Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1567 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
LemoosGaatDoor schreef:
03-11-2025 23:23
Het is echt het meest vulgaire wat ik ooit heb gezien: een hoogzwangere die wil gaan vechten met een vrouw die met een tweelingkinderwagen door de kerstafdeling probeert te laveren. Schijnbaar deelden de twee babies en de baby die nog geboren moet worden dezelfde verwekker.
Ik sprong ertussen met een ‘Dames, dames’ maar tegelijkertijd dacht ik: ‘Dit moet toch wel het meest ordinaire tafereel zijn waar ik ooit bij betrokken ben geweest’.
in de woorden van Nene Leaks : whew child the GHETTO :bonk:

OT: Ik gun dit echt niemand! maar godsamme!!!!! soms vind ik mijn leven echt niet leuk kan niet te diep op de details ingaan anders wordt het herkenbaar
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mijn zus (was met haar meegegaan) stond al tussen de zakken potgrond verstopt:

Afbeelding
LemoosGaatDoor schreef:
04-11-2025 21:19
Mijn zus (was met haar meegegaan) stond al tussen de zakken potgrond verstopt:

Afbeelding
:rofl:

Damn Lemoos. Zelf er wel heel uitgekomen? Niet dat er een verdwaalde hoek jouw kant op is gegaan?

Love de gif! Ik voel met regelmatig een generatiekloof omdat de nieuwe medewerkers de referentie niet meer begrijpen. :cry:

Mijn eigen: er wordt gewoon nog altijd niet naar mij geluisterd. Ik ga een andere baan zoeken...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
LemoosGaatDoor schreef:
03-11-2025 23:23
Het is echt het meest vulgaire wat ik ooit heb gezien: een hoogzwangere die wil gaan vechten met een vrouw die met een tweelingkinderwagen door de kerstafdeling probeert te laveren. Schijnbaar deelden de twee babies en de baby die nog geboren moet worden dezelfde verwekker.
Ik sprong ertussen met een ‘Dames, dames’ maar tegelijkertijd dacht ik: ‘Dit moet toch wel het meest ordinaire tafereel zijn waar ik ooit bij betrokken ben geweest’.
Net als bij Jerry Springer: 2 groepen tegenover elkaar die elkaar uitschelden. "My mother is richer than yours." "Your mother might be richer but mine is more intelligent than yours." Was toch zoiets of niet? 😄 En wie is de sterkere? In het verpleeghuis ook zulk soort rituelen meegemaakt. 😱
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
05-11-2025 12:19
Net als bij Jerry Springer: 2 groepen tegenover elkaar die elkaar uitschelden. "My mother is richer than yours." "Your mother might be richer but mine is more intelligent than yours." Was toch zoiets of niet? 😄 En wie is de sterkere? In het verpleeghuis ook zulk soort rituelen meegemaakt. 😱
En later van het niet meer Jerry! Jerry! maar Steve! Steve! :lol:
Slechte tv, maar zooooo entertaining. :popcorn:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
05-11-2025 08:45
:rofl:

Damn Lemoos. Zelf er wel heel uitgekomen? Niet dat er een verdwaalde hoek jouw kant op is gegaan?

Love de gif! Ik voel met regelmatig een generatiekloof omdat de nieuwe medewerkers de referentie niet meer begrijpen. :cry:

Mijn eigen: er wordt gewoon nog altijd niet naar mij geluisterd. Ik ga een andere baan zoeken...
Nee, ze haalde niet naar mij uit gelukkig.

En wat betreft jouw eigen idee: gewoon doen. Ik ben echt helemaal opgeknapt van een andere baan.
LemoosGaatDoor schreef:
05-11-2025 13:54
Nee, ze haalde niet naar mij uit gelukkig.

En wat betreft jouw eigen idee: gewoon doen. Ik ben echt helemaal opgeknapt van een andere baan.
Het is ook wel een concreet plan. Ik zie er alleen heel erg tegenop deze keer omdat ik een paar jaar geleden een carrièreswitch heb gemaakt van accountancy naar it. En dat was heftig. Maar ik zie mij zelf niet in dit vakgebied blijven, maar ik wil ook niet naar mijn oude vakgebied terug.
Voor nu dus maar eens kijken wat ik dan wel wil en zodra ik dat weet ben ik weg.
We kennen elkaar al zo lang...hoezo kom je met dit cadeau aan? je hebt gekocht wat jij leuk vindt om te krijgen. Laat maar weer :sarcastic:
dianaf schreef:
05-11-2025 13:00
Oh,een naamsverandering! Da's apart...creativiteit zoals het heurt. :lol:
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
05-11-2025 19:09
Oh,een naamsverandering! Da's apart...creativiteit zoals het heurt. :lol:
Steve was de ‘uitsmijter’ en hoofd beveiliging van de Jerry Springer show en dus steeds in beeld als de stoelen gingen vliegen. Hij heeft een paar keer Jerry vervangen en kreeg daarna zijn eigen show.
Afbeelding
LemoosGaatDoor schreef:
05-11-2025 19:21
Steve was de ‘uitsmijter’ en hoofd beveiliging van de Jerry Springer show en dus steeds in beeld als de stoelen gingen vliegen. Hij heeft een paar keer Jerry vervangen en kreeg daarna zijn eigen show.
Afbeelding
Ah zo! Bedankt voor de info! 👍
Je pense donc je suis
dianaf schreef:
05-11-2025 13:00
the good old days :hihi:

OT:.. ik zou blij moeten zijn dat ik extra uren krijg, maar ik baal vreselijk... weet eigenlijk niet eens of ik nog voor jullie wil blijven werken...
Rouge__ schreef:
06-11-2025 15:33
the good old days :hihi:

OT:.. ik zou blij moeten zijn dat ik extra uren krijg, maar ik baal vreselijk... weet eigenlijk niet eens of ik nog voor jullie wil blijven werken...
Jerry,da's een paar jaar geleden. 🫠

Oh je...klinkt niet best. Is de werksfeer vervelend? Is dan ook onprettig werken. 🌹
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
06-11-2025 19:13
Jerry,da's een paar jaar geleden. 🫠

Oh je...klinkt niet best. Is de werksfeer vervelend? Is dan ook onprettig werken. 🌹
nh.... de werksfeer is prima, alleen het salaris en de uren zijn soms kut :nut:
Rouge__ schreef:
06-11-2025 19:35
nh.... de werksfeer is prima, alleen het salaris en de uren zijn soms kut :nut:
Dat is stront vervelend inderdaad. Fijn dat de werksfeer wel goed is!
Je pense donc je suis
Nou fijn zeg! Zag ik gisteren in mijn zalmsalade die groene sojabonen over het hoofd...mijn pds is me dankbaar...lekker opgeblazen en kan niet naar het toilet. :nut:
madamebijoux wijzigde dit bericht op 07-11-2025 14:51
0.60% gewijzigd
Je pense donc je suis
Kloterib en klotetrap.. auww! :thunder:
De belastingdienst doet zijn best om begrijpelijk te schrijven en dingen uit te leggen enzo. Maar eerlijk? Ik snap echt geen ene kont van die uitleg over het werkelijk rendement. Echt een complete error.
En nú in één keer goed
MissHolmes schreef:
07-11-2025 12:54
Kloterib en klotetrap.. auww! :thunder:
Stoute trap! :whip:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Henk-und-Roelie schreef:
07-11-2025 13:02
Stoute trap! :whip:
Dat :lol: (ga ik er niet bij zeggen dat ik op mn sokken liep en mn tanden aan het poetsen was.. :whistle:. Niet zo'n goede combi met een lastige trap)
Misselijk makende klerelijers zijn jullie.
Ze moeten jullie aan de honden voeren
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
07-11-2025 20:00
Misselijk makende klerelijers zijn jullie.
Ze moeten jullie aan de honden voeren
Ik denk dat half Nederland - en België - er geen probleem in ziet als je dat gewoon luidop zegt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nou nou daar lig je dan weer op bed. Waarom kun je nou gewoon niet eens normaal zeggen wat er aan de hand is? Altijd dat stiekeme gedoe. Geen woord zeggen, me totaal negeren etc. En nu ga je vroeg slapen met je chagrijnige hoofd en lig ik hier mijn ergernis van me af te typen.

Communicatie is niet je sterkste punt, pfffff vermoeiend vind ik je. Zeker voor iemand als ik die hooggevoelig is, want je verpest mijn hele avond.
We’re all mad here
Wat ik had willen zeggen:

Je kunt wel commentaar hebben op mijn werk, maar ik heb tenminste werk. Jij moet om de tweejaar ander werk zoeken omdat je nooit een vast contract krijgt.

Maar ja, dat heb ik niet gezegd natuurlijk om de lieve vrede te bewaren.
Waarschijnlijk ben je gewoon jaloers dat ik mijn werk leuk vind en een vast contract heb en jij elke dag met tegenzin naar je tijdelijke banen gaat, omdat je in je hele leven nog nooit een vast contract hebt gehad. Maar wat zul je blij zijn dat je met een paar jaartjes met pensioen gaat, hoef je nooit meer te werken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven