Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII

29-02-2024 15:13 1030 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Yakuzakiko schreef:
17-05-2024 13:26
Ik kan niet tegen 'Hoe sta jij erin?' Wie heeft dat verzonnen?


Ik las net hier op dit forum 'ik zou hier heel slecht op gaan'.

Net zo erg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een vriendin van me leest altijd haar whatsapp berichten tijdens het rijden. En reageert dan met emoticons (geen tekst). Met haar kinderen op de achterbank. Maar vindt zelf dat ze niks verkeerds doet. Grr ik kan daar zo boos van worden, maar ik zeg maar niks, want het komt toch niet aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
17-05-2024 13:26
Ik kan niet tegen 'Hoe sta jij erin?' Wie heeft dat verzonnen?
Ik ben niet zo'nbeelddenker, maar het enige waar mensen wel eens in staan en vervolgens over converseren is hondenpoep. Mijn eerste gedachte bij die vraag 'ik sta gelukkig nergens in'. :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
17-05-2024 16:06
Nee dan worden ze vals. Dat is mijn ervaring tenminste.
Dat is dan weer minder. 🙄
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag gaat er niet veel meer gebeuren hè op dit tempo.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik een kleine typfout maak, in dit geval 'geniet van de laatste daf van jullie vakantie' en ik krijg terug 'wat is daf?' vind ik je zo dom. Kun je toch wel opmaken uit de context?
Alle reacties Link kopieren Quote
Net altijd weer iets in het negatieve trekken, dan word ik liever genegeerd.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maak er een leermoment van, kan nooit kwaad om te luisteren en er wat van te leren ipv je beledigd te voelen. Gaat je leven echt verrijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dang
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe dom ben je dan ook dat je op vakantie gaat naar Afghanistan??
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
Aprilsister schreef:
17-05-2024 18:37
Ik las net hier op dit forum 'ik zou hier heel slecht op gaan'.

Net zo erg.
Ik ga daar heel goed op, op die modernismen.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah hoofdluis. Bleh.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gemberthee schreef:
18-05-2024 20:37
Ik ga daar heel goed op, op die modernismen.
Jij staat daar gewoon heel lekker in.
Alle reacties Link kopieren Quote
9 november?!? Dat duurt echt veel te lang :furious:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
18-05-2024 21:01
Jij staat daar gewoon heel lekker in.
Nee, daar ga ik juist heel slecht op. Net als 'dingen platslaan', wat blijkbaar normaal is om te zeggen in de sector van een "bekende". En dat gaat dan om een vergaderrijke kantoorbaan, waar besluiten worden genomen. Denk ik te hebben begrepen dat het betekent.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
18-05-2024 22:18
9 november?!? Dat duurt echt veel te lang :furious:
En juist nu hebben we ze zo nodig. :'(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
18-05-2024 22:28
En juist nu hebben we ze zo nodig. :'(
Ja!
:'(
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
175 dagen.... (vandaag al 174!)
Ik ga ze ook missen.

Toch denk ik wel dat het goed is wanneer ze in seizoen 12 ook weer eens iets nieuws introduceren. Dat einde met die alwetende ben ik wel een beetje op uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat juist een sterk onderdeel. Alle onderwerpen komen samen waardoor het een afgerond verhaal wordt en je met een goed gevoel achterblijft. Met toch nog de nodige humor waardoor het niet te zwaar wordt en luchtig blijft. Een happy end met een lach en een traan.
Ik vind hier dingen van.
*
anoniem_66548a7645522 wijzigde dit bericht op 26-05-2024 10:29
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gadverdamme wat voel ik me vies. Ik heb of wat verkeerds gegeten gisteren of buikgriep opgelopen op vakantie. Tig keer gekotst gisteravond ( ik heb angst voor kotsten ) en enorme diarree en vanochtend flauw gevallen op de wc. Heerlijk allemaal. Ik moet wat eten maar ik ben zo bang om weer over mijn nek te gaan.
Mijn huis moet gezogen, alles is vies, in mijn broek gescheten.
Echt hoor, net nu ik even een paar dagen vrij ben en ik zoveel zin had om wat leuks te gaan doen. Ik baal als een stekker. (6) :'(
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah mis Edwards, beterschap ..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ziek familielid: Ah leuk. Je voelt je weer wat beter.

Nadat ik deze week tot 3 keer toe mijn hele agenda voor je heb omgegooid en in de stress om je heb gezeten bel ik je op, altijd spannend want ik denk serieus dat je wel dood kunt zijn.
'ben je nog wat leuks gaan doen gister? Toen heb je je toch wel omgekleed want dat jurkje van je...zo lelijk. En er zaten gaten in he? Ik heb er niks van gezegd,'

Nee, je lag op apegapen,

' maar ik dacht: oh die meid, wat heeft ze nou weer aan, echt heel lelijk, alsof ze het erom doet. En nog stuk ook he. Helemaal kapot, bij je linkerborst, enorme gaten'.

Geen gat te zien in die jurk.

Maargoed, het goede nieuws is: het gaat dus wel weer, en het jurkje heeft blijkbaar als een soort shock-effect voor wat adrenaline gezorgd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat ík het alleen maar voelde. Maar nu keek je op een manier naar me waardoor ik begin te denken dat toch iets van die hevige aantrekkingskracht wederzijds is.

Het klinkt zo stom, maar ik kan bijna niet geloven dat een man als jij mij ziet zitten. Ik kijk enorm tegen je op en ik vind je waanzinnig sexy. Maar ook een tikje arrogant en vervelend.

En verder kan ik er niks mee en voel ik me zwaar gefrustreerd. Waarom gebeurt dit.... :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben introvert, en dat wordt niet altijd gewaardeerd :(
Voor iedereen een groene tuin

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven