Wat je niet hardop wil zeggen deel XIII

29-02-2024 15:13 996 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Daveotion schreef:
19-05-2024 20:42
Beiden.
Als ik het teruglees lijkt het of we elkaar ieder moment kunnen bespringen, maar dat is zeker niet het geval. Het is tot nu toe alleen een gevoel in mij. In het echt gebeurt er niets (op die ene blik van hem na dan...) en we zijn nooit met elkaar alleen. Dat gaat ook niet veranderen.

Alsnog valt het me zwaar om dit zó sterk te voelen voor iemand anders dan mijn partner. Ben er een beetje ontregeld van, iedere keer dat ik hem zie. Dat ik hem kennelijk ook ben opgevallen, maakt het er niet makkelijker op.

Dus dan maar even van me af schrijven in dit topic.
O dat is eerder vervelend dan spannend. Ik hoop voor je dat het snel overwaait.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk idee om op deze manier samen met MonsieurBijoux d.m.v. een borrelplank en een wijntje de vakantie af te sluiten. En nee,dat kan ik niet van de daken schreeuwen want we zitten midden in het restaurant. 😂
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
hou op met aanbellen kut koters!!!!! ga je moeder lastig vallen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Reageer niet altijd zo overtrokken alsof je een slachtoffer bent. Heel irritant en voegt niks toe.
zomerliefde wijzigde dit bericht op 20-05-2024 21:41
1.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren Sophie Scholl - die letzten Tage gekeken. Wat een treurige en prachtige film over een groep moedige studentes van de groep ´die weiße Rose´ die Pamfletten verdeelden en achteraf met hun leven moesten betalen! Moedige mensen en iedere keer weer ben ik onder de indruk.

En dan die film Beatrix Potter met o.a. René Zellweger,een mooi historisch drama. Het ging over haar leven. Mooi verhaal en indrukwekkende beelden! Van begin tot aan het einde ervan genoten.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben jij nou een vent? Wasmachine loopt vast en ik lig half in een hernia om water af te pompen etc. Het enige dat ik je vraag is elke vijf minuten het emmertje even legen. Maar je staat te zuchten en te klagen alsof ik je hoogstpersoonlijk vraag t apparaat naar beneden te tillen. Ik zal alles doen om te zorgen dat onze zonen wel wat huis tuin en keuken vaardigheden meekrijgen want hun toekomstige partner gun ik niet iemand met twee linker handen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Elodea schreef:
20-05-2024 08:38
Ja joh, sluit je blaffende hond lekker vanaf zes uur 's ochtends op in de tuin.
Daar ergerde ik mij ook vanmiddag aan :-[
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
20-05-2024 20:45
Daar ergerde ik mij ook vanmiddag aan :-[
Het geluid van een blaffende hond,vooral als hij dat de hele tijd doet,is gewoon erg fel en dat verstoort de rust en dan wil ik me ook wel eens eraan ergeren.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Arme hond
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
20-05-2024 13:04
O dat is eerder vervelend dan spannend. Ik hoop voor je dat het snel overwaait.
Thnx.
Alle reacties Link kopieren Quote
Milestone schreef:
20-05-2024 21:35
Arme hond
Nou dit ja. Wat sneu. Ik zag gisteren een filmpje voorbij komen van mensen in Amerika die hun hond uit de auto gooiden, midden op een drukke weg. Blijkbaar wilden ze hem niet meer. Arme hond heeft nog een heel eind achter de auto aan gerend en geprobeerd er weer in te springen.
Gelukkig is hij opgepikt door voorbijgangers maar echt ik kon die mensen wel vermoorden. Dat doe je toch niet? Midden op de weg. Voor hetzelfde geld wordt hij aangereden? De paniek van die hond was echt zo verschrikkelijk om te zien. :'(

Van mij mogen ze dat soort mensen de cel in gooien. Klootzakken. (6)
Afschieten mag ook.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het sneu voor kind dat jullie niet op zijn verjaardag komen. Wij gaan voor jullie ook geen moeite meer doen. Want over een half jaar is ander kind jarig en dan komen jullie wel.
Just smile and wave boys, smile and wave...
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit ik weer eens te wachten voor niks, want diegene kan het niet vinden :facepalm:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Jij snapt er echt helemaal niks van, ga alsjeblieft iets anders doen.
Je wordt pas nat als het regent
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat moet ik nou doen... Ik heb een opdracht (ZZP) en hij is gewoon echt niet leuk.. saai.. veel uitwerken, zit vaak alleen en voel me onzichtbaar.
En ik kan de afgesproken uren gewoon echt niet vullen met nuttig werk.
Maar ik heb ook momenteel geen andere opdracht en ieder uurtje dat ik eerder naar huis ga, schiet ik mezelf financieel in de voet.
Dus ik zit continue te dubben tussen tijd uitzitten (hersendodend en niet eerlijk) en naar huis gaan als ik klaar ben (eerlijk, maar duur..)
En om het nog erger te maken: omdat ik deze opdracht had (op papier 2 dagen..) heb ik een hele leuke andere opdracht niet gekregen omdat ik niet voldoende beschikbaar was..
Hoe kom ik de komende periode door?
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Edwards schreef:
21-05-2024 07:43
Nou dit ja. Wat sneu. Ik zag gisteren een filmpje voorbij komen van mensen in Amerika die hun hond uit de auto gooiden, midden op een drukke weg. Blijkbaar wilden ze hem niet meer. Arme hond heeft nog een heel eind achter de auto aan gerend en geprobeerd er weer in te springen.
Gelukkig is hij opgepikt door voorbijgangers maar echt ik kon die mensen wel vermoorden. Dat doe je toch niet? Midden op de weg. Voor hetzelfde geld wordt hij aangereden? De paniek van die hond was echt zo verschrikkelijk om te zien. :'(

Van mij mogen ze dat soort mensen de cel in gooien. Klootzakken. (6)
Afschieten mag ook.
Dat vind ik wel heel erg ja. Mensen die zoiets doen verdienen straf.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
omfg ben je weer zwanger..... you need help sis
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Tsjonge, het blijft stil...
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk eens normale reacties in plaats van dat overdreven gehijg. Wat een verademing.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren Quote
Zomaar een puber ergens in de straat, gillend naar zijn moeder (?):
“…Ja wat? Ligt er net twee dagen! Als jij dat doet noem je het potpourri en nu is het ineens rottend fruit!”
:proud:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind mijn aardewerk patatbakjes wél leuk!

En ik vind die dreumes met zijn verwende hoofdje in het wagentje in de Jumbo reclame hilarisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
22-05-2024 21:37
Zomaar een puber ergens in de straat, gillend naar zijn moeder (?):
“…Ja wat? Ligt er net twee dagen! Als jij dat doet noem je het potpourri en nu is het ineens rottend fruit!”
:proud:
Dit is echt héél grappig :rofl:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
22-05-2024 21:37
Zomaar een puber ergens in de straat, gillend naar zijn moeder (?):
“…Ja wat? Ligt er net twee dagen! Als jij dat doet noem je het potpourri en nu is het ineens rottend fruit!”
:proud:
:lol: :proud:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jij bent RAAR.
Alle reacties Link kopieren Quote
Even blij met het vakantiegeld op het loonstrookje. Voor 10 minuten want toen kwam de blauwe envelop van de belastingdienst en houd ik nog 5,- euro over van mijn vakantiegeld als het is overgemaakt. :sigh:
Nee heb je, ja kun je krijgen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven