waarbij ik dacht ik zet geen kookwekker, hou de tijd zo wel even in de gaten. En vervolgens ging ik doodleuk een documentaire zitten kijken :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Die zijn nu wel klaar denk ik.
RikM schreef:
10-12-2024 14:10
Die zijn nu wel klaar denk ik.
Ja beetje te klaar. Zonde ook, 3 eieren verpest. Gelukkig ben ik niet gaan wandelen wat ik eigenlijk van plan was.
lemoos2 schreef:
10-12-2024 05:52
Haha dat is nog wel een idee. Dan ben ik team Daisy en Onslow.

Ik heb het weten te rekken naar tweede kerstdag. Mensjes zijn in de 70, dus je weet niet hoe lang je nog met ze hebt. En de afgelopen jaren hebben we het al moeten missen door corona-ristricties, ziekte, een verhuizing en een burn-out.
Dus, ik zet maar m’n glimlach op en ga hoop zoals de laatste keer dat er niemand een voedselvergiftiging oploopt :lol:
Milestone schreef:
10-12-2024 14:14
Ja beetje te klaar. Zonde ook, 3 eieren verpest. Gelukkig ben ik niet gaan wandelen wat ik eigenlijk van plan was.
Dan heb je geluk, want als eieren lang droog koken krijg je een stank die je nog weken kunt ruiken.
Waarom zijn sommige mensen... zo saai. o_o
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Sabeltandcavia schreef:
08-12-2024 10:14
Wat naar, Rouge :hug: . Ik hoop dat alle salarissen wel uitbetaald zijn :( . Sterkte!
nou dat laatste heeft nog een staartje, uwv heeft dat overgenomen en ik wacht nog steeds... ik hoop dat het volgende week binnen is anders ga ik muiten
MadameBijoux schreef:
08-12-2024 11:50
Oh wat ruk Rouge! 🌹
:bigkiss:
lemoos2 schreef:
07-12-2024 22:55
:( Da’s k-u-t.
ja maar heb er wel vrede mee, was de laatste weken alles behalve gezellig :sigh:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat duurt het toch allemaal lang! 🙄
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven