Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1481 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
En goed nieuws: Mijn zus wordt vrijgesproken en niet schuldig bevonden en krijgt nu ook meer hulp vanwege overbelasting... :cheer2: En ik hoop dat degene die dingen over haar verzon de consequenties mag gaan ondervinden...zulk soort mensen beseffen niet wat ze een ander met bepaalde beweringen en false bewijzen aan kunnen doen. Mijn zus is een goede moeder. Maar anyway,"ook dat" is achter de rug. 🥳
Je pense donc je suis
Super goed nieuws, Madame!

Ik ben zo gelukkig!
Ik heb vandaag 8.5 km gewandeld!

Omdat ik 3 maand geleden heb mogen stoppen met een bepaald geneesmiddel ben ik veel minder moe.

Dus ik ben - ondanks mijn spierpijnen - terug aan de wandel gegaan.

Ik ben nu al meer dan een week aan het opbouwen en dus vandaag 8.5 km gehaald :cheer2:

Het lijkt er op dat hoe meer ik wandel, hoe minder spierpijn ik heb.
Heel bizar, maar zó blij dat ik mijn oude hobby weer kan oppikken ❤️
aliva schreef:
25-10-2025 22:02
Super goed nieuws, Madame!

Ik ben zo gelukkig!
Ik heb vandaag 8.5 km gewandeld!

Omdat ik 3 maand geleden heb mogen stoppen met een bepaald geneesmiddel ben ik veel minder moe.

Dus ik ben - ondanks mijn spierpijnen - terug aan de wandel gegaan.

Ik ben nu al meer dan een week aan het opbouwen en dus vandaag 8.5 km gehaald :cheer2:

Het lijkt er op dat hoe meer ik wandel, hoe minder spierpijn ik heb.
Heel bizar, maar zó blij dat ik mijn oude hobby weer kan oppikken ❤️
We zijn hier ook enorm blij mee. Het was een behoorlijk spannende week,gelukkig ook met mooie momenten. Je mag trots op jezelf zijn: 8,5 km gewandeld is een zeer goede prestatie. Fijn dat je minder moe bent! Wat voor medicijnen heb je dan moeten nemen?
Je pense donc je suis
Ik denk nog regelmatig aan jullie terug. Een paar jaar geleden. Die twee oude dametjes - toch zeker een jaar of 90. Zo niet ouder. Op dat bankje. Gezellig naast elkaar.
Ik liep langs met mijn toen kleuter die op zoek was naar happy stones. En dus ging het niet zo snel en kon ik een deel van jullie gesprek horen.

Wat een wijze worden. Kan menigeen nog een puntje aan zuigen. Moest ook nu weer even aan jullie denken toen ik hier een post op het forum zag. Ben benieuwd of jullie nog leven.
schuif op dom wijf! hoezo ga je midden op het peron stilstaan :swear:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mensen stel je toch niet zo aan. Bij de uitgang van de supermarkt blijven staan omdat het buiten regent. Je blokkeert de deur snap je dat nou niet? Koop een regenjas of paraplu voor dit soort dagen en doe niet zo moeilijk.
huismuis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven