Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII

29-02-2024 15:13 2791 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Wat zijn boodschappen toch duur. Het is gewoon niet grappig meer. :| :sigh:
Ik vind hier dingen van.
Jij? Gezond eten? :rofl:
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Inspirerend.
Ik sprak vandaag een student die veel op school verzuimde, omdat hij zoveel mogelijk moest werken. Want zijn ouders waren al op leeftijd en konden niet meer werken.
Nee, ze hadden nog geen aow, want dat krijg je pas als je echt oud bent.
ZE BLEKEN JONGER DAN DAT IK BEN.
Gestopt met werken 'want ze waren er moe van'.
Ik bekeek mijn eigen kind ineens met andere ogen. Gewoon lekker stoppen met werken en je ongediplomeerde kind de kost laten verdienen, briljant :facepalm:
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
Dus jullie staan er als twee kleuters aan te trekken omdat jullie het allebei willen? En nu is het stuk, en heeft niemand het. Kinderachtig!
Valtifest schreef:
12-12-2024 20:05
Inspirerend.
Ik sprak vandaag een student die veel op school verzuimde, omdat hij zoveel mogelijk moest werken. Want zijn ouders waren al op leeftijd en konden niet meer werken.
Ik bekeek mijn eigen kind ineens met andere ogen. Gewoon lekker stoppen met werken en je ongediplomeerde kind de kost laten verdienen, briljant :facepalm:
Wat erg!
Valtifest schreef:
Inspirerend.
Wow! Ik heb er geen woorden voor. 😶
Je pense donc je suis
Ik zal maar niet zeggen dat ik er eigenlijk wel om moest lachen. Humor is wel heel ver te zoeken soms.
Je wordt pas nat als het regent
Nee sukkel, je krijgt geen salarisverhoging omdat je continu de kantjes eraf loopt. En dat is voor iedereen duidelijk. Je hebt een laatste waarschuwing gekregen en hier na is het einde oefening. Dus wat bezielt je om dan nog om meer salaris te vragen?? :facepalm:
takkie wijzigde dit bericht op 13-12-2024 11:48
Reden: Verkeerde smiley
2.28% gewijzigd
Het valt weer niet mee hè, alles. En dat is niet leuk…MAAR REAGEER DAT NIET OP ONS AF!
Valtifest schreef:
Inspirerend.
Je komt met deze woorden toch niet af van de sollicitatieplicht af, als je een uitkering ontvangt?
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Hoe kun je nou toch zo onbezorgd praten over zwanger worden/zijn? Maak je je dan echt geen zorgen over wat er allemaal gebeurt in de wereld?
Je wordt pas nat als het regent
Die rookvrije generatie gaat er zo niet komen, hee, als jij bij de openstaande schooldeur je peukie staat te roken. Ook zo lekker voor mij, als longpatiënt, die al voor de 3de keer in 3 maanden een prednison-kuur moet slikken omdat mijn astma niet onder controle komt door verkoudheid en de vele houtkachels in de buurt. En dan ga jij nog even de school vol roken! Leuke moeder ben jij! Op naar de rookvrije generatie, we komen er wel!
Want? Omdat jij je er blijkbaar door laat leiden moeten anderen dat ook doen? Hou het even lekker bij jezelf. Niet iedereen staat er op dezelfde manier in. Door jouw manier van formuleren suggereer je dat jouw visie de enige juiste is.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Kun jij wel lachen?
Leg me uit hoe je een kind met zulke vieze nagels in zijn bed hebt laten slapen. Wat dacht je er is morgen toch zwemles dus dat weekt wel schoon? :@@:
We’re all mad here
Hoe kan het nu zijn dat ik zo'n beetje de enige in de familie ben met een greintje empathie?
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Bronte schreef:
13-12-2024 12:54
Die rookvrije generatie gaat er zo niet komen, hee, als jij bij de openstaande schooldeur je peukie staat te roken. Ook zo lekker voor mij, als longpatiënt, die al voor de 3de keer in 3 maanden een prednison-kuur moet slikken omdat mijn astma niet onder controle komt door verkoudheid en de vele houtkachels in de buurt. En dan ga jij nog even de school vol roken! Leuke moeder ben jij! Op naar de rookvrije generatie, we komen er wel!
Dat vind ik ook. Een tante van mij is op 60-jarige leeftijd aan longkanker overleden,door veel te roken. Als je iemand passief mee laat roken dan belast je degene ermee,zoals in jouw geval b.v. Als ik zelf aan sigaretrook wordt bloot gesteld dan krijg ik last van tranende ogen en last van mijn luchtwegen. Helemaal met je eens en ik ben ook voor een rookvrije generatie. 👍
Je pense donc je suis
Uhuh, dus je bent aan het "werk", met je assistente/ minnares, al vanaf 13.00 vandaag.
Maar je hebt geen tijd voor je eigen kinderen...

Ik twijfel of ik moet vragen of je nog leeft of hopen dat er een boom overgestoken is.
Ik ben dat vuurwerk al zo enorm zat!!!
Lemon_Pledge schreef:
14-12-2024 22:18
Uhuh, dus je bent aan het "werk", met je assistente/ minnares, al vanaf 13.00 vandaag.
Maar je hebt geen tijd voor je eigen kinderen...

Ik twijfel of ik moet vragen of je nog leeft of hopen dat er een boom overgestoken is.
Ik zou het de kinderen laten vragen.

Weet die "assistente" gelijk dat ze stiefmoeder wordt als ze hier samen mee doorzetten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nee ik vind het gewoon een achterlijk idee daarom doe ik niet mee. Met je ‘gezonde financiële gewoontes aanleren’. Je komt er zelf wel achter dat die mensen aaneen hangen van subsidies en toeslagen en dat er gewoon geen cent overblijft om te sparen. Tenzij je ze op een dieet van oud brood en water wil laten leven maar dan gaan ze over een jaar failliet aan zorgkosten. Kijk alleen al naar de schoenen en jassen van die mensen! Denk je nu echt dat als ze 25,- konden overhouden, ze in hartje winter nog op linnen gympen rond liepen??
Nee heb je, ja kun je krijgen
Sabeltandcavia schreef:
12-12-2024 14:02
Wat zijn boodschappen toch duur. Het is gewoon niet grappig meer. :| :sigh:
Vooral bij de biologische winkel :O gemiddelde prijs is daar 3 euro per product … (had laatst 20 producten voor 60 euro )
Voor iedereen een groene tuin
Hoe komt zo’n zeurvrouw toch aan zo’n leuke man ?!
Voor iedereen een groene tuin
Als je niet stopt met dat nail-tappen op spullen, kom ik persoonlijk met de klipper langs. Echt.
Wat een grijs weer! Ik wil sneeuw.
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven